4210

Послуги ЦНАП в Києві та Київській області в 2024 році

4210
Послуги ЦНАП в Києві та Київській області в 2024 році
Слід зазначити, що дана стаття має суто інформативний характер. Компанія DOZVIL не несе відповідальності за роботу державних ЦНАП та не має точних даних з приводу організації роботи даного органу. 
Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) – це організація, головним завданням якої є надання різних адміністративних послуг населенню. Щодо неї у 2012 році був прийнятий ЗУ Про адміністративні послуги, але тільки у 2013 році свої послуги ЦНАП почала надавати усім бажаючим.
Якщо у вас є питання щодо отримання документів через ЦНАП або ви не знаєте, як узаконити будинок, телефонуйте нам за телефонами, які розміщені на сайті. Також ви можете залишити заявку в спеціальному віконці зворотного зв’язку. 

Що таке Центр надання адміністративних послуг?

ЦНАП – це державні установи, які надають адміністративні послуги у сферах будівництва, землекористування, нерухомості, архітектури, освіти, комунального господарства тощо. Діяльність ЦНАП необхідна для комфортного надання послуг фізособам та юрособам. Створення таких організацій відбувається при місцевих радах.
Головний сенс роботи ЦНАП – отримання громадянином якнайшвидше та за мінімальну кількість відвідувань консультації або інформації щодо послуги, яка потрібна. Додатково за допомогою центра надання адміністративних послуг передають документи для їх оформлення в інші організації. Наприклад, можна зібрати пакет документів та передати до Державної архітектурно-будівельної інспекції, якщо необхідно отримати дозвіл на будівництво.
Бажаєте отримати документи на своє будівництво? Прямо зараз ви можете зателефонувати нам за телефонами, які зазначені у розділі контакти на сайті.

Положення про роботу центру надання адміністративних послуг в Україні

ЦНАП здійснює свою діяльність на підставі Постанови 118 “Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг”. Установа утворюється в якості гарантії забезпечення надання адміністративних послуг високої якості при райдержадміністраціях, Київській міській держадміністрації, районній держадміністрації у місті Києві.
У своїй діяльності ЦНАП керується актами Президента України та КабМіну, Конституцією та Законами України, рішеннями центральних, місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, а також положенням про центр.
Усі послуги, які може надавати ЦНАП, визначаються органом або посадовою особою, що прийняли рішення про створення цієї організації. До супутніх послуг не відноситься консультація та надання інформації, які пов’язані з адміністративними послугами, продаж бланків заяв та інших документів, без яких неможливе звернення за допомогою. Також супутніми послугами не вважають допомогу у заповненні документів або формування пакету документації.
Слід зазначити, що у кожному місті є ЦНАП офіційний сайт, на якому можна побачити усі послуги. Також існує у ЦНАП електронна черга, яка дозволяє підійти на вказаний час та швидко отримати відповіді на всі питання. Запис до ЦНАП відбувається за умови реєстрації на сайті.

Графік роботи ЦНАП, зафіксований на законодавчому рівні

Час прийому відвідувачів є загальним для всіх адміністративних послуг, які можна отримати у закладі. У ЦНАП, які утворені при виконавчих органах міських рад (адміністративні центри областей), а також при Київській міській, районній держадміністрації у місті Києві, час прийому зі зверненнями становить як мінімум шість днів на тиждень та сім годин на день.
В інших центрах прийом ведеться не менше п’яти днів на тиждень та сім робочих годин за день. А територіальні підрозділи ЦНАП та віддалені робочі місця адміністраторів центру ведуть свою робочу діяльність так, як визначив орган або посадова особа, що його утворила.
Саме тому перед відвідуванням центру необхідно визначити час його роботи, бо у кожній організації він може бути змінений.

Основні завдання ЦНАПУ

На законодавчому рівні встановлені основні завдання центру:
  • Підтримання процесу забезпечення усіма адміністративними послугами у найкоротший строк та за необхідності мінімальної кількості відвідувань.
  • Значне спрощення процесу отримання адміністративних послуг та збільшення рівня якості їх надання.
  • Детальне інформування кожного відвідувача щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг, які можна отримати в адміністратора.
ЦНАП повністю забезпечує надання всього переліку адміністративних послуг за рахунок звернення відвідувача до адміністратора.

Перелік адміністративних послуг, що надає ЦНАП

Організація центрів надання адміністративних послуг – це один з кроків впровадження електронного урядування, яке успішно діє у розвинутих європейських країнах. Завдяки ЦНАП адмінпослуги надаються значно легше. Можна виділити наступні послуги, які може надати центр у межах сфери нерухомості, землекористування, будівництва та архітектури:
  • Надання інформації щодо об’єкту нерухомості з Державного земельного кадастру. Мається на увазі видача витягу з Державного земельного кадастру, який стосується певної земельної ділянки.
  • Видача дозволу на розроблення проекту землеустрою, щоб виконати дію відведення земельного наділу заявленого розміру.
  • Забезпечення послуг державного архітектурно-будівельного контролю. Це можуть бути різні документи, які пов’язані з будуванням нового об’єкту або узаконенням вже збудованої будівлі.
Весь порядок надання адмінпослуг за допомогою ЦНАП регламентується ЗУ “Про адміністративні послуги”.
Якщо Вам потрібно узаконити реконструкцію або отримати іншу документацію, звертайтеся до юридичної компанії DOZVIL. Ми зможемо допомогти у будь-якій ситуації, яка пов’язана з нерухомістю.