Ввести багатоквартирний будинок в експлуатацію в Україні | Київ та Київська обл в 2024 році
Вартість та строки формуються індивідуально
97693
Зміст
- Що таке введення в експлуатацію багатоквартирного будинку?
- Порядок введення в експлуатацію багатоквартирного житлового будинку
- Хто видає дозвіл на введення в експлуатацію багатоквартирного будинку?
- Що таке акт введення в експлуатацію багатоквартирного будинку та навіщо він потрібен?
- Які документи потрібні для введення в експлуатацію багатоквартирного житлового будинку?
- Вартість введення багатоповерхового будинку в експлуатацію
- Здача багатоквартирного будинку в експлуатацію з Експертним Сервісом DOZVIL
В Україні для введення багатоквартирного будинку в експлуатацію потрібно зібрати пакет необхідних документів та подати їх до відповідних інстанцій. Отриманий дозвіл свідчить про те, що об'єкт відповідає чинним будівельним нормам та придатний для проживання в ньому людей.
Якщо Вас цікавить введення об'єктів в експлуатацію (наприклад, при будівництві приватного будинку або нежитлової будівлі), тоді приходьте по допомогу до юридичної компанії DOZVIL. Досвідчені професіонали допоможуть вирішити Ваше питання вже на безкоштовній консультації!
Що таке введення в експлуатацію багатоквартирного будинку?
Отримавши дозвіл на початок будівельних робіт та після виконання таких робіт, багатоповерховий будинок слід ввести в експлуатацію. Тільки після цього будинок можна використовувати за призначенням та реєструвати право власності на окремі квартири.
Порядок введення в експлуатацію багатоквартирного житлового будинку
Процедура оформлення багатоквартирного житлового будинку умовно можна поділити на такі етапи:
- Оформлення дозволу на будівництво багатоповерхового будинку з реєстрацією дозволу на проведення необхідних будівельних робіт на ділянці.
- Введення багатоквартирного будинку в експлуатацію при наявності дозвільних документів та після виконання всіх будівельних робіт.
- Необхідне повне закінчення будь-яких будівельних робіт на місці будівництва, і тільки після цього можна готувати й підписувати акт введення об'єкта в експлуатацію. Коли документ має усі необхідні підписи, він подається в архітектурно-будівельну інспекцію разом із заявою.
- Після того як документи подані, на добудований об'єкт виїжджає інспектор, щоб перевірити відповідність проектної документації та наявність виконавчої документації. Тільки після цього комісією приймається рішення про введення багатоповерхового будинку в експлуатацію. Якщо рішення позитивне - замовнику видається сертифікат про введення об’єкта в експлуатацію, в разі негативного рішення - замовник отримує відмову.
Хто видає дозвіл на введення в експлуатацію багатоквартирного будинку?
Сертифікат про введення об'єкта в експлуатацію реєструють в архітектурно-будівельній інспекції (ДАБІ). Подача документів здійснюється через пошту або Центр надання адміністративних послуг.
Що таке акт введення в експлуатацію багатоквартирного будинку та навіщо він потрібен?
Акт про введення об'єкта в експлуатацію - обов'язковий документ, без якого неможливо ввести багатоквартирний будинок в експлуатацію. В акті готовності об'єкта до експлуатації обов'язково повинен стояти підпис:
- замовника;
- генерального проектувальника;
- генерального підрядника або підрядника (при виконанні будівельних робіт без участі субпідрядників);
- субпідрядника;
- страховика (при страхуванні об'єкта будівництва).
Зразок необхідного акта можна знайти в Законі України "Про містобудівну діяльність".
Які документи потрібні для введення в експлуатацію багатоквартирного житлового будинку?
Для введення багатоквартирного будинку в експлуатацію необхідно підготувати такі документи:
- технічний паспорт;
- документи, що підтверджують право власності на землю;
- документи замовника будівництва (уставні документи);
- зареєстроване рішення на початок будівельних робіт;
- підписаний акт готовності об'єкта до експлуатації;
- повний пакет виконавчої документації щодо будівництва.
Вартість введення багатоповерхового будинку в експлуатацію
Ціна та терміни введення багатоповерхового житлового будинку визначаються в кожному випадку індивідуально та залежать від таких факторів:
- наявності всієї необхідної документації;
- дотриманні правил та норм будівництва;
- розташування об'єкта будівництва.
Здача багатоквартирного будинку в експлуатацію з Експертним Сервісом DOZVIL
Оформити повний пакет документів для здачі багатоповерхового будинку в експлуатацію - непростий процес. Дуже важливо врахувати всі нюанси, тому що тільки після отримання сертифікату можливо реєструвати право власності на кожну окрему квартиру. Якщо Ви не знаєте, з чого почати процес введення будинку в експлуатацію - скористайтеся послугами Експертного Сервісу DOZVIL.
Плюси використання послуг від DOZVIL:
- Безкоштовна консультація. Кожен клієнт може отримати відповідь на своє питання вже на першій консультації у фахівців DOZVIL.
- Оформлення документів під ключ. При неможливості отримати потрібну документацію самостійно, у фахівців DOZVIL можна замовити будь-яку послугу під ключ.
- Підписання договору. Робота над справою починається виключно після підписання двостороннього договору. Це гарантує законне оформлення будь-якого документа.
- Досвідчені фахівці. У DOZVIL працюють професіонали з великим досвідом роботи в сфері нерухомості, які вже на першій консультації зможуть допомогти розібратися в ситуації.
Потрібно правильно ввести багатоквартирний будинок в експлуатацію? Звертайтеся в компанію DOZVIL і юристи допоможуть швидко отримати всі необхідні документи!
Відео відгуки про нас
Відео відгуки про нас