Об'єднання декількох нежитлових приміщень у Києві та Київській області

Об'єднання декількох нежитлових приміщень у Києві та Київській області

Вартість оформлення - від 28 000 грн.

10428
Об'єднання двох об'єктів нерухомості в один - можливість отримати приміщення з більшою площею для особистого використання та для конкретних потреб. Процедуру можна реалізувати, якщо додержуватися законодавчих норм.
При об'єднанні кількох приміщень в одне, необхідно врахувати такі нюанси:
  • отримати дозвіл на проведення цієї процедури від усіх співвласників приміщень (будь-які питання вирішуються виключно в судовому порядку);
  • мати технічну можливість об'єднання декількох приміщень в одне (розташування таких приміщень має бути поруч по вертикалі або горизонталі, тобто об'єднати різні приміщення в один об'єкт, які розташовані на різних поверхах або по діагоналі, не вийде).
При цьому нерухомість не повинна мати статус застави, перебувати під арештом або бути предметом судового розгляду.
Якщо Вас цікавить об'єднання квартир, залишайте заявку на безкоштовну консультацію, а професіонали експертного сервісу DOZVIL зателефонують протягом робочого дня.

Як оформити об'єднання нежитлових приміщень?

Існують дві процедури об'єднання двох нежитлових об'єктів в один. Варіанти об'єднання наступні:
  • Шляхом оформлення висновку про технічну можливість об'єднання двох об'єктів нерухомості. Цей варіант оформлення актуальний при об'єднанні нежитлових приміщень без втручання в несучі конструкції. Для цього необхідно отримати/розробити такі документи:
  1. Техпаспорт.
  2. Документ про технічну можливість об'єднання об'єктів.
  3. Нотаріальна заява про об'єднання.
  4. Виписка з реєстру про проведену реєстрацію права власності на майно в новому вигляді.
  • Через оформлення дозвільної документації на реконструкцію кількох нежитлових приміщень з об'єднанням та подальшим введенням в експлуатацію. Цей спосіб актуальний при безпосередньому втручанні в несучі конструкції будівлі або споруди. В цьому випадку отримують/розробляють такі документи:
  1. Проект.
  2. Документи про авторський та технічний нагляд.
  3. Повідомлення про початок будівельних робіт.
  4. Техпаспорт.
  5. Декларацію про введення будівлі або споруди в експлуатацію.
  6. Виписку з реєстру про реєстрацію права власності.
Необхідно узаконити перепланування? Експертний Сервіс DOZVIL допоможе з документами будь-якої складності! Дізнатися всю необхідну інформацію можна на безкоштовній консультації.

Існує декілька варіантів оформлення об’єднання нежитлових приміщень:

1Оформлення об’єднання нежитлових приміщень через висновок про технічні можливості

Згідно постанови Кабінету Міністрів України " Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяжень " № 1127 від 25 грудня 2015 року - якщо виконання будівельних робіт не передбачає втручання в несучі конструкції, Державна реєстрація права власності на нерухоме майно, створене шляхом об'єднання майна, проводиться при наявності технічної можливості такого об'єднання нерухомого майна та можливості використання такого майна як самостійного об'єкта.

Ціни і терміни

Київ

від 28 000 грн.
від 1 місяця

Київська область

від 28 000 грн.
від 1 місяця

1 етап - Розробка технічних паспортів сертифікованим інженером

Згідно з Інструкцією " Про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Держбуду України № 127 від 24 травня 2001 року.

Технічний паспорт - це документ, у якому відображається планування, площа об'єкта, поверховість, дата будівництва, а також його технічні характеристики. Його завдання - відобразити фізичний стан об'єкта в документальному вигляді, для подальшого оформлення права власності. До 01 січня 2013 року, технічну інвентаризацію проводило тільки Бюро технічної інвентаризації, але на сьогоднішній день, провести заміри об’єкта і розробити технічний паспорт може організація, у якої в штаті співробітників є сертифікований інженер. Відповідно до змін в " Інструкцію про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 658 від 28 грудня 2012 року.

