Технічний паспорт на квартиру в Києві та Київській області в 2024 році
Вартість оформлення техпаспорта в Києві та Київській обл - від 10 гривень за 1 кв.м. Мінімальна ціна за роботу - від 5 000 гривень
87798
Зміст
Кожен об'єкт нерухомості, що знаходиться у власності, повинен бути оформлений в рамках нормативної бази, тобто мати повний перелік правовстановлюючих документів. Незважаючи на те, що техпаспорт не є правовстановлюючим документом, без нього неможливо купити або продати квартиру, використовувати її у вигляді застави і т.д.
Що таке технічний паспорт на квартиру?
Технічний паспорт - це документ, що відображає технічні характеристики квартири. Отримується він шляхом проведення інвентаризаційних робіт БТІ або приватними компаніями, в штаті яких передбачена посада сертифікованого інженера з технічної інвентаризації. У техпаспорті відображаються відомості про місцезнаходження квартири, дату побудови об'єкта, план та опис квартири. Обов'язково вноситься ім'я власника об'єкта нерухомості.
В інструкції про технічну інвентаризацію передбачено чітке складання документа (нумерація сторінок, підпис інженера, який проводив інвентаризацію і т.д.). Також в інструкції можна знайти зразок складання технічного паспорта.
Для чого потрібен технічний паспорт на квартиру?
Існують різні ситуації, коли власнику необхідно оновити техпаспорт на квартиру. Таким чином, заміна техпаспорта на квартиру найчастіше необхідна в таких випадках:
- при поділі квартири на кілька;
- при оформленні реконструкції або перепланування;
- при оформленні спадщини;
- при купівлі квартири в новобудові або на вторинному ринку.
Отже, чи потрібно міняти техпаспорт на квартиру при продажі? В Україні, згідно із законодавством, при зміні власника квартири і по закінченні одного року з моменту проведення останньої інвентаризації, необхідна не тільки реєстрація права власності на квартиру, але і отримання нового техпаспорта.
Як і де замовити технічний паспорт на квартиру?
У ситуації, коли потрібно оформити техпаспорт, його можна замовити у сертифікованого інженера з технічної інвентаризації. Якщо був загублений техпаспорт на квартиру, його можна відновити, також замовивши технічну інвентаризацію. Для цього слід звернутися в юридичну компанію DOZVIL. Після укладення договору про надання послуг, наш інженер виїжджає на об'єкт і виконує всі необхідні роботи. Потім безпосередньо розробляє техпаспорт і передає власнику нерухомого майна.
Які документи потрібні для техпаспорта на квартиру?
Кожен власник квартири, який дотримується закону, повинен мати на свою нерухомість повний пакет документів. Якщо будь-якого документа немає, його потрібно отримати або відновити. Перерахуємо необхідний перелік документів для отримання, щоб оформити паспорт БТІ:
- паспорт та ідентифікаційний код власника;
- документи про право власності на об'єкт;
- для об'єктів нового будівництва потрібні дозвільні документи на будівництво;
- старий техпаспорт (при наявності).
Якщо немає техпаспорта на квартиру, а необхідно отримати нові документи після проведення змін в квартирі, то його відновлення не потрібно. Слід просто викликати фахівця на заміри і отримати новий технічний паспорт з урахуванням всіх змін. Якщо є старий техпаспорт і не відбулося ніяких змін в квартирі, його переоформлення не є обов'язковим.
Вартість техпаспорта на квартиру і термін його дії
Скільки коштує зробити техпаспорт на квартиру? Вартість оформлення техпаспорта в Києві та Київській обл - від 10 гривень за 1 кв.м. Мінімальна ціна за роботу - від 5 000 гривень. Термін виготовлення техпаспорта на квартиру - від трьох днів (в залежності від складності об'єкта).
Термін дії техпаспорта - один рік. Новий техпаспорт необхідно отримувати в разі змін в плануванні квартири або перед проведенням нотаріальних дій щодо квартири.
Оформлення технічного паспорта на квартиру в компанії DOZVIL
Повноправним власником нерухомості можна стати тільки при наявності всіх необхідних документів. Отримання технічного паспорта на квартиру - один з етапів оформлення пакету документів. Якщо Вам потрібна допомога, замовляйте зворотний дзвінок в DOZVIL - ми обов'язково зателефонуємо Вам в найкоротші терміни і підкажемо як вирішити проблему!
Плюси співпраці з DOZVIL:
- Безкоштовна консультація. Замовники послуг компанії сплачують тільки за проведення процедури оформлення документів - консультація безкоштовна.
- Підписання договору. Наші юристи починають роботу тільки після укладення договору з клієнтом. Всілякі ризики і нюанси справи обумовлюються до підписання договору.
- Покрокова оплата. Оплачувати послуги оформлення документів можна поетапно, після виконання певного кроку процедури.
- Ведення справи до кінця. Наші фахівці завжди виконують взяті на себе зобов'язання по справі клієнта. Якщо довести справу до кінця неможливо - повертаємо гроші.
Телефонуйте в DOZVIL сьогодні і вже завтра ми можемо почати процедуру оформлення!
Відео відгуки про нас
Відео відгуки про нас