Узаконити гараж в Києві та Київській області в 2024 році
Оформлення права власності на гараж в Києві, Київській області - від 15 000 грн. Строки оформлення - від 14 днів
102088
Зміст
Введення гаража в експлуатацію є актуальною та затребуваною процедурою, після якої на об'єкт реєструється право власності. Але якщо гараж зведений господарським способом до 1992 року на ділянці поруч з житловим, дачним або садовим будинком, або в гаражному кооперативі, тоді легалізація гаража, не вимагає введення в експлуатацію і на нього відразу можна реєструвати право власності.
Якщо Ваш гараж побудований у дворі багатоквартирного будинку, то оформлення на нього права власності є проблемним. Це пояснюється тим, що для приватизації гаража, необхідно, щоб у власника були документи про право власності або користування на земельну ділянку. І якщо мова йде про багатоквартирний будинок, то виділення ділянки для одного користувача буде порушенням прав інших власників квартир. Складно відразу передбачити всі нюанси, які можуть виникнути в процесі роботи, але фахівці компанії Dozvil безкоштовно Вас проконсультують та нададуть всю необхідну інформацію. Звертайтеся!
Порядок і етапи оформлення гаража
Оформити право власності на гараж можна кількома процедурами. Вибір тієї, яка підходить саме Вам залежить від того, де розташований гараж і якого він року побудови. Для того, щоб отримати виписку з Державного реєстру майнових прав на нерухоме майно, необхідно підготувати пакет документів, який буде відрізняєтися в залежності від процедури оформлення.
Існує декілька процедур оформлення гаражів, для того щоб зрозуміти яка підходить для Вашого об’єкта, потрібно визначити до якого з нижчезазначених варіантів він відноситься:
1Гараж на ділянці поруч з житловим або садовим будинком
Згідно із Законом України "
Про регулювання містобудівної діяльності
" № 3038-VI від 17 лютого 2011 року - діє "загальна" процедура оформлення будівництва об'єктів нерухомості, до яких відноситься і гараж. Оформлення такого гаража, проводиться у вигляді господарської будівлі до будинку.
Ціни і терміни
Київ
від 15 000 грн.
від 1 місяця
Київська область
від 15 000 грн.
від 1 місяця
1 етап - Розробка топографічної зйомки геодезистом (для Києва і деяких районів Київської області), або отримання викопіювання з генерального плану території в органах місцевої влади, або у відділі районної архітектури (для Київської області)
Почати оформлення необхідно з розробки геодезистом топографічної зйомки. Це документ, в якому відображено план місцевості з повною інформацією про неї, зазначенням відстані між розташованими на ній об’єктами і межами земельної ділянки.
Топографічна зйомка або викопіювання з генерального плану подаються разом з ескізом намірів будівництва у відділ районної архітектури (якщо об’єкт знаходиться в Київській області), або в Департамент містобудування та архітектури м. Києва (якщо об’єкт знаходиться в Києві), для подальшого отримання будівельного паспорта.
2 етап - Розробка ескізу намірів будівництва
Задача ескізу - відображати заплановане будівництво, із зазначенням розташування об’єкта на ділянці, поверхових планів і зовнішнього вигляду фасаду, для його подальшого розгляду у відділі архітектури та отримання будівельного паспорта. Ескіз розробляється архітектором або самостійно.
3 етап - будівельного паспорту у відділі архітектури
Відповідно до "
Порядку видачі будівельного паспорту забудови земельної ділянки
", затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва і житлово-комунального господарства України №103 від 05 липня 2011 року.
Будівельний паспорт - визначає комплекс містобудівних та архітектурних вимог до розміщення і будівництва об’єкту. Його видача означає, що запланований об’єкт відповідає будівельним нормам. Він необхідний для заповнення вихідних даних в повідомлення на початок будівельних робіт.
4 етап - Реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт в архітектурно-будівельної інспекції
Відповідно до постанови Кабінету міністрів України "
Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт
" № 466 від 13 квітня 2011 року.
Зареєстроване повідомлення є дозволом на будівництво. Для проведення реєстрації його необхідно заповнити та подати до Державної архітектурно-будівельної інспекції, зробити це можна через Центр надання адміністративних послуг. Після розгляду повідомлення, йому присвоюється серія та номер, які можна перевірити в
Реєстрі дозвільних документів
із зазначенням дати реєстрації.
5 етап - Розробка технічного паспорта сертифікованим інженером
Відповідно до "
Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна
", затвердженої наказом Держбуду України № 127 від 24 травня 2001 року.
