Поділ нежитлового приміщення на два і більше | 2024 | Київ та Київська обл

пн. - пт.: 09:00 - 18:00

сб. - нд.: за домовленістю

profile icon
  • У вас ще немає нових сповіщень
profile
Розділити нежитлове приміщення на два й більше в Києві та Київській області в 2024 році

Розділити нежитлове приміщення на два й більше в Києві та Київській області в 2024 році

Вартість оформлення в Києві та Київській обл - від 28 000 грн.

Розділ нежитлового приміщення на два або більше об'єктів потрібен, якщо у його власників є бажання  самостійно та окремо володіти своїм майном. В цьому випадку слід заручитися підтримкою співвласників та зібрати повний пакет документів для проходження процедури. 
Якщо у Вас з’явилося питання щодо поділу нерухомості, звертайтеся за допомогою до експертного сервісу DOZVIL. Фахівці з великим досвідом роботи допоможуть вирішити проблеми з розділом нерухомості за короткий термін!

Як розділити приміщення на два?

Для розділу одного нежилого приміщення на кілька необхідно отримати згоду на проведення даної процедури від усіх співвласників нерухомості. Якщо в процесі розділу виникли будь-які суперечки, вирішити їх можливо тільки в судовому порядку.
Окрема реєстрація нежитлового приміщення на два або більше об'єктів передбачає наявність фізичної можливості поділу. Це означає, що приміщення повинне мати ізольований вхід/вихід, а також відповідати чинним будівельним нормам. Розподіл можливий тільки для тих об'єктів, які не є предметом судового розгляду, не перебувають у заставі або під арештом.
Якщо Вам потрібно зареєструвати нежитлове приміщення або узаконити прибудову, звертайтеся до експертного сервісу DOZVIL.

Порядок розділу нежитлових приміщень з DOZVIL

Розділ нежитлового приміщення на два або більше вимагає проходження однієї з процедур. Вибір буде залежати від того, чи планується реконструкція приміщення або ні. Перерахуємо процес проходження процедури:
Оформлення розділу із застосуванням висновку про технічну можливість. Такий варіант розділу підходить в тому випадку, якщо майбутні будівельні роботи не передбачають втручання в несучі конструкції. Дозвіл на реконструкцію не потрібно. Процес оформлення виглядає таким чином:
  1. Замовлення розробки технічного паспорта.
  2. Отримання висновку про технічну можливість поділу.
  3. Підписання нотаріальної заяви про поділ.
  4. Реєстрація права власності на кожне нежитлове приміщення.
Оформлення розділу з отриманням дозвільної документації на реконструкцію. В цьому випадку діє загальна процедура реконструкції, яка використовується тільки при необхідності втручання в несучі конструкції. Процес оформлення має на увазі отримання таких документів:
  1. Проект.
  2. Документи про авторський та технічний нагляд.
  3. Повідомлення про початок будівельних робіт.
  4. Технічний паспорт.
  5. Декларація про введення об'єкта в експлуатацію.
  6. Виписка з Держреєстру прав на нерухоме майно після проведення реєстрації права власності на об'єкт.
При необхідності поділити будівлю на приміщення, потрібно підготувати проект нежитлової будівлі. Процедура буде мати деякі відмінності.

Є декілька процедур оформлення і для того щоб зрозуміти яка підходить для Вашого об'єкту, потрібно визначити до якого з нижчезазначених він відноситься:

1Оформлення поділу нежитлового приміщення через висновок про технічні можливості

Згідно " Інструкції про проведення поділу, виділу та розрахунку частин об'єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України № 55 від 18 червня 2007 року - якщо виконання будівельних робіт не передбачає втручання в несучі конструкції, поділ об'єкта нерухомості проводиться на підставі висновку про технічну можливість поділу об'єкта нерухомого майна, без оформлення дозвільної документації на реконструкцію.

Ціни і терміни

Київ

від 28 000 грн.
від 1 місяця

Київська область

від 28 000 грн.
від 1 місяця

1 етап - Розробка технічних паспортів сертифікованим інженером

Згідно з Інструкцією " Про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Держбуду України № 127 від 24 травня 2001 року.

Технічний паспорт - це документ, у якому відображається планування, площа об'єкта, поверховість, дата будівництва, а також його технічні характеристики. Його завдання - відобразити фізичний стан об'єкта в документальному вигляді, для подальшого оформлення права власності. До 01 січня 2013 року, технічну інвентаризацію проводило тільки Бюро технічної інвентаризації, але на сьогоднішній день, провести заміри об’єкта і розробити технічний паспорт може організація, у якої в штаті співробітників є сертифікований інженер. Відповідно до змін в " Інструкцію про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 658 від 28 грудня 2012 року.

