search
пн.-пт.: 9:00 — 19:00 сб., вс.: за домовленістю
  • Відео про нас Відео про нас
  • Як нас знайти Як нас знайти
  • Карта проїзду Карта проїзду
  • Керування сертифікатами Керування сертифікатами
  • Сертифіковані фахівці
  • 12 років досвіду
  • Більше 4000 об'єктів
  • Укладення договору
  • Поетапна оплата
  • Документи під ключ
Послуги Оформлення прибудови

Оформлення прибудови будь-якої складності під ключ в Києві та Київській області

В Київській області - від 28000 грн., в Києві - від 42000 грн. Термін оформлення документів - від 30 днів

Хочете заощадити час? ЗАМОВТЕ КОНСУЛЬТАЦІЮ
Хочете заощадити час? ЗАМОВТЕ КОНСУЛЬТАЦІЮ
Оформлення прибудови будь-якої складності під ключ в Києві та Київській області
Якщо Ви самовільно побудували прибудову до будинку, нежитлового приміщення (магазину, складського, офісного чи промислового приміщення тощо) і бажаєте оформити документи на Ваш об’єкт, у такому разі компанія DOZVIL, зможе Вам допомогти. Із зазначеної нижче інформації, Ви зможете дізнатися про процедуру оформлення Вашої прибудови, про штрафи за самовільне будівництво і експлуатацію таких об’єктів, а також про те, чому саме потрібно оформляти прибудову.

Якщо Ви не знайдете необхідну для Вас інформацію на сайті, ТЕЛЕФОНУЙТЕ, наші фахівці Вас проконсультують.

Існує декілька процедур оформлення об’єктів самовільного будівництва, для того, щоб зрозуміти, яка підходить для Вашого об’єкта, потрібно визначити до якого варіанту він відноситься:

  1. Vertical line

    Прибудови до житлових, дачних або садових будинків загальною площею до 300 кв.м, побудовані з 05 серпня 1992 року по 09 квітня 2015 року

    Згідно з Законом України " Про внесення зміни до пункту 9 розділу V Прикінцеві положення Закону України Про регулювання містобудівної діяльності, щодо продовження терміну прийняття в експлуатацію об’єктів будівництва, збудованих без дозволу на виконання будівельних робіт " № 2363-VIII від 22 березня 2018 року - визначені законом об'єкти підпадають під так звану "Будівельну амністію", тобто діє спрощена процедура оформлення будівництва об'єктів нерухомості.
    Процедура оформлення:

    1 етап

    - Розробка технічного паспорта сертифікованим інженером

    1 етап

    - Розробка технічного паспорта сертифікованим інженером
    Відповідно до " Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Держбуду України № 127 від 24 травня 2001 року.

    Технічний паспорт - це документ, у якому відображається планування, площа об'єкта, поверховість, дата будівництва, а також його технічні характеристики. Його завдання - відобразити фізичний стан об'єкта в документальному вигляді, для подальшого оформлення права власності. До 01 січня 2013 року, технічну інвентаризацію проводило тільки Бюро технічної інвентаризації, але на сьогоднішній день, провести заміри об’єкта і розробити технічний паспорт може організація, у якої в штаті співробітників є сертифікований інженер. Відповідно до змін в " Інструкцію про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 658 від 28 грудня 2012 року.

    2 етап

    - Розробка технічного звіту про обстеження конструкції будівлі сертифікованим інженером

    2 етап

    - Розробка технічного звіту про обстеження конструкції будівлі сертифікованим інженером
    При проходженні "спрощеної" процедури оформлення об'єктів самовільного будівництва, обов'язковим етапом є розробка технічного звіту про обстеження конструкції будівлі. Його завдання відобразити відповідність об'єкта діючим будівельним нормам, для подальшої можливості введення об'єкта в експлуатацію. Технічний звіт розробляє організація, у якої в штаті співробітників є сертифікований інженер. Згідно із Законом України " Про регулювання містобудівної діяльності " № 3038-VI від 17 лютого 2011 року.

    3 етап

    - Реєстрація декларації про введення об'єкта в експлуатацію в архітектурно-будівельній інспекції

    3 етап

    - Реєстрація декларації про введення об'єкта в експлуатацію в архітектурно-будівельній інспекції
    Згідно з постановою Кабінету Міністрів України " Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів " № 461 від 13 квітня 2011 року.

    Зареєстрована декларація є документом, який підтверджує введення в експлуатацію Вашого обєкту. Для проведення реєстрації її необхідно заповнити та подати до Державної архітектурно-будівельної інспекції, зробити це можна через Центр надання адміністративних послуг. Відповідно до змін, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 409 від 07 червня 2017 року " Про внесення змін до порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 461 " - декларація про готовність об'єкта до експлуатації більше не видається з проставленням печатки архітектурно-будівельною інспекцією, а вноситься в електронний реєстр дозвільних документів. Після розгляду Вашої декларації, проводиться її реєстрація з присвоєнням серії і номера, які можна перевірити в Реєстрі дозвільних документів із зазначенням дати реєстрації.

    4 етап

    - Реєстрація права власності на будинок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру

    4 етап

    - Реєстрація права власності на будинок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру
    Відповідно до " Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1127 від 25 грудня 2012 року.

    Реєстрація права власності означає, що Ваш об’єкт зареєстрований на Ваше ім'я, а Витяг з реєстру відображає інформацію про це. Реєстрацію права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно проводить державний реєстратор або нотаріус. Витяг видається на білому аркуші А4, з підписом і печаткою реєстратора або нотаріуса.

    Необхідні документи:

    • checkДокумент про право власності на земельну ділянку.
    • checkДокумент про право власності на будинок.
    • checkПаспорт та ідентифікаційний код власника.

