search
пн.-пт.: 9:00 — 19:00 сб., вс.: за домовленістю
  • Відео про нас Відео про нас
  • Як нас знайти Як нас знайти
  • Карта проїзду Карта проїзду
  • Керування сертифікатами Керування сертифікатами
  • Сертифіковані фахівці
  • 12 років досвіду
  • Більше 4000 об'єктів
  • Укладення договору
  • Поетапна оплата
  • Документи під ключ
Послуги Оформлення гаражу

Оформлення гаража будь-якої складності в Києві та Київській області

Оформлення права власності на гараж від 8000 грн., від 14 днів

Хочете заощадити час? ЗАМОВТЕ КОНСУЛЬТАЦІЮ
Хочете заощадити час? ЗАМОВТЕ КОНСУЛЬТАЦІЮ
Оформлення гаража будь-якої складності в Києві та Київській області
Протягом тривалої роботи нашої компанії ми звернули увагу, що люди називають процес "оформлення гаражу" по різному, а саме: реєстрація, оформлення, внесення до реєстру, оформлення у власність, введення в експлуатацію, легалізація та приватизація гаражу тощо. В результаті, це призводить до складнощів у пошуку необхідної інформації. Все це різні назви одного й того ж процесу, результатом якого є отримання документа про право власності на побудований Вами гараж, а саме Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Якщо Ви вже побудували гараж або тільки плануєте будівництво і маєте бажання оформити документи на Ваш об’єкт, тоді компанія DOZVIL, зможе Вам у цьому допомогти. З нижче наведеної інформації, Ви можете дізнатись про процедуру оформлення Вашого гаражу, про штрафи за самовільне будівництво і експлуатацію таких об’єктів, а також про те чому необхідно оформлювати гараж.

І якщо Ви не знайдете необхідну інформацію на сайті, ТЕЛЕФОНУЙТЕ, наші спеціалісти Вас проконсультують.

Існує декілька процедур оформлення гаражів, для того щоб зрозуміти яка підходить для Вашого об’єкта, потрібно визначити до якого з нижчезазначених варіантів він відноситься:

  1. Vertical line

    Гараж на ділянці поруч з житловим або садовим будинком

    Згідно із Законом України " Про регулювання містобудівної діяльності " № 3038-VI від 17 лютого 2011 року - діє "загальна" процедура оформлення будівництва об'єктів нерухомості, до яких відноситься і гараж. Оформлення такого гаража, проводиться у вигляді господарської будівлі до будинку.
    Процедура оформлення:

    1 етап

    - Розробка топографічної зйомки геодезистом (для Києва і деяких районів Київської області), або отримання викопіювання з генерального плану території в органах місцевої влади, або у відділі районної архітектури (для Київської області)

    1 етап

    - Розробка топографічної зйомки геодезистом (для Києва і деяких районів Київської області), або отримання викопіювання з генерального плану території в органах місцевої влади, або у відділі районної архітектури (для Київської області)
    Почати оформлення необхідно з розробки геодезистом топографічної зйомки. Це документ, в якому відображено план місцевості з повною інформацією про неї, зазначенням відстані між розташованими на ній об’єктами і межами земельної ділянки.

    Топографічна зйомка або викопіювання з генерального плану подаються разом з ескізом намірів будівництва у відділ районної архітектури (якщо об’єкт знаходиться в Київській області), або в Департамент містобудування та архітектури м. Києва (якщо об’єкт знаходиться в Києві), для подальшого отримання будівельного паспорта.

    2 етап

    - Розробка ескізу намірів будівництва

    2 етап

    - Розробка ескізу намірів будівництва
    Задача ескізу - відображати заплановане будівництво, із зазначенням розташування об’єкта на ділянці, поверхових планів і зовнішнього вигляду фасаду, для його подальшого розгляду у відділі архітектури та отримання будівельного паспорта. Ескіз розробляється архітектором або самостійно.

    3 етап

    - будівельного паспорту у відділі архітектури

    3 етап

    - будівельного паспорту у відділі архітектури
    Відповідно до " Порядку видачі будівельного паспорту забудови земельної ділянки ", затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва і житлово-комунального господарства України №103 від 05 липня 2011 року.

    Будівельний паспорт - визначає комплекс містобудівних та архітектурних вимог до розміщення і будівництва об’єкту. Його видача означає, що запланований об’єкт відповідає будівельним нормам. Він необхідний для заповнення вихідних даних в повідомлення на початок будівельних робіт.

    4 етап

    - Реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт в архітектурно-будівельної інспекції

    4 етап

    - Реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт в архітектурно-будівельної інспекції
    Відповідно до постанови Кабінету міністрів України " Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт " № 466 від 13 квітня 2011 року.

