search
пн.-пт.: 9:00 — 19:00 сб., вс.: за домовленістю
  • Відео про нас Відео про нас
  • Як нас знайти Як нас знайти
  • Карта проїзду Карта проїзду
  • Керування сертифікатами Керування сертифікатами
  • Сертифіковані фахівці
  • 12 років досвіду
  • Більше 4000 об'єктів
  • Укладення договору
  • Поетапна оплата
  • Документи під ключ
Послуги Поділ квартири

Поділ квартири на дві квартири і більше в Києві та Київській області під ключ

Вартість - від 22000 грн. Сроки исполнения - от 22000 грн.

Хочете заощадити час? ЗАМОВТЕ КОНСУЛЬТАЦІЮ
Хочете заощадити час? ЗАМОВТЕ КОНСУЛЬТАЦІЮ
Поділ квартири на дві квартири і більше в Києві та Київській області під ключ
Для того щоб поділити одну квартиру на дві окремі і більше, головними умовами є:
- Згода і участь усіх співвласників квартири (всі виниклі суперечки вирішуються тільки в судовому порядку).
- Наявність технічної можливості поділу квартири на два різних об'єкта (далеко не завжди можливо поділити квартиру, особливо якщо це стандартні 2-3 кімнатні квартири). У такій квартирі обов'язфково повинно бути два окремі санвузли, а також місце під розташування другої кухні.
- Якщо квартира є предметом судового розгляду, перебуває в заставі або заарештована судом, її неможливо поділити.
Існує декілька варіантів оформлення поділу однієї квартири на дві:
1. Через оформлення висновку про технічну можливість поділу об'єкта нерухомого майна. Цей варіант оформлення використовується для квартир, при поділі яких не передбачено втручання в несучі конструкції будинку.
2. Через оформлення дозвільної документації на реконструкцію квартири з поділом на дві або більше з подальшим введенням в експлуатацію. Цей варіант оформлення використовується в разі втручання в несучі конструкції будинку.
Згідно будівельним нормам - ДБН В.3.2 " Житлові будинки. Реконструкція та капітальний ремонт ", а також ДБН В.2.2 " Будинки і споруди. Житлові будинки. Основні положення ", при поділі квартири заборонено проводити такі роботи:
- Переносити мокрі місця і встановлювати санвузли (ванні кімнати, туалети) над і під житловими приміщеннями.
- При облаштуванні кухні-їдальні (кухні-студії), не допускається розміщення трубопроводу і кухонного обладнання над і під житловими кімнатами.
- Не допускається розміщення туалету та ванної (або душової), над житловими кімнатами і кухнями. Ці приміщення допустимо встановлювати над кузнею квартир, розташованій на двох рівнях. Не допускається кріплення приладів і трубопроводів безпосередньо до міжквартирних стін і перегородок, які огороджують житлові кімнати.
Нижче Ви зможете ознайомитися з процедурою і термінами оформлення кожного варіанта детально.
Якщо Вас цікавить поділ нежитлового приміщення - перейдіть за посиланням .
Якщо Вас цікавить поділ будинку на кілька частин - перейдіть за посиланням.

Є декілька процедур оформлення і для того щоб зрозуміти яка підходить для Вашого об'єкту, потрібно визначити до якого з нижчезазначених він відноситься:

  1. Vertical line

    Оформлення поділу квартири через висновок про технічні можливості

    Згідно " Інструкції про проведення поділу, виділу та розрахунку частин об'єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України № 55 від 18 червня 2007 року - якщо виконання будівельних робіт не передбачає втручання в несучі конструкції, поділ об'єкта нерухомості проводиться на підставі висновку про технічну можливість поділу об'єкта нерухомого майна, без оформлення дозвільної документації на реконструкцію квартири.
    Процедура оформлення:

    1 етап

    - Розробка технічних паспортів сертифікованим інженером

    1 етап

    - Розробка технічних паспортів сертифікованим інженером
    Згідно з Інструкцією " Про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Держбуду України № 127 від 24 травня 2001 року.

    Технічний паспорт - це документ, у якому відображається планування, площа об'єкта, поверховість, дата будівництва, а також його технічні характеристики. Його завдання - відобразити фізичний стан об'єкта в документальному вигляді, для подальшого оформлення права власності. До 01 січня 2013 року, технічну інвентаризацію проводило тільки Бюро технічної інвентаризації, але на сьогоднішній день, провести заміри об’єкта і розробити технічний паспорт може організація, у якої в штаті співробітників є сертифікований інженер. Відповідно до змін в " Інструкцію про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 658 від 28 грудня 2012 року.

    2 етап

    - Розробка висновку про технічну можливість поділу об'єкта нерухомого майна

    2 етап

    - Розробка висновку про технічну можливість поділу об'єкта нерухомого майна
    Висновок відображає технічну можливість поділу об'єкта, із зазначенням його майбутніх параметрів після розділу. Згідно " Інструкції про проведення поділу, виділу та розрахунку частин об'єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України № 55 від 18 червня 2007 року.

    3 етап

    - Підписання нотаріальної заяви про поділ квартири

    3 етап

    - Підписання нотаріальної заяви про поділ квартири
    Згідно " Інструкції про проведення поділу, виділу та розрахунку частин об'єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України № 55 від 18 червня 2007 року - необхідні заяви всіх співвласників, підписи яких засвідчуються нотаріально.

    4 етап

    - Реєстрація права власності квартир в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру

    4 етап

    - Реєстрація права власності квартир в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру
    Згідно " Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1127 від 25 грудня 2012 року.

    Реєстрація права власності означає, що Ваш об'єкт зареєстрований на Ваше ім'я, а витяг з реєстру відобразить інформацію про це. Реєстрацію права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно проводить державний реєстратор або нотаріус. Витяг видається на білому аркуші А4, з підписом і печаткою реєстратора або нотаріуса.

