search
пн.-пт.: 9:00 — 19:00 сб., вс.: за домовленістю
  • Відео про нас Відео про нас
  • Як нас знайти Як нас знайти
  • Карта проїзду Карта проїзду
  • Керування сертифікатами Керування сертифікатами
  • Сертифіковані фахівці
  • 12 років досвіду
  • Більше 4000 об'єктів
  • Укладення договору
  • Поетапна оплата
  • Документи під ключ
Послуги Об’єднання квартир

Об’єднання кількох квартир в одну в Києві та Київській області під ключ

Вартість - від 22000 грн. Термін оформлення - від 14 днів

Хочете заощадити час? ЗАМОВТЕ КОНСУЛЬТАЦІЮ
Хочете заощадити час? ЗАМОВТЕ КОНСУЛЬТАЦІЮ
Об’єднання кількох квартир в одну в Києві та Київській області під ключ
Для того щоб об'єднати кілька квартир в одну, головними умовами є:
- Згода і участь всіх співвласників квартир (всі виниклі суперечки вирішуються тільки в судовому порядку).
- Наявність технічної можливості об'єднання декількох квартир в одну (такі квартири повинні бути розташовані поруч по горизонталі або по вертикалі.
- Якщо одна з квартир є предметом судового розгляду, перебуває в заставі або заарештована судом, її неможливо об'єднати з іншою квартирою.
Існує декілька варіантів оформлення об’єднання квартир :
1. Через оформлення висновку про технічну можливість об’єднання об'єктів нерухомого майна. Цей варіант оформлення використовується для квартир, при об’єднанні яких не передбачено втручання в несучі конструкції будинку.
2. Через оформлення дозвільної документації на реконструкцію декількох квартир з об’єднанням і подальшим введенням в експлуатацію. Цей варіант оформлення використовується в разі втручання в несучі конструкції будинку. Згідно будівельним нормам - ДБН В.3.2 " Житлові будинки. Реконструкція та капітальний ремонт ", а також ДБН В.2.2 " Будинки і споруди. Житлові будинки. Основні положення ", при об’єднанні квартир заборонено проводити такі роботи:
- При облаштуванні кухні-їдальні (кухні-студії), не допускається розміщення трубопроводу і кухонного інженерного обладнання (плити, водонагрівачі, вентилятори, умивальники тощо) над і під житловими кімнатами.
- Не допускається розміщення туалета і ванної (або душевої) над житловими кімнатами і кухнями. Ці приміщення допустимо встановлювати над кухнею квартири, розташованої на двох рівнях. Не допускається кріплення приладів і трубопроводів безпосередньо до міжквартирних стін і перегородок, які огороджують житлові кімнати.
- При об'єднанні квартир по горизонталі або вертикалі допускається облаштування додаткових прорізів і отворів в несучих стінах, перекриттях (надпідвальне, міжповерхових, горищних) і залізобетонних діафрагмах тільки за результатами розрахунків міцності і деформацій, як правило з посиленням.
Нижче Ви зможете ознайомитися з процедурою і термінами оформлення кожного варіанта детально.
Якщо Вас цікавить об’єднання нежитлового приміщення - перейдіть за посиланням .

Існує декілька варіантів оформлення об’єднання квартир:

  1. Vertical line

    Оформлення об’єднання декількох квартир через висновок про технічні можливості

    Згідно постанови Кабінету Міністрів України " Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяжень " № 1127 від 25 грудня 2015 року - якщо виконання будівельних робіт не передбачає втручання в несучі конструкції, Державна реєстрація права власності на нерухоме майно, створене шляхом об'єднання майна, проводиться при наявності технічної можливості такого об'єднання нерухомого майна та можливості використання такого майна як самостійного об'єкта.
    Процедура оформлення:

    1 етап

    - Розробка технічних паспортів сертифікованим інженером

    1 етап

    - Розробка технічних паспортів сертифікованим інженером
    Згідно з Інструкцією " Про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Держбуду України № 127 від 24 травня 2001 року.

    Технічний паспорт - це документ, у якому відображається планування, площа об'єкта, поверховість, дата будівництва, а також його технічні характеристики. Його завдання - відобразити фізичний стан об'єкта в документальному вигляді, для подальшого оформлення права власності. До 01 січня 2013 року, технічну інвентаризацію проводило тільки Бюро технічної інвентаризації, але на сьогоднішній день, провести заміри об’єкта і розробити технічний паспорт може організація, у якої в штаті співробітників є сертифікований інженер. Відповідно до змін в " Інструкцію про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України» № 658 від 28 грудня 2012 року.

    2 етап

    - Розробка висновку про технічну можливість об’єднання об'єктів нерухомого майна

    2 етап

    - Розробка висновку про технічну можливість об’єднання об'єктів нерухомого майна
    Висновок відображає технічну можливість об’єднання об'єктів, із зазначенням їх майбутніх параметрів після об’єднання.

    3 етап

    - Підписання нотаріальної заяви про об’єднання квартир

    3 етап

    - Підписання нотаріальної заяви про об’єднання квартир
    Згідно постанови Кабінету Міністрів України " Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяжень " № 1127 від 25 грудня 2015 року. - необхідні заяви всіх співвласників, підписи яких засвідчуються нотаріально.

    4 етап

    - Реєстрація права власності на квартиру в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру

    4 етап

    - Реєстрація права власності на квартиру в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру
    Згідно " Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1127 від 25 грудня 2012 року.

    Реєстрація права власності означає, що Ваш об'єкт зареєстрований на Ваше ім'я, а витяг з реєстру відобразить інформацію про це. Реєстрацію права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно проводить державний реєстратор або нотаріус. Витяг видається на білому аркуші А4, з підписом і печаткою реєстратора або нотаріуса.

