search
пн.-пт.: 9:00 — 19:00 сб., вс.: за домовленістю
  • Відео про нас Відео про нас
  • Як нас знайти Як нас знайти
  • Карта проїзду Карта проїзду
  • Керування сертифікатами Керування сертифікатами
  • Сертифіковані фахівці
  • 12 років досвіду
  • Більше 4000 об'єктів
  • Укладення договору
  • Поетапна оплата
  • Документи під ключ
Послуги Будівельна амністія

Оформлення будинків по будівельної амністії в Києві та Київській області

Спрощений порядок введення в експлуатацію під ключ в Київській області - від 13 000 грн., в Києві - від 16 500 грн.

Хочете заощадити час? ЗАМОВТЕ КОНСУЛЬТАЦІЮ
Хочете заощадити час? ЗАМОВТЕ КОНСУЛЬТАЦІЮ
Оформлення будинків по будівельної амністії в Києві та Київській області
Якщо Ви самовільно побудували житловий, дачний або садовий будинок, прибудову до будинку, господарські будівлі поруч з будинком (гараж, баня, сарай, літня кухня, басейн тощо.) і хочете оформити документи на Ваш об'єкт, тоді компанія DOZVIL, зможе Вам в цьому допомогти. Із зазначеної нижче інформації, Ви зможете дізнатися про процедуру оформлення Вашої самобудови, про штрафи за самовільне будівництво і експлуатацію таких об'єктів, а також про те чому потрібно "оформлювати самобудову".

І якщо Ви не знайдете необхідну інформацію на сайті, ТЕЛЕФОНУЙТЕ , наші фахівці проконсультують Вас.

Житлові, дачні або садові будинки загальною площею до 300 кв.м , а також прибудови до них та господарські будівлі (гараж, баня, сарай, літня кухня, басейн тощо), побудовані з 05 серпня 1992 року по 09 квітня 2015 року оформляються згідно з Законом України "Про внесення зміни до пункту 9 розділу V "Прикінцеві положення" Закону України " Про регулювання містобудівної діяльності " щодо продовження терміну прийняття в експлуатацію об’єктів будівництва, збудованих без дозволу на виконання будівельних робіт" № 2363-VIII від 22 березня 2018 року - визначені законом об'єкти підпадають під так звану "Будівельну амністію", тобто діє спрощена процедура оформлення будівництва об'єктів нерухомості.

Процедура оформлення виглядає таким чином:

1 етап - Розробка технічного паспорта сертифікованим інженером. В такому технічному паспорті, проставляяється спеціальна відмітка про самовільно побудовані об’єкти, для подальшого їх оформленння. Відповідно до " Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Держбуду України № 127 від 24 травня 2001 року.
Технічний паспорт - це документ, у якому відображається планування, площа об'єкта, поверховість, дата будівництва, а також його технічні характеристики. Його завдання - відобразити фізичний стан об'єкта в документальному вигляді, для подальшого оформлення права власності. До 01 січня 2013 року, технічну інвентаризацію проводило тільки Бюро технічної інвентаризації, але на сьогоднішній день, провести заміри будинку і розробити технічний паспорт може організація, у якої в штаті співробітників є сертифікований інженер. Відповідно до змін в " Інструкцію про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України " № 658 від 28 грудня 2012 року.

2 етап - Розробка технічного звіту про обстеження конструкції будівлі сертифікованим інженером. (Звіт про обстеження необхідний тільки в тому випадку, якщо господарські будівлі поруч з будинком перевищують 100 кв.м.)
При проходженні "спрощеної" процедури оформлення об'єктів самовільного будівництва, обов'язковим етапом є розробка технічного звіту про обстеження конструкції будівлі. Його завдання відобразити відповідність об'єкта діючим будівельним нормам, для подальшої можливості введення об'єкта в експлуатацію. Технічний звіт розробляє організація, у якої в штаті співробітників є сертифікований інженер. Згідно із Законом України " Про регулювання містобудівної діяльності " № 3038-VI від 17 лютого 2011 року.

3 етап - Реєстрація декларації про введення об'єкта в експлуатацію в архітектурно-будівельній інспекції. Згідно з постановою Кабінету Міністрів України " Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів " № 461 від 13 квітня 2011 року.
Зареєстрована декларація є документом, який підтверджує введення в експлуатацію Вашого об’єкта. Для проведення реєстрації її необхідно заповнити та подати до Державної архітектурно-будівельної інспекції, зробити це можна через Центр надання адміністративних послуг. Відповідно до змін, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 409 від 07 червня 2017 року " Про внесення змін до порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 461 " - декларація про готовність об'єкта до експлуатації більше не видається з проставленням печатки архітектурно-будівельною інспекцією, а вноситься в електронний реєстр дозвільних документів. Після розгляду Вашої декларації, проводиться її реєстрація з присвоєнням серії і номера, які можна перевірити в Реєстрі дозвільних документів із зазначенням дати реєстрації.