    Необхідні документи:

    • checkДокумент про право власності на квартиру.
    • checkТехнічний паспорт (при наявності).
    • checkПаспорт та ідентифікаційний код власника.

    Ціни та терміни:

    • Київ : від 22000 грн., від 14 днів.
    • Київська область : від 22000 грн., від 14 днів.
    Якщо Ви не змогли знайти необхідну інформацію за переліком послуг, ми будемо раді допомогти Вам з безкоштовною консультацією.
  2. Vertical line

    Оформлення поділу квартири через оформлення дозвільної документації на реконструкцію квартири з поділом на дві або більше (в разі невтручання в несучі конструкції, дивіться вище)

    Відповідно до Закону України " Про регулювання містобудівної діяльності " № 3038-VI від 17 лютого 2011 року - якщо виконання будівельних робіт передбачає втручання в несучі конструкції об'єкта нерухомості, діє "загальна" процедура оформлення реконструкції.
    Процедура оформлення:

    1 етап

    - Розробка проекту архітектора

    1 етап

    - Розробка проекту архітектора
    Реконструкція квартир з втручанням в несучі конструкції, проводиться на підставі розробленого архітектором проекту. Це документація, що містить архітектурні рішення в об’ємі, необхідному для розробки документації для будівництва об’єктів, в проектуванні яких необхідна участь архітектора. Відповідно до " Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів ", затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 16.05.2011 року.

    2 етап

    - Отримання документів про авторський і технічний нагляд

    2 етап

    - Отримання документів про авторський і технічний нагляд
    Разом з проектом архітектора, знадобляться і документи про авторський та технічний нагляд. Це наказ на відповідального за проведення авторського нагляду (архітектора), а також договір, копія сертифіката інженера і наказ на відповідального інженера за проведення технічного нагляду. Згідно постанови Кабінету Міністрів України " Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури " № 903 від 11 липня 2007 року.

    3 етап

    - Реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт в архітектурно-будівельній інспекції

    3 етап

    - Реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт в архітектурно-будівельній інспекції
    Згідно Постанови Кабінету Міністрів України " Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт " №466 від 13 квітня 2011 року.

    Зареєстроване повідомлення є дозволом на будівництво. Для проведення реєстрації його необхідно заповнити і подати до Державної архітектурно-будівельної інспекції, зробити це можна через Центр надання адміністративних послуг. Після розгляду повідомлення, йому присвоюється серія і номер, які можна перевірити в Реєстрі дозвільних документів з вказівкою дати реєстрації.

    4 етап

    - Розробка технічного паспорта сертифікованим інженером

    4 етап

    - Розробка технічного паспорта сертифікованим інженером
    Відповідно до " Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Держбуду України № 127 від 24 травня 2001 року.

    Технічний паспорт - це документ, у якому відображається планування, площа об'єкта, поверховість, дата будівництва, а також його технічні характеристики. Його завдання - відобразити фізичний стан об'єкта в документальному вигляді, для подальшого оформлення права власності. До 01 січня 2013 року, технічну інвентаризацію проводило тільки Бюро технічної інвентаризації, але на сьогоднішній день, провести заміри об’єкта і розробити технічний паспорт може організація, у якої в штаті співробітників є сертифікований інженер. (Відповідно до змін в " Інструкцію про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 658 від 28 грудня 2012 року.

    5 етап

    - Реєстрація декларації про введення об'єкта в експлуатацію в архітектурно-будівельній інспекції

    5 етап

    - Реєстрація декларації про введення об'єкта в експлуатацію в архітектурно-будівельній інспекції
    Згідно з постановою Кабінету Міністрів України " Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів " № 461 від 13 квітня 2011 року.

    Зареєстрована декларація є документом, який підтверджує введення в експлуатацію Вашого об’єкту. Для проведення реєстрації її необхідно заповнити та подати до Державної архітектурно-будівельної інспекції, зробити це можна через Центр надання адміністративних послуг. Відповідно до змін, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 409 від 07 червня 2017 року " Про внесення змін до порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 461 " - декларація про готовність об'єкта до експлуатації більше не видається з проставленням печатки архітектурно-будівельною інспекцією, а вноситься в електронний реєстр дозвільних документів. Після розгляду Вашої декларації, проводиться її реєстрація з присвоєнням серії і номера, які можна перевірити в Реєстрі дозвільних документів із зазначенням дати реєстрації.

    6 етап

    - Реєстрація права власності на об’єкт в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру

    6 етап

    - Реєстрація права власності на об’єкт в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру
    Відповідно до " Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1127 від 25 грудня 2012 року.

    Реєстрація права власності означає, що Ваш об’єкт зареєстрований на Ваше ім'я, а Витяг з реєстру відображає інформацію про це. Реєстрацію права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно проводить державний реєстратор або нотаріус. Витяг видається на білому аркуші А4, з підписом і печаткою реєстратора або нотаріуса.

    Необхідні документи:

    • checkПроект будівництва (при наявності).
    • checkДокумент про право власності на квартиру.
    • checkТехнічний паспорт (при наявності).
    • checkПаспорт та ідентифікаційний код власника.

    Ціни та терміни:

    • Київ : індивідуально, від 6 місяців.
    • Київська область : індивідуально, від 3 місяців.
    Якщо Ви не змогли знайти необхідну інформацію за переліком послуг, ми будемо раді допомогти Вам з безкоштовною консультацією.
Хочете заощадити час? ЗАМОВТЕ КОНСУЛЬТАЦІЮ

В даний момент не робочий час або всі фахівці зайняті. Заповните заявку і з Вами зв'яжеться наш юрист!