Технічний паспорт - це документ, у якому відображається планування, площа об'єкта, поверховість, дата будівництва, а також його технічні характеристики. Його завдання - відобразити фізичний стан об'єкта в документальному вигляді, для подальшого оформлення права власності. До 01 січня 2013 року, технічну інвентаризацію проводило тільки Бюро технічної інвентаризації, але на сьогоднішній день, провести заміри об’єкта і розробити технічний паспорт може організація, у якої в штаті співробітників є сертифікований інженер. Відповідно до "
Змін до Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна
", затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України» № 658 від 28 грудня 2012 року.
6 етап - Реєстрація декларації про введення об'єкта в експлуатацію в архітектурно-будівельній інспекції
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України "
Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів
" № 461 від 13 квітня 2011 року.
Зареєстрована декларація є документом, який підтверджує введення в експлуатацію Вашого об’єкту. Для проведення реєстрації її необхідно заповнити та подати до Державної архітектурно-будівельної інспекції, зробити це можна через Центр надання адміністративних послуг. Відповідно до змін, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 409 від 07 червня 2017 року "
Про внесення змін до порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 461
" - декларація про готовність об'єкта до експлуатації більше не видається з проставленням печатки архітектурно-будівельною інспекцією, а вноситься в електронний реєстр дозвільних документів. Після розгляду Вашої декларації, проводиться її реєстрація з присвоєнням серії і номера, які можна перевірити в
Реєстрі дозвільних документів
із зазначенням дати реєстрації.
7 етап - Реєстрація права власності на об’єкт в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру
Відповідно до "
Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1127 від 25 грудня 2012 року.
Реєстрація права власності означає, що Ваш об’єкт зареєстрований на Ваше ім'я, а Витяг з реєстру відображає інформацію про це. Реєстрацію права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно проводить державний реєстратор або нотаріус. Витяг видається на білому аркуші А4, з підписом і печаткою реєстратора або нотаріуса.
Необхідні документи:
- Ескіз намірів будівництва (якщо є в наявності).
- Документ про право власності на земельну ділянку.
- Технічний паспорт (якщо є в наявності).
- Паспорт та ідентифікаційний код власника.
2Гараж побудований в гаражному кооперативі
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України "
Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
" № 1127 від 25 грудня 2015 року - не вимагає введення в експлуатацію, оскільки не вважається об'єктом самочинного будівництва і відразу підлягає реєстрації права власності.
Ціни і терміни
Київ
від 15 000 грн.
від 1 місяця
Київська область
від 15 000 грн.
від 1 місяця
1 етап - Отримання довідки про членство в гаражному кооперативі
Необхідно звернутися в гаражний кооператив і отримати довідку про членство в кооперативі, із зазначенням року побудови гаража, а також інформацією про повну виплату пайової участі в будівництві гаража. Даний гаражний кооператив повинен бути зареєстрований в реєстрі юридичний осіб. Якщо в рамках гаражного кооперативу реєстрація права власності проводиться вперше, додатково необхідно отримати завірені гаражним кооперативом копії документів на землю (договір оренди, рішення про виділення земельної ділянки в користування тощо), а також копію статуту кооперативу.
2 етап - Розробка технічного паспорта сертифікованим інженером
Відповідно до "
Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна
", затвердженої наказом Держбуду України № 127 від 24 травня 2001 року.
Технічний паспорт - це документ, у якому відображається планування, площа об'єкта, поверховість, дата будівництва, а також його технічні характеристики. Його завдання - відобразити фізичний стан об'єкта в документальному вигляді, для подальшого оформлення права власності. До 01 січня 2013 року, технічну інвентаризацію проводило тільки Бюро технічної інвентаризації, але на сьогоднішній день, провести заміри об’єкта і розробити технічний паспорт може організація, у якої в штаті співробітників є сертифікований інженер. Відповідно до "
Змін в Інструкцію про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України
" № 658 від 28 грудня 2012 року.
3 етап - Реєстрація права власності на об’єкт в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру
Відповідно до "
Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1127 від 25 грудня 2012 року.
Реєстрація права власності означає, що Ваш об’єкт зареєстрований на Ваше ім'я, а Витяг з реєстру відображає інформацію про це. Реєстрацію права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно проводить державний реєстратор або нотаріус. Витяг видається на білому аркуші А4, з підписом і печаткою реєстратора або нотаріуса.
Необхідні документи:
- Довідка про членство в гаражному кооперативі із зазначенням року побудови гаража, а також інформацією про повну виплату пайової участі в будівництві гаража.
- Завірені гаражним кооперативом копії документів на землю (договір оренди, рішення про виділення земельної ділянки в користування тощо) (при наявності).
- Технічний паспорт (при наявності).
- Паспорт та ідентифікаційний код власника.