2 етап - Розробка висновку про технічну можливість об’єднання об'єкта нерухомого майна

Висновок відображає технічну можливість об’єднання об'єктів, із зазначенням його майбутніх параметрів після об’єднання.

3 етап - Підписання нотаріальної заяви про об’єднання нежитлових приміщень

Згідно постанови Кабінету Міністрів України " Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяжень " № 1127 від 25 грудня 2015 року - необхідні заяви всіх співвласників, підписи яких засвідчуються нотаріально.

4 етап - Реєстрація права власності нежитлового приміщення в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру

Згідно " Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1127 від 25 грудня 2012 року.

Реєстрація права власності означає, що Ваш об'єкт зареєстрований на Ваше ім'я, а витяг з реєстру відобразить інформацію про це. Реєстрацію права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно проводить державний реєстратор або нотаріус. Витяг видається на білому аркуші А4, з підписом і печаткою реєстратора або нотаріуса.

Необхідні документи:

  1. Документ про право власності на нежитлові приміщення.
  2. Технічні паспорти (при наявності).
  3. Документи співвласників нежитлових приміщень (паспорт та ідентифікаційний код фізичної особи або установчі документи юридичної особи).

2Оформлення об’єднання нежитлових приміщень через оформлення дозвільної документації на реконструкцію квартир з об’єднанням (у разі невтручання в несучі конструкції, дивіться вище)

Відповідно до Закону України " Про регулювання містобудівної діяльності " № 3038-VI від 17 лютого 2011 року- якщо виконання будівельних робіт передбачає втручання в несучі конструкції об'єкта нерухомості, діє "загальна" процедура оформлення реконструкції.

Ціни і терміни

Київ

індивідуально
від 1 місяця

Київська область

індивідуально
від 1 місяця

1 етап - Розробка проекту архітектора

Реконструкція нежитлового приміщення з втручанням в несучі конструкції, проводиться на підставі розробленого архітектором проекту. Це документація, яка містить архітектурні рішення в обсязі, необхідному для розробки документації для будівництва об'єктів, в проектуванні яких необхідно участь архітектора. Згідно " Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів ", затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 від 16 травня 2011 року.

2 етап - Отримання документів про авторський і технічний нагляд

Разом з проектом архітектора, знадобляться і документи про авторський та технічний нагляд. Це наказ на відповідального за проведення авторського нагляду (архітектора), а також договір, копія сертифіката інженера і наказ на відповідального інженера за проведення технічного нагляду. Згідно постанови Кабінету Міністрів України " Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури " № 903 від 11 липня 2007 року.

3 етап - Реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт в архітектурно-будівельній інспекції

Згідно Постанови Кабінету Міністрів України " Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт " №466 від 13 квітня 2011 року.

Зареєстроване повідомлення є дозволом на будівництво. Для проведення реєстрації його необхідно заповнити і подати до Державної архітектурно-будівельної інспекції, зробити це можна через Центр надання адміністративних послуг. Після розгляду повідомлення, йому присвоюється серія і номер, які можна перевірити в Реєстрі дозвільних документів з вказівкою дати реєстрації.

4 етап - Розробка технічного паспорта сертифікованим інженером

Відповідно до " Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Держбуду України № 127 від 24 травня 2001 року.

Технічний паспорт - це документ, у якому відображається планування, площа об'єкта, поверховість, дата будівництва, а також його технічні характеристики. Його завдання - відобразити фізичний стан об'єкта в документальному вигляді, для подальшого оформлення права власності. До 01 січня 2013 року, технічну інвентаризацію проводило тільки Бюро технічної інвентаризації, але на сьогоднішній день, провести заміри об’єкта і розробити технічний паспорт може організація, у якої в штаті співробітників є сертифікований інженер. Відповідно до змін в " Інструкцію про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 658 від 28 грудня 2012 року.

5 етап - Реєстрація декларації про введення об'єкта в експлуатацію в архітектурно-будівельній інспекції

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України " Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів " № 461 від 13 квітня 2011 року.