    Ціни та терміни:

    • Київ : Від 42000 грн. від 30 днів
    • Київська область : Від 28000 грн. від 30 днів
    Якщо Ви не змогли знайти необхідну інформацію за переліком послуг, ми будемо раді допомогти Вам з безкоштовною консультацією.
  2. Vertical line

    Прибудови до житлових, дачних або садових будинків загальною площею до 300 кв.м, побудовані з 09 квітня 2015 року по сьогоднішній день

    Згідно із Законом України " Про регулювання містобудівної діяльності " № 3038-VI від 17 лютого 2011 року - діє «загальна» процедура оформлення будівництва об'єктів нерухомості.
    Процедура оформлення:

    1 етап

    - Розробка топографічної зйомки геодезистом (для Києва і деяких районів Київської області), або отримання викопіювання з генерального плану території в органах місцевої влади, або у відділі районної архітектури (для Київської області)

    1 етап

    - Розробка топографічної зйомки геодезистом (для Києва і деяких районів Київської області), або отримання викопіювання з генерального плану території в органах місцевої влади, або у відділі районної архітектури (для Київської області)
    Почати оформлення необхідно з розробки геодезистом топографічної зйомки. Це документ, в якому відображено план місцевості з повною інформацією про неї, зазначенням відстані між розташованими на ній об’єктами і межами земельної ділянки.

    Топографічна зйомка або викопіювання з генерального плану подаються разом з ескізом намірів будівництва у відділ районної архітектури (якщо об’єкт знаходиться в Київській області), або в Департамент містобудування та архітектури м. Києва (якщо об’єкт знаходиться в Києві), для подальшого отримання будівельного паспорта.

    2 етап

    - Розробка ескізу намірів будівництва

    2 етап

    - Розробка ескізу намірів будівництва
    Задача ескізу - відображати заплановане будівництво, із зазначенням розташування об’єкту на ділянці, поверхових планів і зовнішнього вигляду фасаду, для його подальшого розгляду у відділі архітектури та отримання будівельного паспорта. Ескіз розробляється архітектором або самостійно.

    3 етап

    - Отримання будівельного паспорту у відділі архітектури

    3 етап

    - Отримання будівельного паспорту у відділі архітектури
    Відповідно до " Порядку видачі будівельного паспорту забудови земельної ділянки ", затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва і житлово-комунального господарства України №103 від 05 липня 2011 року.

    Будівельний паспорт - визначає комплекс містобудівних та архітектурних вимог до розміщення і будівництва об’єкту. Його видача означає, що запланований будинок відповідає будівельним нормам. Він необхідний для заповнення вихідних даних в повідомлення на початок будівельних робіт.

    4 етап

    - Реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт в архітектурно-будівельної інспекції

    4 етап

    - Реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт в архітектурно-будівельної інспекції
    Відповідно до постанови Кабінету міністрів України " Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт " № 466 від 13 квітня 2011 року.

    Зареєстроване повідомлення є дозволом на будівництво. Для проведення реєстрації його необхідно заповнити та подати до Державної архітектурно-будівельної інспекції, зробити це можна через Центр надання адміністративних послуг. Після розгляду повідомлення, йому присвоюється серія та номер, які можна перевірити в Реєстрі дозвільних документів із зазначенням дати реєстрації.

    5 етап

    - Розробка технічного паспорта сертифікованим інженером

    5 етап

    - Розробка технічного паспорта сертифікованим інженером
    Відповідно до " Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Держбуду України № 127 від 24 травня 2001 року.

    Технічний паспорт - це документ, у якому відображається планування, площа об'єкта, поверховість, дата будівництва, а також його технічні характеристики. Його завдання - відобразити фізичний стан об'єкта в документальному вигляді, для подальшого оформлення права власності. До 01 січня 2013 року, технічну інвентаризацію проводило тільки Бюро технічної інвентаризації, але на сьогоднішній день, провести заміри об’єкта і розробити технічний паспорт може організація, у якої в штаті співробітників є сертифікований інженер. Відповідно до змін в " Інструкцію про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 658 від 28 грудня 2012 року.

    6 етап

    - Реєстрація декларації про введення об'єкта в експлуатацію в архітектурно-будівельній інспекції

    6 етап

    - Реєстрація декларації про введення об'єкта в експлуатацію в архітектурно-будівельній інспекції
    Згідно з постановою Кабінету Міністрів України " Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів " № 461 від 13 квітня 2011 року.

    (Зареєстрована декларація є документом, який підтверджує введення в експлуатацію Вашого об’єкту. Для проведення реєстрації її необхідно заповнити та подати до Державної архітектурно-будівельної інспекції, зробити це можна через Центр надання адміністративних послуг. Відповідно до змін, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 409 від 07 червня 2017 року " Про внесення змін до порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 461 " - декларація про готовність об'єкта до експлуатації більше не видається з проставленням печатки архітектурно-будівельною інспекцією, а вноситься в електронний реєстр дозвільних документів. Після розгляду Вашої декларації, проводиться її реєстрація з присвоєнням серії і номера, які можна перевірити в Реєстрі дозвільних документів із зазначенням дати реєстрації.

    7 етап

    - Реєстрація права власності на будинок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру

    7 етап

    - Реєстрація права власності на будинок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру
    Відповідно до " Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1127 від 25 грудня 2012 року.

    Реєстрація права власності означає, що Ваш об’єкт зареєстрований на Ваше ім'я, а Витяг з реєстру відображає інформацію про це. Реєстрацію права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно проводить державний реєстратор або нотаріус. Витяг видається на білому аркуші А4, з підписом і печаткою реєстратора або нотаріуса.

    Необхідні документи:

    • checkЕскіз намірів будівництва (якщо є в наявності).
    • checkДокумент про право власності на земельну ділянку.
    • checkДокумент про право власності на будинок.
    • checkТехнічний паспорт (якщо є в наявності).
    • checkПаспорт та ідентифікаційний код власника.