    Зареєстроване повідомлення є дозволом на будівництво. Для проведення реєстрації його необхідно заповнити та подати до Державної архітектурно-будівельної інспекції, зробити це можна через Центр надання адміністративних послуг. Після розгляду повідомлення, йому присвоюється серія та номер, які можна перевірити в Реєстрі дозвільних документів із зазначенням дати реєстрації.

    5 етап

    - Розробка технічного паспорта сертифікованим інженером

    5 етап

    - Розробка технічного паспорта сертифікованим інженером
    Відповідно до " Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Держбуду України № 127 від 24 травня 2001 року.

    Технічний паспорт - це документ, у якому відображається планування, площа об'єкта, поверховість, дата будівництва, а також його технічні характеристики. Його завдання - відобразити фізичний стан об'єкта в документальному вигляді, для подальшого оформлення права власності. До 01 січня 2013 року, технічну інвентаризацію проводило тільки Бюро технічної інвентаризації, але на сьогоднішній день, провести заміри об’єкта і розробити технічний паспорт може організація, у якої в штаті співробітників є сертифікований інженер. Відповідно до " Змін до Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України» № 658 від 28 грудня 2012 року.

    6 етап

    - Реєстрація декларації про введення об'єкта в експлуатацію в архітектурно-будівельній інспекції

    6 етап

    - Реєстрація декларації про введення об'єкта в експлуатацію в архітектурно-будівельній інспекції
    Згідно з постановою Кабінету Міністрів України " Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів " № 461 від 13 квітня 2011 року.

    Зареєстрована декларація є документом, який підтверджує введення в експлуатацію Вашого об’єкту. Для проведення реєстрації її необхідно заповнити та подати до Державної архітектурно-будівельної інспекції, зробити це можна через Центр надання адміністративних послуг. Відповідно до змін, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 409 від 07 червня 2017 року " Про внесення змін до порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 461 " - декларація про готовність об'єкта до експлуатації більше не видається з проставленням печатки архітектурно-будівельною інспекцією, а вноситься в електронний реєстр дозвільних документів. Після розгляду Вашої декларації, проводиться її реєстрація з присвоєнням серії і номера, які можна перевірити в Реєстрі дозвільних документів із зазначенням дати реєстрації.

    7 етап

    - Реєстрація права власності на об’єкт в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру

    7 етап

    - Реєстрація права власності на об’єкт в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру
    Відповідно до " Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1127 від 25 грудня 2012 року.

    Реєстрація права власності означає, що Ваш об’єкт зареєстрований на Ваше ім'я, а Витяг з реєстру відображає інформацію про це. Реєстрацію права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно проводить державний реєстратор або нотаріус. Витяг видається на білому аркуші А4, з підписом і печаткою реєстратора або нотаріуса.

    Необхідні документи:

    • checkЕскіз намірів будівництва (якщо є в наявності).
    • checkДокумент про право власності на земельну ділянку.
    • checkТехнічний паспорт (якщо є в наявності).
    • checkПаспорт та ідентифікаційний код власника.

    Ціни та терміни:

    • Київ : індивідуально, від 4 місяців.
    • Київська область : індивідуально, від 2 місяців.
    Якщо Ви не змогли знайти необхідну інформацію за переліком послуг, ми будемо раді допомогти Вам з безкоштовною консультацією.
  2. Vertical line

    Гараж побудований в гаражному кооперативі

    Згідно Постанови Кабінету Міністрів України " Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень " № 1127 від 25 грудня 2015 року - не вимагає введення в експлуатацію, оскільки не вважається об'єктом самочинного будівництва і відразу підлягає реєстрації права власності.
    Процедура оформлення:

    1 етап

    - Отримання довідки про членство в гаражному кооперативі

    1 етап

    - Отримання довідки про членство в гаражному кооперативі
    Необхідно звернутися в гаражний кооператив і отримати довідку про членство в кооперативі, із зазначенням року побудови гаража, а також інформацією про повну виплату пайової участі в будівництві гаража. Даний гаражний кооператив повинен бути зареєстрований в реєстрі юридичний осіб. Якщо в рамках гаражного кооперативу реєстрація права власності проводиться вперше, додатково необхідно отримати завірені гаражним кооперативом копії документів на землю (договір оренди, рішення про виділення земельної ділянки в користування тощо), а також копію статуту кооперативу.

    2 етап

    - Розробка технічного паспорта сертифікованим інженером

    2 етап

    - Розробка технічного паспорта сертифікованим інженером
    Відповідно до " Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Держбуду України № 127 від 24 травня 2001 року.