3Гараж у дворі багатоквартирного будинку
На сьогоднішній день, оформлення таких гаражів є проблемним і ось чому: в Законі України "
Про регулювання містобудівної діяльності
" № 3038-VI від 17 лютого 2011 року -визначена процедура оформлення документів на будівництво об'єктів нерухомості (в нашому випадку, гаража), в якій зазначено, що будівництво об'єктів здійснюється тільки власниками або користувачами земельних ділянок. Підтвердити право власності або користування земельною ділянкою можна тільки при наявності документів про право власності, а саме: акт на землю, свідоцтво, договір купівлі-продажу тощо, або документів про право користування: акт на землю, договір оренди тощо. Приходимо до висновку, що наявність документів на земельну ділянку є обов'язковим. Водночас Закон України "
Про особливості здійснення права власності в багатоквартирному будинку
" № 417-VIІІ від 14 травня 2015 роки - вказує, що земельна ділянку, яка знаходиться під багатоквартирним житловим будинком, а також прилягає до нього, відноситься до прибудинкової території. А прибудинкова територія знаходиться в загальному користуванні всіх співвласників квартир в багатоквартирному будинку, і цей факт підтверджує
Цивільний Кодекс України
, тому виділити таку ділянку одному з користувачів, неможливо, оскільки це порушує права інших власників квартир. А без виділеної в користування або власність ділянки, оформити законно документи на такий гараж неможливо.
Ціни і терміни
Київ
Індивідуально
від 1 місяця
Київська область
Індивідуально
від 1 місяця
Необхідні документи:
- Технічний паспорт на гараж (за наявності).
- Рішення про виділення гаражу в користування чи власність.
- Паспорт та ідентифікаційний код власника.
Документи для оформлення гаража
Щоб оформити право власності на гараж потрібно зібрати необхідні документи.
Залежно від розташування, у власника повинні бути наступні документи на гараж:
1) гараж побудований в гаражному кооперативі:
- паспорт та ідентифікаційний код власника;
- довідка про членство в гаражному кооперативі із зазначенням року побудови гаража, а також з інформацією про повну виплату пайової участі у будівництві гаража;
- завірені гаражним кооперативом копії статуту та документи на землю (договір оренди, рішення про виділення земельної ділянки в користування і т.д.);
- технічний паспорт (при наявності).
2) гараж на ділянці поруч з житловим або садовим будинком:
- паспорт та ідентифікаційний код власника (для всіх співвласників);
- ескіз намірів будівництва (при наявності);
- документ про право власності на будинок та земельну ділянку;
- технічний паспорт (при наявності).
3) узаконити гараж у дворі багатоквартирного будинку:
- паспорт та ідентифікаційний код власника;
- технічний паспорт на гараж (при наявності);
- документи про право власності або оренди земельної ділянки.
Скільки коштує узаконити гараж?
Вартість приватизації гаража залежить від наступних факторів:
- місця розташування;
- його загальної площі;
- наявності необхідних документів для оформлення.
Ціна узаконення гаража в Києві, Київській області - від 15 000 грн..
Фахівці компанії Dozvil безкоштовно Вас проконсультують і допоможуть в оформленні документів на гараж.
Навіщо необхідно приватизувати гараж?
Відсутність документів на гараж говорить про те, що Ви не є його власником. Якщо Ви користуєтеся таким об'єктом, то рекомендуємо оформити його найближчим часом. Тому що приватизація гаража необхідна для підтвердження на нього права власності та щоб в майбутньому з гаражем можна було здійснювати будь-які нотаріальні дії, такі як оформити договір купівлі-продажу, дарування, залишити його в спадок і т.д. Також однією з важливих причин необхідності реєстрації права власності або отримання дозволу на будівництво є штрафи за самовільне будівництво і експлуатацію гаража. Розмір штрафів встановлений на законодавчому рівні. Тому для уникнення складнощів звертайтеся в компанію Dozvil!
Переваги оформлення гаража з Dozvil
Реєстрація гаража - це оформлення права власності на об'єкт нерухомості. Також слід зазначити, що узаконити металевий гараж можливо, навіть якщо даний об'єкт є некапітальною будовою, але має під собою фундамент. Ці та інші нюанси більш докладно можуть розповісти Вам співробітники компанії Dozvil, які мають дванадцятирічний досвід в сфері нерухомості.
Якщо Вас цікавить як узаконити перепланування, читайте інформацію на нашому сайті.
Основні переваги співпраці з DOZVIL:
- Безкоштовна консультація. У компанії оплата відбувається безпосередньо за послуги оформлення документів.
- Оформлення документів "під ключ". Зручна послуга, таким чином Ви економите час, а співробітники компанії все зроблять за Вас.
- Ви не будете турбуватися за процес оформлення документів - фахівці відразу будуть повідомляти про кожен пройдений етап.
- Якщо у Вашій справі є ризики і нюанси, то вони обумовлюються до підписання договору.
Якщо у Вас не оформлено право власності на гараж, то фахівці компанії розкажуть про всі можливі варіанти оформлення в кожному конкретному випадку. Записуйтеся на безкоштовну консультацію!
Відео відгуки про нас
Відео відгуки про нас