    Ціни та терміни:

    • Київ : індивідуально, від 4 місяців.
    • Київська область : від 32 000 грн., від 2 місяців.
    Якщо Ви не змогли знайти необхідну інформацію за переліком послуг, ми будемо раді допомогти Вам з безкоштовною консультацією.
  3. Vertical line

    Прибудови до житлових, дачних або садових будинків загальною площею понад 300 кв.м, побудовані з 05 серпня 1992 року по сьогоднішній день

    Згідно із Законом України " Про регулювання містобудівної діяльності " № 3038-VI від 17 лютого 2011 року - діє "загальна" процедура оформлення будівництва об'єктів нерухомості.
    Процедура оформлення:

    1 етап

    - Розробка топографічної зйомки геодезистом

    1 етап

    - Розробка топографічної зйомки геодезистом
    Почати оформлення необхідно з розробки геодезистом топографічної зйомки. Це документ, в якому відображено план місцевості з повною інформацією про неї, зазначенням відстаней між розташованими на ній об'єктами і межами земельної ділянки. Топографічна зйомка подається разом з містобудівним розрахунком до відділу районної архітектури (якщо об'єкт знаходиться в Київській області) або до Департаменту містобудування та архітектури м. Києва (якщо об'єкт знаходиться в Києві), для подальшого отримання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки.

    2 етап

    - Розробка містобудівного розрахунку архітектором

    2 етап

    - Розробка містобудівного розрахунку архітектором
    Розрахунок відображає техніко-економічні показники запланованого будівництва і умови ув'язки його з існуючою забудовою з дотриманням будівельних норм і інші параметри. Містобудівний розрахунок необхідний для розгляду відділом архітектури питання видачі містобудівних умов і обмежень.

    3 етап

    - Отримання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки у відділі архітектури

    3 етап

    - Отримання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки у відділі архітектури
    Містобудівні умови і обмеження - документ, який містить в собі комплекс вимог до проектування і будівництва відносно поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки та інші вимоги до об'єктів будівництва. Видає цей документ місцевий орган архітектури на будівництво житлових приватних будинків більше 300 кв.м. і нежитлових комерційних об'єктів, незалежно від площі та інших параметрів. Отримання містобудівних умов та обмежень - обов'язкова умова для подальшого отримання дозволу на будівництво. Відповідно до Закону України " Про регулювання містобудівної діяльності " № 3038-VI від 17 лютого 2011 року.

    4 етап

    - Розробка проекту архітектора

    4 етап

    - Розробка проекту архітектора
    Будівництво будинків із загальною площею, що перевищує 300 кв. м. та прибудов до них, проводиться на підставі розробленого архітектором проекту. Це документація, що містить архітектурні рішення в об’ємі, необхідному для розробки документації для будівництва об’єктів, в проектуванні яких необхідна участь архітектора. Відповідно до " Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів ", затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 від 16.05.2011 року.

    5 етап

    - Отримання документів про авторський і технічний нагляд

    5 етап

    - Отримання документів про авторський і технічний нагляд
    Разом з проектом архітектора, знадобляться і документи про авторський та технічний нагляд. Це наказ на відповідального за проведення авторського нагляду (архітектора), а також договір, копія сертифіката інженера і наказ на відповідального інженера за проведення технічного нагляду. Згідно постанови Кабінету Міністрів України " Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури " № 903 від 11 липня 2007 року.

    6 етап

    - Реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт в архітектурно-будівельній інспекції

    6 етап

    - Реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт в архітектурно-будівельній інспекції
    Згідно Постанови Кабінету Міністрів України " Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт " №466 від 13 квітня 2011 року.

    Зареєстроване повідомлення є дозволом на будівництво. Для проведення реєстрації його необхідно заповнити і подати до Державної архітектурно-будівельної інспекції, зробити це можна через Центр надання адміністративних послуг. Після розгляду повідомлення, йому присвоюється серія і номер, які можна перевірити в Реєстрі дозвільних документів з вказівкою дати реєстрації.

    7 етап

    - Розробка технічного паспорта сертифікованим інженером

    7 етап

    - Розробка технічного паспорта сертифікованим інженером
    Відповідно до " Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Держбуду України № 127 від 24 травня 2001 року.

    Технічний паспорт - це документ, у якому відображається планування, площа об'єкта, поверховість, дата будівництва, а також його технічні характеристики. Його завдання - відобразити фізичний стан об'єкта в документальному вигляді, для подальшого оформлення права власності. До 01 січня 2013 року, технічну інвентаризацію проводило тільки Бюро технічної інвентаризації, але на сьогоднішній день, провести заміри об’єкта і розробити технічний паспорт може організація, у якої в штаті співробітників є сертифікований інженер. Відповідно до змін в " Інструкцію про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України» № 658 від 28 грудня 2012 року.

    8 етап

    - Укладення договору про пайову участь в будівництві від Департаменту економіки та інвестування при місцевій адміністрації

    8 етап

    - Укладення договору про пайову участь в будівництві від Департаменту економіки та інвестування при місцевій адміністрації
    При будівництві будинків із загальною площею, що перевищує 300 кв. м. та прибудов до них, необхідно сплачувати податок - пайову участь в інфраструктуру міста або села в розмірі 4% від вартості будівництва. Згідно із Законом України " Про регулювання містобудівної діяльності " № 3038-VI від 17 лютого 2011 року.

    9 етап

    - Реєстрація декларації про введення об'єкта в експлуатацію в архітектурно-будівельній інспекції

    9 етап

    - Реєстрація декларації про введення об'єкта в експлуатацію в архітектурно-будівельній інспекції
    Згідно з постановою Кабінету Міністрів України " Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів " № 461 від 13 квітня 2011 року.

    Зареєстрована декларація є документом, який підтверджує введення в експлуатацію Вашого об’єкту. Для проведення реєстрації її необхідно заповнити та подати до Державної архітектурно-будівельної інспекції, зробити це можна через Центр надання адміністративних послуг. Відповідно до змін, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 409 від 07 червня 2017 року " Про внесення змін до порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 461 " - декларація про готовність об'єкта до експлуатації більше не видається з проставленням печатки архітектурно-будівельною інспекцією, а вноситься в електронний реєстр дозвільних документів. Після розгляду Вашої декларації, проводиться її реєстрація з присвоєнням серії і номера, які можна перевірити в Реєстрі дозвільних документів із зазначенням дати реєстрації.