2 етап - Розробка висновку про технічну можливість поділу об'єкта нерухомого майна

Висновок відображає технічну можливість поділу об'єкта, із зазначенням його майбутніх параметрів після розділу. Згідно " Інструкції про проведення поділу, виділу та розрахунку частин об'єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України № 55 від 18 червня 2007 року.

3 етап - Підписання нотаріальної заяви про поділ нежитлового приміщення

Згідно " Інструкції про проведення поділу, виділу та розрахунку частин об'єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України № 55 від 18 червня 2007 року - необхідні заяви всіх співвласників, підписи яких засвідчуються нотаріально.

4 етап - Реєстрація права власності нежитлових приміщень в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру

Згідно " Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1127 від 25 грудня 2012 року.

Реєстрація права власності означає, що Ваш об'єкт зареєстрований на Ваше ім'я, а витяг з реєстру відобразить інформацію про це. Реєстрацію права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно проводить державний реєстратор або нотаріус. Витяг видається на білому аркуші А4, з підписом і печаткою реєстратора або нотаріуса.

Необхідні документи:

  1. Документ про право власності на нежитлове приміщення.
  2. Технічний паспорт (при наявності).
  3. Паспорт та ідентифікаційний код власника.

2Оформлення поділу нежитлового приміщення через оформлення дозвільної документації на реконструкцію з поділом на два або більше (в разі невтручання в несучі конструкції, дивіться вище)

Відповідно до Закону України " Про регулювання містобудівної діяльності " № 3038-VI від 17 лютого 2011 року - якщо виконання будівельних робіт передбачає втручання в несучі конструкції об'єкта нерухомості, діє "загальна" процедура оформлення реконструкції.

Ціни і терміни

Київ

індивідуально
від 1 місяця

Київська область

індивідуально
від 1 місяця

1 етап - Розробка проекту архітектора

Реконструкція нежитлових приміщень з втручанням в несучі конструкції, проводиться на підставі розробленого архітектором проекту. Це документація, що містить архітектурні рішення в об’ємі, необхідному для розробки документації для будівництва об’єктів, в проектуванні яких необхідна участь архітектора. Відповідно до "Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів", затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 16.05.2011 року.

2 етап - Отримання документів про авторський і технічний нагляд

Разом з проектом архітектора, знадобляться і документи про авторський та технічний нагляд. Це наказ на відповідального за проведення авторського нагляду (архітектора), а також договір, копія сертифіката інженера і наказ на відповідального інженера за проведення технічного нагляду. Згідно постанови Кабінету Міністрів України " Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури " № 903 від 11 липня 2007 року.

3 етап - Реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт в архітектурно-будівельній інспекції

Згідно Постанови Кабінету Міністрів України " Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт " №466 від 13 квітня 2011 року.

Зареєстроване повідомлення є дозволом на будівництво. Для проведення реєстрації його необхідно заповнити і подати до Державної архітектурно-будівельної інспекції, зробити це можна через Центр надання адміністративних послуг. Після розгляду повідомлення, йому присвоюється серія і номер, які можна перевірити в Реєстрі дозвільних документів з вказівкою дати реєстрації.

4 етап - Розробка технічного паспорта сертифікованим інженером

Відповідно до " Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Держбуду України № 127 від 24 травня 2001 року.

Технічний паспорт - це документ, у якому відображається планування, площа об'єкта, поверховість, дата будівництва, а також його технічні характеристики. Його завдання - відобразити фізичний стан об'єкта в документальному вигляді, для подальшого оформлення права власності. До 01 січня 2013 року, технічну інвентаризацію проводило тільки Бюро технічної інвентаризації, але на сьогоднішній день, провести заміри об’єкта і розробити технічний паспорт може організація, у якої в штаті співробітників є сертифікований інженер. Відповідно до змін в " Інструкцію про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 658 від 28 грудня 2012 року.

5 етап - Реєстрація декларації про введення об'єкта в експлуатацію в архітектурно-будівельній інспекції

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України " Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів " № 461 від 13 квітня 2011 року .

