Дозвіл на будівництво будинку в Києві та Київській області

Дозвіл на будівництво будинку в Києві та Київській області

В Києві - від 22 000 грн., в Київській області- від 8 000 грн.

Деякі власники земельних ділянок в Україні впевнені, що зведення будинку починається з облаштування фундаменту. З юридичної точки зору все інакше - в першу чергу слід отримати документи, що дозволяють почати забудову. 
Дозвіл на виконання будівельних робіт - це документ, що отримується відразу при появі намірів будівництва об'єкта нерухомості на земельній ділянці і являє собою повідомлення про початок будівельних робіт. Забудовник повинен оформити дозвіл на будівництво будинку в державній архітектурно-будівельної інспекції. В результаті Ви отримуєте присвоєний номер і серію, які внесені до електронного реєстру. Ці дані підтверджують, що документ зареєстровано на законних підставах. 
Отримання дозволу на будівництво житлового будинку означає, що власник на законних підставах може почати заплановане будівництво. Об'єкти, побудовані без дозволу на будівництво, належать до незаконно зведених (самобуд). За їх використання передбачені грошові стягнення, сума яких встановлена ​​на законодавчому рівні. 
Якщо Вас цікавить швидке оформлення дозвільної документації на будівництво різних об'єктів нерухомості або як потрібно узаконити самобуд, звертайтеся в компанію Dozvil. Досвідчені юристи безкоштовно Вас проконсультують та нададуть інформацію згідно з чинним законодавством.

Порядок і етапи оформлення дозволу на будівництво будинку 

На сьогоднішній день в Україні працює Закон "Про регулювання містобудівної діяльності", який визначає видачу дозвільної документації на забудову. При зведенні яких об'єктів потрібно мати дозвіл? Відповідно до зазначеного закону, видачі дозволу на будівництво підлягають будинки площею: 
- до 500 метрів квадратних, побудовані після 2015 року або тільки плануються; 
- більше 500 квадратних метрів. 
В результаті проходження процедури забудовник отримує дозвільну документацію на будівництво (повідомлення). Тепер немає перешкод для початку запланованих будівельних робіт. 

Існує декілька процедур оформлення і для того щоб зрозуміти яка підходить для Вашого будинку, потрібно визначити до якого з нижче зазначених варіантів він відноситься:

1Будинки з загальною площею до 500 квадратних метрів, які тільки планують будуватися або побудовані після 09 квітня 2015 року.

Згідно із Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності" № 3038-VI від 17 лютого 2011 року - діє "загальна" процедура оформлення будинків.

Ціни і терміни

Київ

від 48 000 грн.
від 1 місяця

Київська область

від 24 000 грн.
від 1 місяця

1 етап - Розробка топографічної зйомки геодезистом (для Києва і деяких районів Київської області)

Почати оформлення необхідно з розробки геодезистом топографічної зйомки. Це документ, в якому відображено план місцевості з повною інформацією про неї, зазначенням відстані між розташованими на ній об’єктами і межами земельної ділянки.) або отримання викопіювання з генерального плану території в органах місцевої влади, або у відділі районної архітектури (для Київської області). 

Топографічна зйомка або викопіювання з генерального плану подаються разом з ескізом намірів будівництва у відділ районної архітектури (якщо об’єкт знаходиться в Київській області), або в Департамент містобудування та архітектури м. Києва (якщо об’єкт знаходиться в Києві), для подальшого отримання будівельного паспорта.

2 етап - Розробка ескізу намірів будівництва.

Задача ескізу - відображати заплановане будівництво, із зазначенням розташування об’єкту на ділянці, поверхових планів і зовнішнього вигляду фасаду, для його подальшого розгляду у відділі архітектури та отримання будівельного паспорта. Ескіз розробляється архітектором або самостійно.

3 етап - Отримання будівельного паспорту у відділі архітектури.

Відповідно до "Порядку видачі будівельного паспорту забудови земельної ділянки", затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва і житлово-комунального господарства України №103 від 05 липня 2011 року.

Будівельний паспорт - визначає комплекс містобудівних та архітектурних вимог до розміщення і будівництва об’єкту. Його видача означає, що запланований будинок відповідає будівельним нормам. Він необхідний для заповнення вихідних даних в повідомлення на початок будівельних робіт.

4 етап - Реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт в архітектурно-будівельної інспекції.

Відповідно до постанови Кабінету міністрів України "Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт" № 466 від 13 квітня 2011 року.

Зареєстроване повідомлення є дозволом на будівництво. Для проведення реєстрації його необхідно заповнити та подати до Державної архітектурно-будівельної інспекції, зробити це можна через Центр надання адміністративних послуг. Після розгляду повідомлення, йому присвоюється серія та номер, які можна перевірити в Реєстрі дозвільних документів із зазначенням дати реєстрації.

Необхідні документи:

  1. Ескіз намірів будівництва (за наявності).
  2. Документ про право власності на земельну ділянку.
  3. Паспорт та ідентифікаційний код власника.

2Будинки з загальною площею, що перевищує 500 квадратних метрів, які тільки планують будувати або побудовані самочинно після 05 серпня 1992 року.

Згідно із Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності" № 3038-VI від 17 лютого 2011 року - діє "загальна" процедура оформлення.

Ціни і терміни

Київ

від 48 000 грн.
від 1 місяця

Київська область

від 24 000 грн.
від 1 місяця

1 етап - Розробка топографічної зйомки геодезистом.