    10 етап

    - Реєстрація права власності на будинок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру

    10 етап

    - Реєстрація права власності на будинок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру
    Відповідно до " Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1127 від 25 грудня 2012 року.

    Реєстрація права власності означає, що Ваш об’єкт зареєстрований на Ваше ім'я, а Витяг з реєстру відображає інформацію про це. Реєстрацію права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно проводить державний реєстратор або нотаріус. Витяг видається на білому аркуші А4, з підписом і печаткою реєстратора або нотаріуса.

    Необхідні документи:

    • checkПроект будівництва (за наявності).
    • checkДокумент про право власності на земельну ділянку.
    • checkДокумент про право власності на будівлю.
    • checkТехнічний паспорт (при наявності).
    • checkПаспорт та ідентифікаційний код власника.

    Ціни та терміни:

    • Київ : індивідуально, від 5 місяців.
    • Київська область : індивідуально, від 3 місяців.
    Якщо Ви не змогли знайти необхідну інформацію за переліком послуг, ми будемо раді допомогти Вам з безкоштовною консультацією.
  4. Vertical line

    Прибудови до нежитлових будівель СС1 класу наслідків (магазини, складські, офісні або промислові будівлі тощо), зведені самовільно чи тільки планують будуватися

    Всі об'єкти будівництва діляться на класи наслідків: СС1 - незначні наслідки, СС2 - середні наслідки, СС3 - значні наслідки. Клас наслідків визначає складність об'єкта та процедуру його оформлення. Самі класи наслідків встановлює архітектор. Раніше, до вступу в силу змін до Закону України " Про регулювання містобудівної діяльності " № 3038-VI від 17 лютого 2011 року – існувало п'ять категорій складності будівництва. Але 10 червня 2017 року, категорії складності скасували і замінили їх трьома класами наслідків (СС1, СС2 і СС3), відповідно до Закону України " Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності " № 1817 VIІІ від 17 січня 2017 року.

    Об'єкти СС1 класу наслідків (Незначні наслідки). До таких об'єктів належать: житлові будинки до чотирьох поверхів, а також об'єкти з рівнем можливої ​​небезпеки для здоров'я і життя 50 осіб, які перебувають постійно на даному об'єкті, або 100 осіб, якщо вони перебувають періодично на об'єкті.
    Процедура оформлення:

    1 етап

    - Розробка топографічної зйомки геодезистом

    1 етап

    - Розробка топографічної зйомки геодезистом
    Почати оформлення необхідно з розробки геодезистом топографічної зйомки. Це документ, в якому відображено план місцевості з повною інформацією про неї, зазначенням відстаней між розташованими на ній об'єктами і межами земельної ділянки. Топографічна зйомка подається разом з містобудівним розрахунком до відділу районної архітектури (якщо об'єкт знаходиться в Київській області) або до Департаменту містобудування та архітектури м. Києва (якщо об'єкт знаходиться в Києві), для подальшого отримання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки.

    2 етап

    - Розробка містобудівного розрахунку архітектором

    2 етап

    - Розробка містобудівного розрахунку архітектором
    Розрахунок відображає техніко-економічні показники запланованого будівництва і умови ув'язки його з існуючою забудовою з дотриманням будівельних норм і інші параметри. Містобудівний розрахунок необхідний для розгляду відділом архітектури питання видачі містобудівних умов і обмежень.

    3 етап

    - Отримання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки у відділі архітектури

    3 етап

    - Отримання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки у відділі архітектури
    Містобудівні умови і обмеження - документ, який містить в собі комплекс вимог до проектування і будівництва відносно поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки та інші вимоги до об'єктів будівництва. Видає цей документ місцевий орган архітектури на будівництво житлових приватних будинків більше 300 кв.м. і нежитлових комерційних об'єктів, незалежно від площі та інших параметрів. Отримання містобудівних умов та обмежень - обов'язкова умова для подальшого отримання дозволу на будівництво. Відповідно до Закону України " Про регулювання містобудівної діяльності " № 3038-VI від 17 лютого 2011 року.

    4 етап

    - Розробка проекту архітектора

    4 етап

    - Розробка проекту архітектора
    Будівництво об’єктів СС1 класу відповідальності та прибудов до них, проводиться на підставі розробленого архітектором проекту. Це документація, що містить архітектурні рішення в об’ємі, необхідному для розробки документації для будівництва об’єктів, в проектуванні яких необхідна участь архітектора. Відповідно до " Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів ", затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 від 16.05.2011 року.

    5 етап

    - Отримання документів про авторський і технічний нагляд

    5 етап

    - Отримання документів про авторський і технічний нагляд
    Разом з проектом архітектора, знадобляться і документи про авторський та технічний нагляд. Це наказ на відповідального за проведення авторського нагляду (архітектора), а також договір, копія сертифіката інженера і наказ на відповідального інженера за проведення технічного нагляду. Згідно постанови Кабінету Міністрів України " Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури " № 903 від 11 липня 2007 року.

    6 етап

    - Реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт в архітектурно-будівельній інспекції

    6 етап

    - Реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт в архітектурно-будівельній інспекції
    Згідно Постанови Кабінету Міністрів України " Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт " №466 від 13 квітня 2011 року.

    Зареєстроване повідомлення є дозволом на будівництво. Для проведення реєстрації його необхідно заповнити і подати до Державної архітектурно-будівельної інспекції, зробити це можна через Центр надання адміністративних послуг. Після розгляду повідомлення, йому присвоюється серія і номер, які можна перевірити в Реєстрі дозвільних документів з вказівкою дати реєстрації.

    7 етап

    - Розробка технічного паспорта сертифікованим інженером.

    7 етап

    - Розробка технічного паспорта сертифікованим інженером.
    Відповідно до "Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна", затвердженої наказом Держбуду України № 127 від 24 травня 2001 року.