Зареєстрована декларація є документом, який підтверджує введення в експлуатацію Вашого об’єкту. Для проведення реєстрації її необхідно заповнити та подати до Державної архітектурно-будівельної інспекції, зробити це можна через Центр надання адміністративних послуг. Відповідно до змін, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 409 від 07 червня 2017 року " Про внесення змін до порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 461 " - декларація про готовність об'єкта до експлуатації більше не видається з проставленням печатки архітектурно-будівельною інспекцією, а вноситься в електронний реєстр дозвільних документів. Після розгляду Вашої декларації, проводиться її реєстрація з присвоєнням серії і номера, які можна перевірити в Реєстрі дозвільних документів із зазначенням дати реєстрації.

6 етап - Реєстрація права власності на об’єкт в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру

Відповідно до " Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1127 від 25 грудня 2012 року.

Реєстрація права власності означає, що Ваш об’єкт зареєстрований на Ваше ім'я, а Витяг з реєстру відображає інформацію про це. Реєстрацію права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно проводить державний реєстратор або нотаріус. Витяг видається на білому аркуші А4, з підписом і печаткою реєстратора або нотаріуса.

Необхідні документи:

  1. Проект будівництва (при наявності).
  2. Документ про право власності на нежитлове приміщення.
  3. Технічний паспорт (при наявності).
  4. Паспорт та ідентифікаційний код власника.

Документи, необхідні для поділу приміщення

Розділити приміщення можна тільки при наявності всіх необхідних документів у власника. Для проходження процедури знадобитися:
  • ідентифікаційний код та паспорт власника;
  • технічний паспорт на теперішнє приміщення (якщо є);
  • проект будівництва (у разі реконструкції);
  • документ, що підтверджує право власності на нежитлове приміщення.
В результаті поділу кожне з приміщень матиме свій технічний паспорт, де буде розписана характеристика об'єкта.

Вартість та терміни поділу нерухомості на нежитлові приміщення

На вартість розділу нежитлових приміщень впливають такі чинники:
  • наявність необхідних документів на нерухомість від власника;
  • місце розташування об'єкта;
  • дотримання будівельних норм та правил.
Також зазначені фактори впливають на терміни оформлення документів для розділу нежитлового приміщення. Мінімальний термін проходження процедури з DOZVIL - 1 місяць. Мінімальна вартість оформлення в Києві та Київській області - від 28 000 грн.

Як розділити нежитлову будівлю на приміщення?

Процедура поділу нежитлової будівлі на приміщення ідентична. У цьому випадку також потрібно врахувати можливість обладнання окремого виходу для кожного окремого об'єкта. Якщо це неможливо, тоді розділити будівлю не вийде.

Поділ об'єкта нерухомості на частини з експертним сервісом DOZVIL

При вчинення будь-яких дій з нерухомістю необхідно належним чином оформити документи. Якщо Ви не знаєте, з чого почати проходження процедури, звертайтеся до експертного сервісу DOZVIL. Грамотні фахівці вже на першій консультації підкажуть вірне рішення по Вашому питанню.
Чому вигідно звернутися в DOZVIL:
  1. Безкоштовне консультування. Кожен клієнт може отримати відповідь на своє питання по нерухомості безкоштовно. Компанія DOZVIL надає платні послуги тільки по оформленню документів.
  2. Співпраця з договором. Будь-які кроки по оформленню документів робляться тільки після укладення договору між компанією та клієнтом. Це гарантує законність та офіційність усіх дій.
  3. Документи під ключ. Завданням DOZVIL є рішення проблем клієнтів з нерухомістю, в тому числі й без його участі. Якщо Ви замовили послугу під ключ, то отримати вже готові документи можна в офісі компанії або адресною доставкою кур'єром.
  4. Поетапна оплата. У компанії DOZVIL завжди йдуть назустріч клієнту, тому при неможливості оплатити послуги спеціалістів одразу, можна скористатися поетапною оплатою.
  5. Одна з переваг компанії - наявність послуг грамотного юриста щодо поділу нерухомості, який зможе провести безкоштовну консультацію для клієнта з поставленого питання.

Безкоштовна консультація

залиште номер телефону і ми Вам зателефонуємо

Передзвонимо через 30 секунд

Внесемо ясність в оформленні документів на нерухомість

jurist 2_2

Юлія
Сакало юрист

jurist 3_2

Олена Синявська юрист

jurist 1_2

Руслан Жураковський юрист

Передзвонимо через 30 секунд

Внесемо ясність в оформленні документів на нерухомість

Телефон повинен починатися з нуля
(Наприклад 095, 066, 096, 073 або інші)