Об'єднати дві квартири в одну в Києві та Київській області

Об'єднати дві квартири в одну в Києві та Київській області

Вартість - від 25 000 грн. Строки оформлення - від 14 днів

13579
Об'єднання квартир – це можливість збільшити житлову площу у межах закона. У деяких випадках під час об'єднання можуть виникнути труднощі, тому таку процедуру краще доручити фахівцям. 
Якщо Ви вже вирішили об'єднати дві квартири, звертайтеся до експертного сервісу DOZVIL. На безкоштовній консультації Ви зможете дізнатися всі нюанси справи!

Як об'єднати 2 (дві) квартири в одну?

Для виконання процедури об'єднання об'єкти повинні підпадати під наступні умови:
  • Якщо квартира або квартири мають декількох власників, об'єднання можливе тільки при повній згоді всіх учасників. Вирішити питання, які виникли, коли хтось не згоден, можна виключно в судовому порядку.
  • Об'єкти для об'єднання повинні мати таку технічну можливість. Це означає, що розташування квартир повинно бути по сусідству горизонтально або вертикально.
  • Квартири не повинні перебувати в заставі, бути заарештованими або предметом судового розгляду. Якщо хоч один з об'єктів обмежений перерахованими умовами, об'єднання неможливе.
В Україні існує два варіанти, як із двох квартир зробити одну:
  1. Без втручання в несучі конструкції. Оформити об'єднання квартир можна через отримання висновку про технічну можливість його виконання.
  2. З втручанням в несучі конструкції. Для оформлення необхідно узаконити реконструкцію, пройшовши повну процедуру з отриманням дозвільних документів.
Об'єднання квартир по горизонталі можливо, якщо вони знаходяться поруч на одному сходовому майданчику. Перед початком процедури необхідно провести технічний аналіз документів та мати технічну можливість такого суміщення.

Існує декілька варіантів оформлення об’єднання квартир:

1Оформлення об’єднання декількох квартир через висновок про технічні можливості

Згідно постанови Кабінету Міністрів України " Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяжень " № 1127 від 25 грудня 2015 року - якщо виконання будівельних робіт не передбачає втручання в несучі конструкції, Державна реєстрація права власності на нерухоме майно, створене шляхом об'єднання майна, проводиться при наявності технічної можливості такого об'єднання нерухомого майна та можливості використання такого майна як самостійного об'єкта.

Ціни і терміни

Київ

від 25 000 грн,
від 1 місяця

Київська область

від 25 000 грн,
від 1 місяця

1 етап - Розробка технічних паспортів сертифікованим інженером

Згідно з Інструкцією " Про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Держбуду України № 127 від 24 травня 2001 року.

Технічний паспорт - це документ, у якому відображається планування, площа об'єкта, поверховість, дата будівництва, а також його технічні характеристики. Його завдання - відобразити фізичний стан об'єкта в документальному вигляді, для подальшого оформлення права власності. До 01 січня 2013 року, технічну інвентаризацію проводило тільки Бюро технічної інвентаризації, але на сьогоднішній день, провести заміри об’єкта і розробити технічний паспорт може організація, у якої в штаті співробітників є сертифікований інженер. Відповідно до змін в " Інструкцію про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України» № 658 від 28 грудня 2012 року.

2 етап - Розробка висновку про технічну можливість об’єднання об'єктів нерухомого майна

Висновок відображає технічну можливість об’єднання об'єктів, із зазначенням їх майбутніх параметрів після об’єднання.

3 етап - Підписання нотаріальної заяви про об’єднання квартир

Згідно постанови Кабінету Міністрів України " Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяжень " № 1127 від 25 грудня 2015 року. - необхідні заяви всіх співвласників, підписи яких засвідчуються нотаріально.

4 етап - Реєстрація права власності на квартиру в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру

Згідно " Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1127 від 25 грудня 2012 року.

Реєстрація права власності означає, що Ваш об'єкт зареєстрований на Ваше ім'я, а витяг з реєстру відобразить інформацію про це. Реєстрацію права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно проводить державний реєстратор або нотаріус. Витяг видається на білому аркуші А4, з підписом і печаткою реєстратора або нотаріуса.