    Технічний паспорт - це документ, у якому відображається планування, площа об'єкта, поверховість, дата будівництва, а також його технічні характеристики. Його завдання - відобразити фізичний стан об'єкта в документальному вигляді, для подальшого оформлення права власності. До 01 січня 2013 року, технічну інвентаризацію проводило тільки Бюро технічної інвентаризації, але на сьогоднішній день, провести заміри об’єкта і розробити технічний паспорт може організація, у якої в штаті співробітників є сертифікований інженер. Відповідно до змін в "Інструкцію про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна", затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 658 від 28 грудня 2012 року.

    8 етап

    - Укладення договору про пайову участь в будівництві від Департаменту економіки та інвестування при місцевій адміністрації

    8 етап

    - Укладення договору про пайову участь в будівництві від Департаменту економіки та інвестування при місцевій адміністрації
    При будівництві об’єктів СС1 класу відповідальності та прибудов до них, необхідно сплачувати податок - пайову участь в інфраструктуру міста або села в розмірі 10% від вартості будівництва. Згідно із Законом України " Про регулювання містобудівної діяльності " № 3038-VI від 17 лютого 2011 року.

    9 етап

    - Реєстрація декларації про введення об'єкта в експлуатацію в архітектурно-будівельній інспекції

    9 етап

    - Реєстрація декларації про введення об'єкта в експлуатацію в архітектурно-будівельній інспекції
    Згідно з постановою Кабінету Міністрів України " Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів " № 461 від 13 квітня 2011 року .

    Зареєстрована декларація є документом, який підтверджує введення в експлуатацію Вашого об’єкту. Для проведення реєстрації її необхідно заповнити та подати до Державної архітектурно-будівельної інспекції, зробити це можна через Центр надання адміністративних послуг. Відповідно до змін, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 409 від 07 червня 2017 року " Про внесення змін до порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 461 " - декларація про готовність об'єкта до експлуатації більше не видається з проставленням печатки архітектурно-будівельною інспекцією, а вноситься в електронний реєстр дозвільних документів. Після розгляду Вашої декларації, проводиться її реєстрація з присвоєнням серії і номера, які можна перевірити в Реєстрі дозвільних документів із зазначенням дати реєстрації.

    10 етап

    - Реєстрація права власності на будинок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру

    10 етап

    - Реєстрація права власності на будинок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру
    Відповідно до " Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1127 від 25 грудня 2012 року.

    Реєстрація права власності означає, що Ваш об’єкт зареєстрований на Ваше ім'я, а Витяг з реєстру відображає інформацію про це. Реєстрацію права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно проводить державний реєстратор або нотаріус. Витяг видається на білому аркуші А4, з підписом і печаткою реєстратора або нотаріуса.

    Необхідні документи:

    • checkПроект будівництва (за наявності).
    • checkДокумент про право власності на земельну ділянку.
    • checkДокумент про право власності на будівлю.
    • checkТехнічний паспорт (при наявності).
    • checkДокументи власника (паспорт та ідентифікаційний код фізичної особи або установчі документи юридичної особи).

    Ціни та терміни:

    • Київ : індивідуально, від 6 місяців.
    • Київська область : індивідуально, від 3 місяців.
    Якщо Ви не змогли знайти необхідну інформацію за переліком послуг, ми будемо раді допомогти Вам з безкоштовною консультацією.
  5. Vertical line

    Прибудови до нежитлових будівель СС2 і СС3 класу наслідків (житлові і промислові комплекси і тощо), побудовані самовільно чи тільки планують будуватися

    Всі об'єкти будівництва діляться на класи наслідків: СС1 - незначні наслідки, СС2 - середні наслідки, СС3 - значні наслідки. Клас наслідків визначає складність об'єкта та процедуру його оформлення. Самі класи наслідків встановлює архітектор. Раніше, до вступу в силу змін до Закону України " Про регулювання містобудівної діяльності " № 3038-VI від 17 лютого 2011 року - існувало п'ять категорій складності будівництва. Але 10 червня 2017 року, категорії складності скасували і замінили їх трьома класами наслідків (СС1, СС2 і СС3), відповідно до Закону України " Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності " № 1817 VIІІ від 17 січня 2017 року.

    Об'єкти СС2 класу наслідків (Середні наслідки). До таких об'єктів належать: об'єкти промисловості, об'єкти гідро- і теплоенергетики, потужністю не менше 1 млн. кВт., розподільні системи електромереж високої напруги, ємкості для нафти і нафтопродуктів, дороги і автомагістралі, злітні смуги, мости і тунелі протяжністю менше 1000 м, канатні дороги, вокзали, аеровокзали, вертолітні станції, магістральні трубопроводи, великі готелі та гуртожитки, об'єкти водопроводу і каналізації промислових підприємств і населених пунктів, будови видовищних і спортивних підприємств, підприємств торгівлі, підприємств громадського харчування, служби побуту, установи охорони здоров'я, будинки та споруди центральних складів для забезпечення життєвих потреб населення, склади особливо цінного обладнання і матеріалів, військові склади, житлові, громадські або багатофункціональні будівлі висотою до 100 м.

    Об'єкти СС3 класу наслідків (Значні наслідки). До таких об'єктів належать: пам'ятки культурної спадщини, об'єкти підвищеної небезпеки, житлові будинки, що перевищують 100 метрів, будівлі з рівнем можливої ​​небезпеки для людей понад 400 осіб, які постійно перебувають на об'єкті.
    Процедура оформлення:

    1 етап

    - Розробка топографічної зйомки геодезистом

    1 етап

    - Розробка топографічної зйомки геодезистом
    Почати оформлення необхідно з розробки геодезистом топографічної зйомки. Це документ, в якому відображено план місцевості з повною інформацією про неї, зазначенням відстаней між розташованими на ній об'єктами і межами земельної ділянки. Топографічна зйомка подається разом з містобудівним розрахунком до відділу районної архітектури (якщо об'єкт знаходиться в Київській області) або до Департаменту містобудування та архітектури м. Києва (якщо об'єкт знаходиться в Києві), для подальшого отримання містобудівних умов обмежень забудови земельної ділянки.