    Технічний паспорт - це документ, у якому відображається планування, площа об'єкта, поверховість, дата будівництва, а також його технічні характеристики. Його завдання - відобразити фізичний стан об'єкта в документальному вигляді, для подальшого оформлення права власності. До 01 січня 2013 року, технічну інвентаризацію проводило тільки Бюро технічної інвентаризації, але на сьогоднішній день, провести заміри об’єкта і розробити технічний паспорт може організація, у якої в штаті співробітників є сертифікований інженер. Відповідно до " Змін в Інструкцію про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України " № 658 від 28 грудня 2012 року.

    3 етап

    - Реєстрація права власності на об’єкт в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру

    3 етап

    - Реєстрація права власності на об’єкт в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру
    Відповідно до " Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1127 від 25 грудня 2012 року.

    Реєстрація права власності означає, що Ваш об’єкт зареєстрований на Ваше ім'я, а Витяг з реєстру відображає інформацію про це. Реєстрацію права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно проводить державний реєстратор або нотаріус. Витяг видається на білому аркуші А4, з підписом і печаткою реєстратора або нотаріуса.

    Необхідні документи:

    • checkДовідка про членство в гаражному кооперативі із зазначенням року побудови гаража, а також інформацією про повну виплату пайової участі в будівництві гаража.
    • checkЗавірені гаражним кооперативом копії документів на землю (договір оренди, рішення про виділення земельної ділянки в користування тощо) (при наявності).
    • checkТехнічний паспорт (при наявності).
    • checkПаспорт та ідентифікаційний код власника.

    Ціни та терміни:

    • Київ : від 8000 грн, від 14 днів.
    • Київська область : від 7000 грн, від 14 днів.
    Якщо Ви не змогли знайти необхідну інформацію за переліком послуг, ми будемо раді допомогти Вам з безкоштовною консультацією.
  3. Vertical line

    Гараж у дворі багатоквартирного будинку

    На сьогоднішній день, оформлення таких гаражів є проблемним і ось чому: в Законі України " Про регулювання містобудівної діяльності " № 3038-VI від 17 лютого 2011 року -визначена процедура оформлення документів на будівництво об'єктів нерухомості (в нашому випадку, гаража), в якій зазначено, що будівництво об'єктів здійснюється тільки власниками або користувачами земельних ділянок. Підтвердити право власності або користування земельною ділянкою можна тільки при наявності документів про право власності, а саме: акт на землю, свідоцтво, договір купівлі-продажу тощо, або документів про право користування: акт на землю, договір оренди тощо. Приходимо до висновку, що наявність документів на земельну ділянку є обов'язковим. Водночас Закон України " Про особливості здійснення права власності в багатоквартирному будинку " № 417-VIІІ від 14 травня 2015 роки - вказує, що земельна ділянку, яка знаходиться під багатоквартирним житловим будинком, а також прилягає до нього, відноситься до прибудинкової території. А прибудинкова територія знаходиться в загальному користуванні всіх співвласників квартир в багатоквартирному будинку, і цей факт підтверджує Цивільний Кодекс України , тому виділити таку ділянку одному з користувачів, неможливо, оскільки це порушує права інших власників квартир. А без виділеної в користування або власність ділянки, оформити законно документи на такий гараж неможливо.
    Процедура оформлення:

    1 етап

    - Розробка технічного паспорта сертифікованим інженером

    1 етап

    - Розробка технічного паспорта сертифікованим інженером
    Відповідно до " Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Держбуду України № 127 від 24 травня 2001 року.

    Технічний паспорт - це документ, у якому відображається планування, площа об'єкта, поверховість, дата будівництва, а також його технічні характеристики. Його завдання - відобразити фізичний стан об'єкта в документальному вигляді, для подальшого оформлення права власності. До 01 січня 2013 року, технічну інвентаризацію проводило тільки Бюро технічної інвентаризації, але на сьогоднішній день, провести заміри об’єкта і розробити технічний паспорт може організація, у якої в штаті співробітників є сертифікований інженер. Відповідно до змін в " Інструкцію про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України " № 658 від 28 грудня 2012 року.

    2 етап

    - Реєстрація права власності на об’єкт в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру

    2 етап

    - Реєстрація права власності на об’єкт в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру
    Відповідно до " Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1127 від 25 грудня 2012 року.

    Реєстрація права власності означає, що Ваш об’єкт зареєстрований на Ваше ім'я, а Витяг з реєстру відображає інформацію про це. Реєстрацію права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно проводить державний реєстратор або нотаріус. Витяг видається на білому аркуші А4, з підписом і печаткою реєстратора або нотаріуса.