Необхідні документи:

  1. Документи про право власності на квартири.
  2. Технічні паспорти (при наявності).
  3. Паспорти та ідентифікаційні коди власників квартир.

2Оформлення об’єднання декількох квартир через оформлення дозвільної документації на реконструкцію квартир з об’єднанням (у разі невтручання в несучі конструкції, дивіться вище)

Відповідно до Закону України " Про регулювання містобудівної діяльності " № 3038-VI від 17 лютого 2011 року - якщо виконання будівельних робіт передбачає втручання в несучі конструкції об'єкта нерухомості, діє "загальна" процедура оформлення реконструкції.

Ціни і терміни

Київ

індивідуально
від 1 місяця

Київська область

індивідуально
від 1 місяця

1 етап - Розробка проекту архітектора

Реконструкція квартири з втручанням в несучі конструкції, проводиться на підставі розробленого архітектором проекту. Це документація, яка містить архітектурні рішення в обсязі, необхідному для розробки документації для будівництва об'єктів, в проектуванні яких необхідно участь архітектора. Згідно " Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів ", затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 від 16 травня 2011 року.

2 етап - Отримання документів про авторський і технічний нагляд

Разом з проектом архітектора, знадобляться і документи про авторський та технічний нагляд. Це наказ на відповідального за проведення авторського нагляду (архітектора), а також договір, копія сертифіката інженера і наказ на відповідального інженера за проведення технічного нагляду. Згідно постанови Кабінету Міністрів України " Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури " № 903 від 11 липня 2007 року.

3 етап - Реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт в архітектурно-будівельній інспекції

Згідно Постанови Кабінету Міністрів України " Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт " №466 від 13 квітня 2011 року.

Зареєстроване повідомлення є дозволом на будівництво. Для проведення реєстрації його необхідно заповнити і подати до Державної архітектурно-будівельної інспекції, зробити це можна через Центр надання адміністративних послуг. Після розгляду повідомлення, йому присвоюється серія і номер, які можна перевірити в Реєстрі дозвільних документів з вказівкою дати реєстрації.

4 етап - Розробка технічного паспорта сертифікованим інженером

Відповідно до " Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Держбуду України № 127 від 24 травня 2001 року.
Технічний паспорт - це документ, у якому відображається планування, площа об'єкта, поверховість, дата будівництва, а також його технічні характеристики. Його завдання - відобразити фізичний стан об'єкта в документальному вигляді, для подальшого оформлення права власності. До 01 січня 2013 року, технічну інвентаризацію проводило тільки Бюро технічної інвентаризації, але на сьогоднішній день, провести заміри об’єкта і розробити технічний паспорт може організація, у якої в штаті співробітників є сертифікований інженер. Відповідно до змін в "Інструкцію про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України" № 658 від 28 грудня 2012 року.

5 етап - Реєстрація декларації про введення об'єкта в експлуатацію в архітектурно-будівельній інспекції

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України " Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів " № 461 від 13 квітня 2011 року.

Зареєстрована декларація є документом, який підтверджує введення в експлуатацію Вашого об’єкту. Для проведення реєстрації її необхідно заповнити та подати до Державної архітектурно-будівельної інспекції, зробити це можна через Центр надання адміністративних послуг. Відповідно до змін, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 409 від 07 червня 2017 року " Про внесення змін до порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 461 " - декларація про готовність об'єкта до експлуатації більше не видається з проставленням печатки архітектурно-будівельною інспекцією, а вноситься в електронний реєстр дозвільних документів. Після розгляду Вашої декларації, проводиться її реєстрація з присвоєнням серії і номера, які можна перевірити в Реєстрі дозвільних документів із зазначенням дати реєстрації.

6 етап - Реєстрація права власності на об’єкт в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру

Відповідно до " Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1127 від 25 грудня 2012 року.

Реєстрація права власності означає, що Ваш об’єкт зареєстрований на Ваше ім'я, а Витяг з реєстру відображає інформацію про це. Реєстрацію права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно проводить державний реєстратор або нотаріус. Витяг видається на білому аркуші А4, з підписом і печаткою реєстратора або нотаріуса.

Необхідні документи:

  1. Проект будівництва (при наявності).
  2. Документи про право власності на квартири.
  3. Технічні паспорти (при наявності).
  4. Паспорти та ідентифікаційні коди власників.