    2 етап

    - Розробка містобудівного розрахунку архітектором

    2 етап

    - Розробка містобудівного розрахунку архітектором
    Розрахунок відображає техніко-економічні показники запланованого будівництва і умови ув'язки його з існуючою забудовою з дотриманням будівельних норм і інші параметри. Містобудівний розрахунок необхідний для розгляду відділом архітектури питання видачі містобудівних умов і обмежень.

    3 етап

    - Отримання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки у відділі архітектури

    3 етап

    - Отримання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки у відділі архітектури
    Містобудівні умови і обмеження - документ, який містить в собі комплекс вимог до проектування і будівництва відносно поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки та інші вимоги до об'єктів будівництва. Видає цей документ місцевий орган архітектури на будівництво житлових приватних будинків більше 300 кв.м. і нежитлових комерційних об'єктів, незалежно від площі та інших параметрів. Отримання містобудівних умов та обмежень - обов'язкова умова для подальшого отримання дозволу на будівництво. Відповідно до Закону України " Про регулювання містобудівної діяльності " № 3038-VI від 17 лютого 2011 року.

    4 етап

    - Розробка проекту архітектора

    4 етап

    - Розробка проекту архітектора
    Будівництво об’єктів СС2 і СС3 класу відповідальності та прибудов до них, проводиться на підставі розробленого архітектором проекту. Це документація, що містить архітектурні рішення в об’ємі, необхідному для розробки документації для будівництва об’єктів, в проектуванні яких необхідна участь архітектора. Відповідно до " Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів ", затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 від 16 травня 2011 року.

    5 етап

    - Проходження експертизи проекту в спеціалізованій експертній організації

    5 етап

    - Проходження експертизи проекту в спеціалізованій експертній організації
    Розроблений архітектором проект, підлягає проходженню експертизи, передбаченої для будівництва об'єктів СС2 і СС3 класу відповідальності і прибудов до них. Експертиза проекту - підтверджує, що запланований об'єкт відповідає будівельним нормам. Згідно змінам до " Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи ", затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 403 від 07 червня 2017 року.

    6 етап

    - Отримання документів про авторський та технічний нагляд

    6 етап

    - Отримання документів про авторський та технічний нагляд
    Разом з проектом архітектора, знадобляться і документи про авторський та технічний нагляд. Це наказ на відповідального за проведення авторського нагляду (архітектора), а також договір, копія сертифіката інженера і наказ на відповідального інженера за проведення технічного нагляду. Згідно постанови Кабінету Міністрів України " Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури " № 903 від 11 липня 2007 року.

    7 етап

    - Отримання документів генерального підрядника

    7 етап

    - Отримання документів генерального підрядника
    Генеральний підрядник - це компанія яка виконує будівельні роботи і відповідає за якість їх проведення. До документів генерального підряду відносяться - договір, копія будівельної ліцензії та наказ на відповідального за проведення будівельних робіт. Згідно Постанови " Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві " № 668 від 01 серпня 2005 року.

    8 етап

    - Отримання дозволу на початок будівельних робіт в архітектурно-будівельної інспекції

    8 етап

    - Отримання дозволу на початок будівельних робіт в архітектурно-будівельної інспекції
    Згідно постанови Кабінету міністрів України " Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт " № 466 від 13 квітня 2011 року.

    Зареєстрований дозвіл є документом, який дає право законним чином проводити будівельні роботи. Для проведення його реєстрації, необхідно заповнити та подати пакет документів до Державної архітектурно-будівельної інспекції, зробити це можна через Центр надання адміністративних послуг. Після їх розгляду, видається дозвіл на початок будівельних робіт, йому присвоюється серія та номер, які можна перевірити в Реєстрі дозвільних документів із зазначенням дати реєстрації.

    9 етап

    - Розробка технічного паспорта сертифікованим інженером

    9 етап

    - Розробка технічного паспорта сертифікованим інженером

    Технічний паспорт - це документ, в якому відображається планування, площа об'єкта, поверховість, дата побудови, а також його технічні характеристики. Його завдання - відобразити фізичний стан об'єкта в документальному вигляді, для подальшого оформлення права власності. До 01 січня 2013 року, технічну інвентаризацію проводило тільки Бюро технічної інвентаризації, але на сьогоднішній день, провести заміри об'єкта і розробити технічний паспорт може організація, у якій в штаті співробітників є сертифікований інженер. Згідно змін до Інструкції " Про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна ", затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 658 від 28 грудня 2012 року.

    10 етап

    - Укладення договору про пайову участь в будівництві від Департаменту економіки та інвестування при місцевій адміністрації

    10 етап

    - Укладення договору про пайову участь в будівництві від Департаменту економіки та інвестування при місцевій адміністрації
    При будівництві об'єктів СС2 і СС3 класу відповідальності і прибудов до них, необхідно оплачувати податок - пайова участь в інфраструктуру міста або села в розмірі 10% від вартості будівництва. Згідно із Законом України " Про регулювання містобудівної діяльності " № 3038-VI від 17 лютого 2011 року.

    11 етап

    - Отримання сертифікату про введення об'єкта в експлуатацію в архітектурно-будівельній інспекції

    11 етап

    - Отримання сертифікату про введення об'єкта в експлуатацію в архітектурно-будівельній інспекції
    Згідно з постановою Кабінету Міністрів України " Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів " № 461 від 13 квітня 2011 року.

    Для проведення реєстрації та отримання сертифікату, необхідно подати пакет документів до Державної архітектурно-будівельної інспекції, зробити це можна через Центр надання адміністративних послуг. Виданий сертифікат можна перевірити в Реєстрі дозвільних документів із зазначенням дати реєстрації.