Зареєстрована декларація є документом, який підтверджує введення в експлуатацію Вашого об’єкту. Для проведення реєстрації її необхідно заповнити та подати до Державної архітектурно-будівельної інспекції, зробити це можна через Центр надання адміністративних послуг. Відповідно до змін, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 409 від 07 червня 2017 року " Про внесення змін до порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 461 " - декларація про готовність об'єкта до експлуатації більше не видається з проставленням печатки архітектурно-будівельною інспекцією, а вноситься в електронний реєстр дозвільних документів. Після розгляду Вашої декларації, проводиться її реєстрація з присвоєнням серії і номера, які можна перевірити в Реєстрі дозвільних документів із зазначенням дати реєстрації.

6 етап - Реєстрація права власності на об’єкт в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру

Відповідно до " Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1127 від 25 грудня 2012 року.

Реєстрація права власності означає, що Ваш об’єкт зареєстрований на Ваше ім'я, а Витяг з реєстру відображає інформацію про це. Реєстрацію права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно проводить державний реєстратор або нотаріус. Витяг видається на білому аркуші А4, з підписом і печаткою реєстратора або нотаріуса.

Необхідні документи:

  1. Проект будівництва (при наявності).
  2. Документи про право власності на нежитлові приміщення.
  3. Технічні паспорти (при наявності).
  4. Документи співвласників нежитлових приміщень (паспорт та ідентифікаційний код фізичної особи або установчі документи юридичної особи).

Необхідні документи для об'єднання приміщень

Для початку процедури об'єднання приміщень власники повинні підготувати всі необхідні документи. До них відносять:
  • ідентифікаційний код;
  • паспорт;
  • технічний паспорт на кожне приміщення, яке бере участь в об'єднанні;
  • документи, що підтверджують право власності на кожне приміщення (це може бути виписка з держреєстру, свідоцтво про право власності, договір дарування чи купівлі-продажу, заповіт).

Вартість об'єднання двох нежитлових приміщень в одне

Підсумкова вартість на об'єднання нежитлових приміщення в одне буде залежати від таких нюансів:
  • розташування приміщень;
  • наявності технічної документації;
  • наявності можливості об'єднання;
  • площі кожного об'єкта.
Мінімальна ціна оформлення об'єднання в Києві та Київській області - від 28 тисяч гривень. Мінімальний термін оформлення документів - від 14 робочих днів.

Оформлення об'єднання нежитлових приміщень з Експертним Сервісом DOZVIL

Від рішення оформити свою нерухомість належним чином до реалізації цієї задумки може пройти чимало часу, якщо робити все самостійно. При використанні послуг фахівців процес можна значно прискорити. Якщо Вам вже сьогодні потрібно розділити квартиру або узаконити реконструкцію, звертайтеся за консультацією в юридичну компанію DOZVIL. Юристи з великим досвідом роботи доступно розкажуть про кожен нюанс Вашої справи.
Чому для вирішення проблем з нерухомістю слід вибрати DOZVIL:
  1. Безкоштовна консультація. У DOZVIL може звернутися будь-який клієнт та отримати розгорнуту відповідь на своє питання на безкоштовній консультації. Компанія бере гроші тільки за надання послуг.
  2. Отримання документів під ключ. Немає можливості або бажання отримувати документи самостійно? Замовляйте в DOZVIL документи під ключ!
  3. Укладення договору. Співпраця починається з підписання договору. Кожен нюанс та можливі ризики у справі обумовлюються до підписання такого договору.
  4. Двосторонній зв'язок між клієнтом та фахівцем. Вся отримана юристом інформація згідно справи, одразу передається клієнту. 
Не знаєте, як отримати документи на будівництво або потрібно отримати дозвіл на будівництво? Професіонали DOZVIL допоможуть в будь-якому питанні!

Безкоштовна консультація

залиште номер телефону і ми Вам зателефонуємо

Передзвонимо через 30 секунд

Внесемо ясність в оформленні документів на нерухомість

Євген Слободянюк юрист

Альона Синявська юрист

Руслан Жураковський юрист

Передзвонимо через 30 секунд

Внесемо ясність в оформленні документів на нерухомість

Телефон повинен починатися з нуля
(Наприклад 095, 066, 096, 073 або інші)