Які документи потрібні для об'єднання квартир?

Для початку об'єднання двох квартир в одну власник повинен підготувати такі документи:
  • технічні паспорти на дві квартири (якщо вони є);
  • паспорт та ідентифікаційний код;
  • документи, що підтверджують право власності на обидві квартири;
  • проект будівництва (у разі реконструкції).

Чи можливе об'єднання квартир в новобудові/панельному будинку?

У деяких новобудовах на етапі будівництва в проект закладено можливість виконання отвору між квартирами. Це дозволяє об'єднати дві квартири в одну, не зачіпаючи несучі стіни. Така передбачливість знижує ймовірність створення аварійної ситуації. Однак навіть незважаючи на таку передбачливість перед об'єднанням необхідно проконсультуватись з фахівцями, що дозволить уникнути проблем в майбутньому.
Згідно із законодавством, проводити в панельному будинку будівельні роботи, де є втручання в несучі конструкції будівлі забороняється. Так як в панельному будинку всі стіни несучі, то і технічної можливості для об'єднання квартир немає, тому що це буде порушенням будівельних норм. При цьому якщо Ви провели такі роботи, то звертайтеся до фахівців компанії DOZVIL для безкоштовної консультації.

Вартість об'єднання декількох квартир в одну

Підсумкова вартість об'єднання двох квартир розраховується індивідуально. На неї буде впливати:
  • розташування;
  • наявність технічної документації;
  • наявність можливості об'єднання.
Мінімальна ціна на об'єднання квартир в Києві та Київській області - від 25 тисяч гривень.

Чи можна об'єднати дві квартири на різних поверхах?

Об'єднання квартир по вертикалі можливо в тому випадку, якщо в результаті вийде дворівнева квартира, розташована на двох сусідніх поверхах. Отже, квартири для початку процедури повинні знаходитися одна над іншою.

Чи потрібно узгодження об'єднання квартир?

Незважаючи на те, що в законодавстві України немає вказівок про узгодження з обслуговуючою організацією об'єднання квартир, пройти процедуру узгодження все одно рекомендується. Це необхідно для того, щоб в майбутньому не з’явилося спірних питань. Перед тим як звернутися до представника обслуговуючої організації, рекомендуємо отримати безкоштовну консультацію в юридичній компанії DOZVIL про технічну можливість об'єднання.

Узаконити об'єднання двох квартир з експертним сервісом DOZVIL

Отримання законних документів на нерухомість практично завжди пов'язане із затримками та труднощами. Саме тому співпраця з фахівцями - ідеальний вихід з положення. Якщо Вас цікавить переведення з житлового в нежитловий фонд або об'єднання двох об'єктів в один, звертайтеся до експертного сервісу DOZVIL. Уже на першій консультації юристи дадуть відповідь на всі Ваші запитання.
Переваги співпраці з DOZVIL:
  1. Безкоштовне консультування. Дізнатися нюанси власної справи можливо на безкоштовній консультації в DOZVIL. У компанії оплата відбувається тільки за оформлення документів.
  2. Постійна взаємодія. Співробітники DOZVIL завжди відразу повідомляють всю нову інформацію у справі. Клієнти не дзвонять самостійно, щоб дізнатися новини.
  3. Документи під ключ. Необхідно оформити пакет документів на нерухомість в короткий термін та без Вашого безпосередньої участі? У DOZVIL можливо замовити документи під ключ.
  4. Укладення договору. Обов'язковою умовою співпраці є підписання договору. До його підписання обговорюються всі питання у справі клієнта та повідомляються всі можливі труднощі.
Не знаєте з чого почати об'єднання квартир та чи можливо це? Звертайтеся в DOZVIL за інформацією!

Безкоштовна консультація

залиште номер телефону і ми Вам зателефонуємо

Передзвонимо через 30 секунд

Внесемо ясність в оформленні документів на нерухомість

Євген Слободянюк юрист

Олена Синявська юрист

Руслан Жураковський юрист

Передзвонимо через 30 секунд

Внесемо ясність в оформленні документів на нерухомість

Телефон повинен починатися з нуля
(Наприклад 095, 066, 096, 073 або інші)