    12 етап

    - Реєстрація права власності на об'єкт в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням Витягу з реєстру

    12 етап

    - Реєстрація права власності на об'єкт в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням Витягу з реєстру
    Згідно " Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень ", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1127 від 25 грудня 2012 року.

    Реєстрація права власності означає, що Ваш об'єкт зареєстрований на Ваше ім'я, а Витяг з реєстру відобразить інформацію про це. Реєстрацію права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно проводить державний реєстратор або нотаріус. Витяг видається на білому аркуші А4, з підписом і печаткою реєстратора або нотаріуса.

    Необхідні документи:

    • checkПроект будівництва (за наявності).
    • checkДокумент про право власності на земельну ділянку.
    • checkДокумент про право власності на будівлю.
    • checkТехнічний паспорт (при наявності).
    • checkДокументи власника (паспорт та ідентифікаційний код фізичної особи або установчих документів юридичної особи).

    Ціни та терміни:

    • Київ : індивідуально, від 8 місяців.
    • Київська область : індивідуально, від 6 місяців.
    • Україна : індивідуально, від 6 місяців.
    Якщо Ви не змогли знайти необхідну інформацію за переліком послуг, ми будемо раді допомогти Вам з безкоштовною консультацією.
  6. Vertical line

    Прибудова до багатоквартирного будинку (прибудова балкона до квартири, прибудова до нежитлового приміщення на першому поверсі тощо)

    На сьогоднішній день, оформлення таких прибудов є проблемним і ось чому: в Законі України " Про регулювання містобудівної діяльності " № 3038-VI від 17 лютого 2011 року - визначена процедура оформлення документів на будівництво об'єктів нерухомості (в нашому випадку, прибудова), в якій зазначено, що будівництво об'єктів здійснюється тільки власниками або користувачами земельних ділянок. Підтвердити право власності або користування земельною ділянкою можна тільки при наявності документів про право власності, а саме: акт на землю, свідоцтво, договір купівлі-продажу тощо, або документів про право користування: акт на землю, договір оренди тощо. Приходимо до висновку, що наявність документів на земельну ділянку, на якій Ви хочете побудувати прибудову, обов'язково. У той же час Закон України " Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку " № 417-VIІІ від 14 травня 2015 року - вказує, що земельна ділянка, яка перебуває під багатоквартирним житловим будинком, а також прилягає до нього, відноситься до прибудинкової території. А прибудинкова територія знаходиться в загальному користуванні всіх співвласників квартир в багатоквартирному будинку, і цей факт підтверджує Цивільний Кодекс України , тому виділити таку ділянку одному з користувачів, неможливо, оскільки це порушує права інших власників квартир. А без виділеної в користування або власність ділянки, оформити законно документи на таку прибудову неможливо.
    Процедура оформлення:

    1 етап

    - Розробка технічного паспорта сертифікованим інженером

    1 етап

    - Розробка технічного паспорта сертифікованим інженером
    Відповідно до " Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Держбуду України № 127 від 24 травня 2001 року.

    Технічний паспорт - це документ, у якому відображається планування, площа об'єкта, поверховість, дата будівництва, а також його технічні характеристики. Його завдання - відобразити фізичний стан об'єкта в документальному вигляді, для подальшого оформлення права власності. До 01 січня 2013 року, технічну інвентаризацію проводило тільки Бюро технічної інвентаризації, але на сьогоднішній день, провести заміри об’єкта і розробити технічний паспорт може організація, у якої в штаті співробітників є сертифікований інженер. Відповідно до змін в " Інструкцію про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 658 від 28 грудня 2012 року.

    2 етап

    - Реєстрація права власності на будинок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру

    2 етап

    - Реєстрація права власності на будинок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру
    Відповідно до " Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1127 від 25 грудня 2012 року.

    Реєстрація права власності означає, що Ваш об’єкт зареєстрований на Ваше ім'я, а Витяг з реєстру відображає інформацію про це. Реєстрацію права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно проводить державний реєстратор або нотаріус. Витяг видається на білому аркуші А4, з підписом і печаткою реєстратора або нотаріуса.

    Необхідні документи:

    • checkДокумент про право власності на квартиру.
    • checkТехнічний паспорт (якщо є в наявності).
    • checkПаспорт та ідентифікаційний код власника.

    Ціни та терміни:

    • Київ : індивідуально, від 1 місяця.
    • Київська область : індивідуально, від 1 місяця.
    Якщо Ви не змогли знайти необхідну інформацію за переліком послуг, ми будемо раді допомогти Вам з безкоштовною консультацією.

Навіщо необхідно оформляти дозвіл на будівництво, вводити в експлуатацію і оформляти право власності на прибудови?