4 етап - Отримання документа про присвоєння поштової адреси новому об’єкту будівництва (Для садового/дачного будинку – кооперативом видається довідка. Для житлового будинку - органами місцевої влади видається рішення).
Після введення в експлуатацію побудованого об’єкта, йому необхідно присвоїти поштову адресу, для можливості проведення реєстрації права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. Але є винятки - у разі, коли у земельної ділянки вже є адреса і вона зареєстрована у реєстрі, тоді присвоєння адреси вже не потрібно. Згідно " Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1127 від 25 грудня 2012 року.

5 етап – Реєстрація права власності на будинок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру. Відповідно до " Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1127 від 25 грудня 2012 року.
Реєстрація права власності означає, що Ваш будинок зареєстрований на Ваше ім'я, а Витяг з реєстру відображає інформацію про це. Реєстрацію права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно проводить державний реєстратор або нотаріус. Витяг видається на білому аркуші А4, з підписом і печаткою реєстратора або нотаріуса.

Необхідні документи для оформлення:

- Документ про право власності на земельну ділянку.
- Технічний паспорт на існуючий будинок (у разі реконструкції або побудови господарських будівель).
- Паспорт та ідентифікаційний код власника.

Ціна:

Київ: …………...... від 16 500 грн.
Київська область: від 13 000 грн.

Навіщо необхідно оформляти дозвіл на будівництво, вводити в експлуатацію і оформляти право власності на будинки і побудови?

Є кілька причин для оформлення документів на будівництво:

1. Однією з причин для оформлення документів на об'єкт будівництва є штрафи за самовільне будівництво і за подальшу його експлуатацію, розміри яких встановлені законодавством.
Для громадян (фізичних осіб) - відповідно до Закону України " Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо поліпшення містобудівної діяльності " № 1817 VIII від 17 січня 2017 року:
- порушення вимог законодавства та будівельних норм тягнуть за собою штраф в розмірі від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (приблизно від 850 до 1700 грн),
- повторні порушення тягнуть за собою штраф в розмірі від 100 до 200 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (приблизно від 1700 до 3400 грн),
- виконання будівельних робіт без подання повідомлення про початок будівельних робіт або зазначення недостовірної інформації для об'єктів, будівництво яких відбувається на підставі будівельного паспорта, тягне за собою штраф у розмірі від 250 до 350 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (приблизно від 4250 до 5950 грн),
- експлуатація об'єктів, не прийнятих в експлуатацію або зазначення недостовірної інформації для об'єктів, будівництво яких відбувається на підставі будівельного паспорта, тягне за собою штраф у розмірі від 250 до 350 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (приблизно від 4250 до 5950 грн),
- неподання або несвоєчасне подання замовником інформації про передачу права будівництва об'єкта іншому замовнику, зміну генерального підрядника, осіб відповідальних за проведення авторського і технічного нагляду, відповідальних виконавців, або коригування проектної документації, якщо подача такої інформації є обов'язковою - тягне за собою штраф у розмірі від 200 до 300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (приблизно від 3400 до 5100 грн).

Щоправда, не для всіх це є необхідною мотивацією в оформленні документів.

2. Більшість з людей, хто вже самовільно побудував, або тільки знаходиться в процесі будівництва, зіштовхуються з проблемою підключення комунікацій до будинку (газу та електроенергії). На сьогоднішній день Київгаз / Облгаз і Київенерго / Обленерго для підключення електроенергії і газу вимагають пакет дозвільної документації на будівництво. І якщо раніше якось можна було домовитися, то зараз з цим є певні складнощі.

3. Більшість з людей, у кого є будинок або інший об'єкт нерухомості, рано чи пізно стикаються з питанням його продажу, дарування, міни, або оформленням спадщини. Обставини у кожного свої: поміняти місце проживання, подарувати майно своїм дітям, обміняти, взяти кредит під заставу тощо. А для того щоб завжди була можливість провести будь-які дії з об'єктом нерухомості, він обов'язково повинен бути правильно оформлений. Не завжди можна передбачити, коли саме Вам знадобитися зробити якісь небудь дії з нерухомістю, тому ми рекомендуємо завжди бути готовими до цих життєвих моментів, оформивши документи заздалегідь. І пам'ятайте, що оформлення відбувається не за день, тиждень або місяць, а може займати від 1 до 2 місяців, в залежності від складності об'єкта (хоча в деяких випадках можливо оформити і за місяць).

4. І наостанок, погодьтеся, просто спокійно і приємно, коли в документах і справах порядок.

Якщо Ви не змогли знайти потрібну Вам інформацію, ми раді будемо допомогти Вам з безкоштовною консультацією. Телефонуйте!
Хочете заощадити час? ЗАМОВТЕ КОНСУЛЬТАЦІЮ

В даний момент не робочий час або всі фахівці зайняті. Заповните заявку і з Вами зв'яжеться наш юрист!