Ввести багатоквартирний будинок в експлуатацію в Києві та Київській області

Ввести багатоквартирний будинок в експлуатацію в Києві та Київській області

Вартість та строки формуються індивідуально

15225
В Україні для введення багатоквартирного будинку в експлуатацію потрібно зібрати пакет необхідних документів та подати їх до відповідних інстанцій. Отриманий дозвіл свідчить про те, що об'єкт відповідає чинним будівельним нормам та придатний для проживання в ньому людей.
Якщо Вас цікавить введення об'єктів в експлуатацію (наприклад, при будівництві приватного будинку або нежитлової будівлі), тоді приходьте по допомогу до юридичної компанії DOZVIL. Досвідчені професіонали допоможуть вирішити Ваше питання вже на безкоштовній консультації!

Що таке введення в експлуатацію багатоквартирного будинку?

Отримавши дозвіл на початок будівельних робіт та після виконання таких робіт, багатоповерховий будинок слід ввести в експлуатацію. Тільки після цього будинок можна використовувати за призначенням та реєструвати право власності на окремі квартири.

Порядок введення в експлуатацію багатоквартирного житлового будинку

Процедура оформлення багатоквартирного житлового будинку умовно можна поділити на такі етапи:
  1. Оформлення дозволу на будівництво багатоповерхового будинку з реєстрацією дозволу на проведення необхідних будівельних робіт на ділянці.
  2. Введення багатоквартирного будинку в експлуатацію при наявності дозвільних документів та після виконання всіх будівельних робіт.
  3. Необхідне повне закінчення будь-яких будівельних робіт на місці будівництва, і тільки після цього можна готувати й підписувати акт введення об'єкта в експлуатацію. Коли документ має усі необхідні підписи, він подається в архітектурно-будівельну інспекцію разом із заявою.
  4. Після того як документи подані, на добудований об'єкт виїжджає інспектор, щоб перевірити відповідність проектної документації та наявність виконавчої документації. Тільки після цього комісією приймається рішення про введення багатоповерхового будинку в експлуатацію. Якщо рішення позитивне - замовнику видається сертифікат про введення об’єкта в експлуатацію, в разі негативного рішення - замовник отримує відмову.

Хто видає дозвіл на введення в експлуатацію багатоквартирного будинку?

Сертифікат про введення об'єкта в експлуатацію реєструють в архітектурно-будівельній інспекції (ДАБІ). Подача документів здійснюється через пошту або Центр надання адміністративних послуг.

Що таке акт введення в експлуатацію багатоквартирного будинку та навіщо він потрібен?

Акт про введення об'єкта в експлуатацію - обов'язковий документ, без якого неможливо ввести багатоквартирний будинок в експлуатацію. В акті готовності об'єкта до експлуатації обов'язково повинен стояти підпис:
  • замовника;
  • генерального проектувальника;
  • генерального підрядника або підрядника (при виконанні будівельних робіт без участі субпідрядників);
  • субпідрядника;
  • страховика (при страхуванні об'єкта будівництва).
Зразок необхідного акта можна знайти в Законі України "Про містобудівну діяльність".

Які документи потрібні для введення в експлуатацію багатоквартирного житлового будинку?

Для введення багатоквартирного будинку в експлуатацію необхідно підготувати такі документи:
  • технічний паспорт;
  • документи, що підтверджують право власності на землю;
  • документи замовника будівництва (уставні документи);
  • зареєстроване рішення на початок будівельних робіт;
  • підписаний акт готовності об'єкта до експлуатації;
  • повний пакет виконавчої документації щодо будівництва.

Вартість введення багатоповерхового будинку в експлуатацію

Ціна та терміни введення багатоповерхового житлового будинку визначаються в кожному випадку індивідуально та залежать від таких факторів:
  • наявності всієї необхідної документації;
  • дотриманні правил та норм будівництва;
  • розташування об'єкта будівництва.

Здача багатоквартирного будинку в експлуатацію з Експертним Сервісом DOZVIL

Оформити повний пакет документів для здачі багатоповерхового будинку в експлуатацію - непростий процес. Дуже важливо врахувати всі нюанси, тому що тільки після отримання сертифікату можливо реєструвати право власності на кожну окрему квартиру. Якщо Ви не знаєте, з чого почати процес введення будинку в експлуатацію - скористайтеся послугами Експертного Сервісу DOZVIL.
Плюси використання послуг від DOZVIL:
  1. Безкоштовна консультація. Кожен клієнт може отримати відповідь на своє питання вже на першій консультації у фахівців DOZVIL.
  2. Оформлення документів під ключ. При неможливості отримати потрібну документацію самостійно, у фахівців DOZVIL можна замовити будь-яку послугу під ключ.
  3. Підписання договору. Робота над справою починається виключно після підписання двостороннього договору. Це гарантує законне оформлення будь-якого документа.
  4. Досвідчені фахівці. У DOZVIL працюють професіонали з великим досвідом роботи в сфері нерухомості, які вже на першій консультації зможуть допомогти розібратися в ситуації.
Потрібно правильно ввести багатоквартирний будинок в експлуатацію? Звертайтеся в компанію DOZVIL і юристи допоможуть швидко отримати всі необхідні документи!

Безкоштовна консультація

залиште номер телефону і ми Вам зателефонуємо

Передзвонимо через 30 секунд

Внесемо ясність в оформленні документів на нерухомість

Євген Слободянюк юрист

Олена Синявська юрист

Руслан Жураковський юрист

Передзвонимо через 30 секунд

Внесемо ясність в оформленні документів на нерухомість

Телефон повинен починатися з нуля
(Наприклад 095, 066, 096, 073 або інші)