  1. Однією з причин для оформлення документів на об'єкт будівництва є штрафи за самовільне будівництво і за подальшу його експлуатацію, розміри яких встановлені законодавством.
    Для громадян (фізичних осіб) - відповідно до Закону України " Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо поліпшення містобудівної діяльності " № 1817 VIII від 17 січня 2017 року:
    - порушення вимог законодавства та будівельних норм тягнуть за собою штраф в розмірі від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (приблизно від 850 до 1700 грн),
    - повторні порушення тягнуть за собою штраф в розмірі від 100 до 200 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (приблизно від 1700 до 3400 грн),
    - виконання будівельних робіт без подання повідомлення про початок будівельних робіт або зазначення недостовірної інформації для об'єктів, будівництво яких відбувається на підставі будівельного паспорта, тягне за собою штраф у розмірі від 250 до 350 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (приблизно від 4250 до 5950 грн),
    - виконання будівельних робіт без подання повідомлення про початок будівельних робіт або зазначення недостовірної інформації для об'єктів, які відносяться до об'єктів СС1 класу наслідків, тягне за собою штраф у розмірі від 500 до 600 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (приблизно від 8500 до 10200 грн),
    - виконання будівельних робіт без дозволу на їх виконання для об'єктів, які відносяться до об'єктів СС2 класу наслідків, тягне за собою штраф у розмірі від 1000 до 1500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (приблизно від 17000 до 25500 грн),
    - виконання будівельних робіт без дозволу на їх виконання для об'єктів, які відносяться до об'єктів СС3 класу наслідків, тягне за собою штраф у розмірі від 2000 до 3000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (приблизно від 34000 до 51000 грн),
    - експлуатація об'єктів, не прийнятих в експлуатацію або зазначення недостовірної інформації для об'єктів, будівництво яких відбувається на підставі будівельного паспорта, тягне за собою штраф у розмірі від 250 до 350 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (приблизно від 4250 до 5950 грн),
    - експлуатація об'єктів, не прийнятих в експлуатацію або зазначення недостовірної інформації для об'єктів, які відносяться до об'єктів СС1 класу наслідків, тягне за собою штраф у розмірі від 250 до 350 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (приблизно від 8500 до 10200 грн),
    - експлуатація об'єктів, не прийнятих в експлуатацію або зазначення недостовірної інформації для об'єктів, які відносяться до об'єктів СС2 класу наслідків, тягне за собою штраф у розмірі від 1000 до 1500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (приблизно від 17000 до 25500 грн),
    - експлуатація об'єктів, не прийнятих в експлуатацію або зазначення недостовірної інформації для об'єктів, які відносяться до об'єктів СС3 класу наслідків, тягне за собою штраф у розмірі від 2000 до 3000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (приблизно від 34000 до 51000 грн),
    - незабезпечення замовником технічного нагляду, там де він потрібен - тягне за собою штраф у розмірі від 500 до 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (приблизно від 8500 до 17000 грн),
    - незабезпечення замовником авторського нагляду, там де він потрібен - тягне за собою штраф у розмірі від 500 до 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (приблизно від 8500 до 17000 грн),
    - неподання або несвоєчасне подання замовником інформації про передачу права будівництва об'єкта іншому замовнику, зміну генерального підрядника, осіб відповідальних за проведення авторського і технічного нагляду, відповідальних виконавців, або коригування проектної документації, якщо подача такої інформації є обов'язковою - тягне за собою штраф у розмірі від 200 до 300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (приблизно від 3400 до 5100 грн).
    Для фізичних осіб підприємців та юридичних осіб - відповідно до Закону України " Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності " № 208/94-ВР від 14 жовтня 1994 року – суб'єкти містобудування, які є замовниками будівництва об'єктів, або ті хто виконують функції замовника і підрядника одночасно, несуть відповідальність у вигляді штрафу:
    - виконання робіт без повідомлення на початок їх виконання, а також зазначення недостовірних даних у такому повідомленні, для об'єктів, які відносяться до об'єктів СС1 класу наслідків, несуть відповідальність у вигляді штрафу в розмірі 36 прожиткових мінімумів (приблизно 61200 грн),
    - виконання робіт без повідомлення на початок їх виконання, а також зазначення недостовірних даних у такому повідомленні, для об'єктів, які відносяться до об'єктів СС2 класу наслідків, несуть відповідальність у вигляді штрафу в розмірі 370 прожиткових мінімумів (приблизно 629000 грн),
    - виконання робіт без повідомлення на початок їх виконання, а також зазначення недостовірних даних у такому повідомленні, для об'єктів, які відносяться до об'єктів СС3 класу наслідків, несуть відповідальність у вигляді штрафу в розмірі 900 прожиткових мінімумів (приблизно 1530000 грн),
    - експлуатація або використання об'єктів, які відносяться до об'єктів СС1 класу наслідків, без дозвільних документів тягне за собою штраф у розмірі 36 прожиткових мінімумів (приблизно 61200 грн),
    - експлуатація або використання об'єктів, які відносяться до об'єктів СС2 класу наслідків, без дозвільних документів тягне за собою штраф у розмірі 370 прожиткових мінімумів (приблизно 629000 грн),
    - експлуатація або використання об'єктів, які відносяться до об'єктів СС3 класу наслідків, без дозвільних документів тягне за собою штраф у вигляді штрафу в розмірі 900 прожиткових мінімумів (приблизно 1530000 грн),
    - незабезпечення замовником технічного нагляду, там де він потрібен - тягне за собою штраф у розмірі 40 прожиткових мінімуми (приблизно 68000 грн),
    - незабезпечення замовником авторського нагляду, там де він потрібен - тягне за собою штраф у розмірі 50 прожиткових мінімуми (приблизно 85000 грн),
    - неподання або несвоєчасне подання замовником інформації про передачу права будівництва об'єкта іншому замовнику, зміну генерального підрядника, осіб відповідальних за проведення авторського і технічного нагляду, відповідальних виконавців, або коригування проектної документації, якщо подача такої інформації є обов'язковою - тягне за собою штраф у розмірі 20 прожиткові мінімумів (приблизно 34000 грн).
    Щоправда, не для всіх це є необхідною мотивацією в оформленні документів.

  2. Багато, у кого є будинок або інший об'єкт нерухомості, рано чи пізно стикаються з питанням його продажу, дарування, міни, або оформленням спадщини. Обставини у кожного свої: поміняти місце проживання, подарувати майно своїм дітям, обміняти, взяти кредит під заставу тощо. А для того щоб завжди була можливість провести будь-які дії з об'єктом нерухомості, він обов'язково повинен бути правильно оформлений. Не завжди можна передбачити, коли саме Вам знадобитися зробити якісь небудь дії з нерухомістю, тому ми рекомендуємо завжди бути готовими до цих життєвих моментів, оформивши документи заздалегідь. І пам'ятайте, що оформлення відбувається не за день, тиждень або місяць, а може займати від 2,5 до 5 місяців, в залежності від складності об'єкта (хоча в деяких випадках можливо оформити і за місяць).
  3. І наостанок погодьтеся, просто спокійно і приємно, коли в документах і справах порядок.
Хочете заощадити час? ЗАМОВТЕ КОНСУЛЬТАЦІЮ
Руслан Жураковский Юрист онлайн
Доброго дня! Чим можу Вам допомогти?