Почати оформлення необхідно з розробки геодезистом топографічної зйомки. Це документ, в якому відображено план місцевості з повною інформацією про неї, зазначенням відстаней між розташованими на ній об'єктами і межами земельної ділянки. Топографічна зйомка подається разом з містобудівним розрахунком до відділу районної архітектури (якщо об'єкт знаходиться в Київській області) або до Департаменту містобудування та архітектури м. Києва (якщо об'єкт знаходиться в Києві), для подальшого отримання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки.

2 етап - Розробка передпроектних пропозицій.

Передпроектні пропозиції відображають техніко-економічні показники запланованого будівництва і умови ув'язки його з існуючою забудовою з дотриманням будівельних норм і інші параметри. Передпроектні пропозиції необхідні для розгляду відділом архітектури питання видачі містобудівних умов і обмежень.

3 етап - Отримання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки у відділі архітектури.

Містобудівні умови і обмеження - документ, який містить в собі комплекс вимог до проектування і будівництва відносно поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки та інші вимоги до об'єктів будівництва. Видає цей документ місцевий орган архітектури на будівництво житлових приватних будинків більше 300 кв.м. і нежитлових комерційних об'єктів, незалежно від площі та інших параметрів. Отримання містобудівних умов та обмежень - обов'язкова умова для подальшого отримання дозволу на будівництво. Відповідно до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" № 3038-VI від 17 лютого 2011 року.

4 етап - Розробка проекту архітектора.

Будівництво будинків із загальною площею, що перевищує 300 кв. м., проводиться на підставі розробленого архітектором проекту. Це документація, що містить архітектурні рішення в об’ємі, необхідному для розробки документації для будівництва об’єктів, в проектуванні яких необхідна участь архітектора. Відповідно до "Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів", затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 16.05.2011 року.

5 етап - Отримання документів про авторський і технічний нагляд.

Разом з проектом архітектора, знадобляться і документи про авторський та технічний нагляд. Це наказ на відповідального за проведення авторського нагляду (архітектора), а також договір, копія сертифіката інженера і наказ на відповідального інженера за проведення технічного нагляду. Згідно постанови Кабінету Міністрів України "Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури" № 903 від 11 липня 2007 року.

6 етап - Реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт в архітектурно-будівельній інспекції.

Згідно Постанови Кабінету Міністрів України "Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт" №466 від 13 квітня 2011 року.

Зареєстроване повідомлення є дозволом на будівництво. Для проведення реєстрації його необхідно заповнити і подати до Державної архітектурно-будівельної інспекції, зробити це можна через Центр надання адміністративних послуг. Після розгляду повідомлення, йому присвоюється серія і номер, які можна перевірити в Реєстрі дозвільних документів з вказівкою дати реєстрації.

Необхідні документи:

  1. Проект будівництва (за наявності).
  2. Документ про право власності на земельну ділянку.
  3. Паспорт та ідентифікаційний код власника.

Необхідні документи для оформлення дозволу 

За правилами оформлення дозвільних документів для початку будівельних робіт зі зведенням індивідуального житлового будинку та збір інших необхідних держорганами документів неухильно повинен бути виконаний до зведення об'єкта нерухомості на своїй ділянці. Власник останнього або забудовник з ліцензією повинен мати такий перелік документів: паспорт та ідентифікаційний код власника (співвласників); ескіз намірів будівництва (якщо є); 
- проект будівництва (якщо є); 
- документ, що підтверджує право власності на земельну ділянку (договір купівлі-продажу, дарування, державний акт і т.д.). 
Проектна документація впливає на термін дії отриманого документа, але згідно правил - він може бути активний не більше 2-х років з дня видачі. Цей проміжок часу можливо збільшити, але для цього потрібно, щоб забудовник звернувся до державної архітектурно-будівельної інспекції з відповідною заявою. 

Яка вартість отримання дозволу на будівництво будинку? 

Юристи компанії Dozvil допоможуть Вам оформити дозвіл на будівництво садового, житлового або дачного будинку. При цьому в отриманні дозволу на будівництво приватного будинку вартість визначається такими факторами: 
- місця розташування об'єкта нерухомості; 
- загальної площі житлового будинку; 
- наявності документації. 
Ціна на видачу необхідних документів: 
- для Києва - від 22 000 грн.;
- для Київської області - від 8 000 грн. 

Переваги отримання дозволу на будівництво приватного будинку з Dozvil 

У юридичній компанії DOZVIL працюють досвідчені фахівці і, якщо Вам потрібно швидко оформити дозвіл на будівництво будинку або оформити будинок, тоді замовляйте зворотний дзвінок. 
Основні переваги співпраці з DOZVIL: 
- Безкоштовна консультація. Кожен клієнт може розраховувати на безкоштовне юридичне консультування. Оплачувати необхідно тільки процес оформлення документів. 
- Оформлення документів "під ключ". Зручність і комфорт клієнта - головні цінності нашої компанії. Якщо у замовника немає часу самому обходити всі інстанції, наші юристи вирішать всі питання самостійно. 
- Контроль за процесом. Клієнт буде отримувати детальну інформацію про кожний пройдений етап оформлення документів. 
- Якщо справа не проста, присутній певний ризик, то всі нюанси обговорюються до підписання договору. 
Не знаєте, які потрібно зробити перші кроки для процедури оформлення дозволу? Замовляйте безкоштовну консультацію на сайті DOZVIL - Ваше питання буде вирішене в найкоротший термін!

Безкоштовна консультація

залиште номер телефону і ми Вам зателефонуємо

Передзвонимо через 30 секунд

З радістю внесемо ясність у вирішення Вашого питання

Євген Слободянюк юрист

Руслан Жураковський юрист

Передзвонимо через 30 секунд

З радістю внесемо ясність у вирішення Вашого питання

Телефон повинен починатися з нуля
(Наприклад 095, 066, 096, 073 або інші)