Будівельний паспорт | Оформлення будівельного паспорта | 2024 | Київ та Київська обл

пн. - пт.: 09:00 - 18:00

сб. - нд.: за домовленістю

profile icon
  • У вас ще немає нових сповіщень
profile
Будівельний паспорт на нерухомість в Києві та Київській області в 2024 році

Будівельний паспорт на нерухомість в Києві та Київській області в 2024 році

Для будинків до 500 кв.м. в Києві - від 24 000 грн., в Київській обл - від 12 000 грн.

Будівельний паспорт - це документ, який визначає повний перелік містобудівних та архітектурних вимог до розміщення і будівництва індивідуального житлового, дачного або садового будинку. 
Отримати будівельний паспорт в Україні можна у відділі містобудування та архітектури при місцевій адміністрації. Видача будівельного паспорта регулюється "Порядком видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки" затвердженим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №103 від 05 липня 2011 року. 
Будівельний паспорт необхідний, якщо Вас цікавить отримання дозволу на будівництво будинку з площею до 500 кв.м. Для будинків з площею понад 500 кв.м, знадобиться оформити містобудівні умови та обмеження. Якщо Ви вже побудували будинок, але не знаєте його загальну площу і основні характеристики, в цьому допоможе оформлення технічного паспорта. 

Процедура отримання будівельного паспорта 

Будівельний паспорт на будинок оформляється за такою процедурою: 
  1. Отримання топографічної зйомки 1: 500 з проставленням червоних ліній та інженерних мереж, з подальшим узгодженням в департаменті містобудування та архітектури при КМДА (для м.Києва) або отримання викопіювання з генерального плану території міста або села (для Київської області). 
  2. Розробка архітектором ескізу намірів будівництва, з відображенням зовнішнього вигляду фасаду майбутнього будинку, поверхового плану і посадки будинку на ділянці із зазначенням усіх необхідних відступів від будинку до кордонів ділянки і сусідніх об'єктів, згідно містобудівних норм та вимог. 
  3. Отримання будівельного паспорта у відділі містобудування та архітектури. 
Після того як будівельний паспорт приватного будинку отриманий, будівельні роботи починати не можна. Далі слід заповнити і подати на реєстрацію до Державної архітектурно-будівельної інспекції (ДАБІ) - повідомлення про початок будівельних робіт (що і є дозволом на будівництво будинку). 
Отримати будівельний паспорт або зареєструвати повідомлення про початок будівельних робіт для Вашого будинку можна в юридичній компанії DOZVIL. Юристи нашої компанії підготують документи швидко та правильно, з урахуванням усіх особливостей Вашого об'єкта. 

Для чого потрібен будівельний паспорт? 

Будівельний паспорт в 2024 році отримують для зведення індивідуального житлового, дачного або садового будинку з площею до 500 кв.м, не вище двох поверхів (без урахування мансардного поверху), господарських будівель, гаражів, елементів благоустрою та озеленення земельної ділянки. Будівельний паспорт об'єкта необхідний не тільки в разі нового будівництва будинку, але і при реконструкції існуючого будинку або споруди поруч з будинком гаража, або інших господарських будівель. 
Готовий будівельний паспорт, приклад якого Ви можете побачити на цій сторінці, можна швидко і легко отримати з юридичною компанією DOZVIL. 

Перелік необхідних документів для отримання будівельного паспорта 

Оформлення будівельного паспорта відбувається у відділі архітектури, куди замовник повинен подати заяву для видачі документа. Пакет документів розглядається протягом 10-ти днів, після чого видається будівельний паспорт або мотивована відмова в його видачі. Причиною відмови найчастіше може бути неповний пакет необхідних документів або невідповідність майбутнього об'єкта будівельним нормам і вимогам. 
Щоб оформити будівельний паспорт, замовник повинен надати наступні документи: 
  • нотаріальні копії паспорта та ідентифікаційного коду власника (для всіх співвласників ділянки); 
  • ескіз намірів забудови ділянки (при наявності); 
  • довідка про членство в кооперативі та завірений статут кооперативу (для будинку в садовому або дачному кооперативі); 
  • нотаріальна копія документів про право власності на земельну ділянку, а також документів про право власності на будинок (у разі його реконструкції); 
  • довідка від садового товариства або рішення сільради про присвоєння адреси майбутнього будинку (в разі, якщо у ділянки є кадастровий номер, але відсутня точна адреса). 

Вартість оформлення будівельного паспорта 

Формування вартості послуг за оформлення будівельного паспорта для кожного об'єкта відбувається індивідуально і залежить від наступних чинників: 
  • місця розташування об'єкта будівництва; 
  • наявності всієї необхідної документації; 
  • технічних аспектів майбутньої будівлі. 
Ціна на будівельний паспорт в Києві - від 24 000 грн., в Київській області - від 12 000 грн.

Переваги оформлення будівельного паспорта в DOZVIL 

Отримання будівельного паспорта - це необхідна процедура, яку потрібно пройти до початку будівництва. Якщо Ви не зробили цього або тільки плануєте цим зайнятися, юристи DOZVIL допоможуть зробити це правильно та швидко. 
Основні переваги роботи DOZVIL: 
  1. Безкоштовна консультація - клієнт оплачує тільки послуги. 
  2. Поетапна оплата роботи - замовник може оплачувати кожен етап виконаної роботи окремо. 
  3. Укладення договору - всі дії законні і офіційні. 
Не знаєте, де оформити будівельний паспорт під ключ? Звертайтеся в юридичну компанію DOZVIL, і досвідчені фахівці допоможуть Вам в найкоротші терміни!

Безкоштовна консультація

залиште номер телефону і ми Вам зателефонуємо

Передзвонимо через 30 секунд

Внесемо ясність в оформленні документів на нерухомість

jurist 2_2

Євген Слободянюк юрист

jurist 3_2

Олена Синявська юрист

jurist 1_2

Руслан Жураковський юрист

Передзвонимо через 30 секунд

Внесемо ясність в оформленні документів на нерухомість

Телефон повинен починатися з нуля
(Наприклад 095, 066, 096, 073 або інші)