    Необхідні документи:

    • checkДокументи про право власності на квартири.
    • checkТехнічні паспорти (при наявності).
    • checkПаспорти та ідентифікаційні коди власників квартир.

    Ціни та терміни:

    • Київ : від 25000 грн, від 1 місяця.
    • Київська область : від 25000 грн, від 1 місяця.
    Якщо Ви не змогли знайти необхідну інформацію за переліком послуг, ми будемо раді допомогти Вам з безкоштовною консультацією.
  2. Vertical line

    Оформлення об’єднання декількох квартир через оформлення дозвільної документації на реконструкцію квартир з об’єднанням (у разі невтручання в несучі конструкції, дивіться вище)

    Відповідно до Закону України " Про регулювання містобудівної діяльності " № 3038-VI від 17 лютого 2011 року - якщо виконання будівельних робіт передбачає втручання в несучі конструкції об'єкта нерухомості, діє "загальна" процедура оформлення реконструкції.
    Процедура оформлення:

    1 етап

    - Розробка проекту архітектора

    1 етап

    - Розробка проекту архітектора
    Реконструкція квартири з втручанням в несучі конструкції, проводиться на підставі розробленого архітектором проекту. Це документація, яка містить архітектурні рішення в обсязі, необхідному для розробки документації для будівництва об'єктів, в проектуванні яких необхідно участь архітектора. Згідно " Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів ", затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 від 16 травня 2011 року.

    2 етап

    - Отримання документів про авторський і технічний нагляд

    2 етап

    - Отримання документів про авторський і технічний нагляд
    Разом з проектом архітектора, знадобляться і документи про авторський та технічний нагляд. Це наказ на відповідального за проведення авторського нагляду (архітектора), а також договір, копія сертифіката інженера і наказ на відповідального інженера за проведення технічного нагляду. Згідно постанови Кабінету Міністрів України " Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури " № 903 від 11 липня 2007 року.

    3 етап

    - Реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт в архітектурно-будівельній інспекції

    3 етап

    - Реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт в архітектурно-будівельній інспекції
    Згідно Постанови Кабінету Міністрів України " Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт " №466 від 13 квітня 2011 року.

    Зареєстроване повідомлення є дозволом на будівництво. Для проведення реєстрації його необхідно заповнити і подати до Державної архітектурно-будівельної інспекції, зробити це можна через Центр надання адміністративних послуг. Після розгляду повідомлення, йому присвоюється серія і номер, які можна перевірити в Реєстрі дозвільних документів з вказівкою дати реєстрації.

    4 етап

    - Розробка технічного паспорта сертифікованим інженером

    4 етап

    - Розробка технічного паспорта сертифікованим інженером
    Відповідно до " Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Держбуду України № 127 від 24 травня 2001 року.
    Технічний паспорт - це документ, у якому відображається планування, площа об'єкта, поверховість, дата будівництва, а також його технічні характеристики. Його завдання - відобразити фізичний стан об'єкта в документальному вигляді, для подальшого оформлення права власності. До 01 січня 2013 року, технічну інвентаризацію проводило тільки Бюро технічної інвентаризації, але на сьогоднішній день, провести заміри об’єкта і розробити технічний паспорт може організація, у якої в штаті співробітників є сертифікований інженер. Відповідно до змін в "Інструкцію про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України" № 658 від 28 грудня 2012 року.

    5 етап

    - Реєстрація декларації про введення об'єкта в експлуатацію в архітектурно-будівельній інспекції

    5 етап

    - Реєстрація декларації про введення об'єкта в експлуатацію в архітектурно-будівельній інспекції
    Згідно з постановою Кабінету Міністрів України " Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів " № 461 від 13 квітня 2011 року.

    Зареєстрована декларація є документом, який підтверджує введення в експлуатацію Вашого об’єкту. Для проведення реєстрації її необхідно заповнити та подати до Державної архітектурно-будівельної інспекції, зробити це можна через Центр надання адміністративних послуг. Відповідно до змін, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 409 від 07 червня 2017 року " Про внесення змін до порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 461 " - декларація про готовність об'єкта до експлуатації більше не видається з проставленням печатки архітектурно-будівельною інспекцією, а вноситься в електронний реєстр дозвільних документів. Після розгляду Вашої декларації, проводиться її реєстрація з присвоєнням серії і номера, які можна перевірити в Реєстрі дозвільних документів із зазначенням дати реєстрації.

    6 етап

    - Реєстрація права власності на об’єкт в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру

    6 етап

    - Реєстрація права власності на об’єкт в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру
    Відповідно до " Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1127 від 25 грудня 2012 року.

    Реєстрація права власності означає, що Ваш об’єкт зареєстрований на Ваше ім'я, а Витяг з реєстру відображає інформацію про це. Реєстрацію права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно проводить державний реєстратор або нотаріус. Витяг видається на білому аркуші А4, з підписом і печаткою реєстратора або нотаріуса.

    Необхідні документи:

    • checkПроект будівництва (при наявності).
    • checkДокументи про право власності на квартири.
    • checkТехнічні паспорти (при наявності).
    • checkПаспорти та ідентифікаційні коди власників.

    Ціни та терміни:

    • Київ : індивідуально, від 6 місяців.
    • Київська область : індивідуально, від 3 місяців.
    Якщо Ви не змогли знайти необхідну інформацію за переліком послуг, ми будемо раді допомогти Вам з безкоштовною консультацією.
Хочете заощадити час? ЗАМОВТЕ КОНСУЛЬТАЦІЮ

В даний момент не робочий час або всі фахівці зайняті. Заповните заявку і з Вами зв'яжеться наш юрист!