    Необхідні документи:

    • checkТехнічний паспорт на гараж (за наявності).
    • checkРішення про виділення гаражу в користування чи власність.
    • checkПаспорт та ідентифікаційний код власника.

    Ціни та терміни:

    • Київ : індивідуально, від 1 місяця.
    • Київська область : індивідуально, від 1 місяця.
    Якщо Ви не змогли знайти необхідну інформацію за переліком послуг, ми будемо раді допомогти Вам з безкоштовною консультацією.

Навіщо необхідно оформляти дозвіл на будівництво, вводити в експлуатацію і оформляти право власності на гараж?

  1. Однією з причин для оформлення документів на об'єкт будівництва є штрафи за самовільне будівництво і за подальшу його експлуатацію, розміри яких встановлені законодавством.
    (Для громадян (фізичних осіб) - згідно Закону України " Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності " № 1817-VIII от 17 січня 2017 року:
    - за порушення вимог законодавства та будівельних норм тягнуть за собою штраф в розмірі від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (приблизно від 850 до 1700 грн.),
    - повторні порушення тягнуть за собою штраф в розмірі від 100 до 200 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (приблизно від 1700 до 3400 грн.),
    - виконання будівельних робіт без подання повідомлення про початок будівельних робіт, або зазначення недостовірної інформації для об'єктів, будівництво яких відбувається на підставі будівельного паспорта, тягне за собою штраф у розмірі від 250 до 350 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (приблизно від 4250 до 5950 грн.),
    - виконання будівельних робіт без подання повідомлення про початок будівельних робіт, або зазначення недостовірної інформації для об'єктів, які відносяться до об'єктів СС1 класу наслідків, тягне за собою штраф у розмірі від 500 до 600 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (приблизно від 8500 до 10200 грн),
    - експлуатація об'єктів, не прийнятих в експлуатацію, або зазначення недостовірної інформації для об'єктів, будівництво яких відбувається на підставі будівельного паспорта, тягне за собою штраф у розмірі від 250 до 350 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (приблизно від 4250 до 5950 грн.),
    - експлуатація об'єктів, не прийнятих в експлуатацію або зазначення недостовірної інформації для об'єктів, які відносяться до об'єктів СС1 класу наслідків, тягне за собою штраф у розмірі від 250 до 350 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (приблизно від 8500 до 10200 грн.),
    - незабезпечення замовником технічного нагляду, там де він потрібен - тягне за собою штраф у розмірі від 500 до 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (приблизно від 8500 до 17000 грн.),
    - незабезпечення замовником авторського нагляду, там де він потрібен - тягне за собою штраф у розмірі від 500 до 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (приблизно від 8500 до 17000 грн.),
    - неподання, або несвоєчасне подання замовником інформації про передачу права будівництва об'єкта іншому замовнику, зміну генерального підрядника, осіб відповідальних за проведення авторського і технічного нагляду, відповідальних виконавців, або коригування проектної документації, якщо подача такої інформації є обов'язковою - тягне за собою штраф у розмірі від 200 до 300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (приблизно від 3400 до 5100 грн.).
    Щоправда, не для всіх це є необхідною мотивацією в оформленні документів.

  2. Більшість з людей, хто вже самовільно побудував або тільки знаходиться в процесі будівництва, зіштовхуються з проблемою підключення комунікацій до гаражу (електроенергії). На сьогоднішній день Київенерго/Обленерго для підключення електроенергії вимагають пакет дозвільної документації на будівництво. І якщо раніше якось можна було домовитися, то зараз з цим є певні складнощі.
  3. Багато з тих, у кого є гараж, рано чи пізно стикаються з питанням його продажу, дарування, міни, або оформленням спадщини. Обставини у кожного свої: подарувати майно своїм дітям, обміняти, взяти кредит під заставу і т.д. А для того щоб завжди була можливість провести будь-які дії з об'єктом нерухомості, він обов'язково повинен бути правильно оформлений. Не завжди можна передбачити, коли саме Вам може знадобитися вчинення дій з нерухомістю, тому ми рекомендуємо завжди бути готовими до цих життєвих моментів, оформивши документи заздалегідь. І пам'ятайте, що оформлення відбувається не за день, тиждень або місяць, а може займати від 2,5 до 5 місяців, у залежності від складності об'єкта (хоча в деяких випадках можливо оформити і за місяць).
  4. І наостанок, погодьтеся, просто спокійно і приємно, коли в документах і справах порядок.
Хочете заощадити час? ЗАМОВТЕ КОНСУЛЬТАЦІЮ
Руслан Жураковский Юрист онлайн
Доброго дня! Чим можу Вам допомогти?