Декларація про готовність об'єкта до експлуатації | 2024 | Київ та Київська обл

пн. - пт.: 09:00 - 18:00

сб. - нд.: за домовленістю

profile icon
  • У вас ще немає нових сповіщень
profile
Декларація про введення в експлуатацію об'єктів в Києві та Київській області в 2024 році

Декларація про введення в експлуатацію об'єктів в Києві та Київській області в 2024 році

Вартість оформлення в Києві - від 22 000 грн., в Київській обл - від 8 000 грн.

Декларація про введення об'єкта в експлуатацію - необхідний дозвільний документ, що дозволяє використовувати об'єкт за призначенням після будівництва або реконструкції. Декларація заповнюється і подається на реєстрацію до Державної архітектурно-будівельної інспекції (далі ДАБІ). 
Документи для введення в експлуатацію приватного будинку і інших об'єктів нерухомості діляться на два види: 
  1. Сертифікат готовності об'єкта до експлуатації. Цей документ отримують після закінчення будівництва промислових, житлових і нежитлових будівель, об'єктів підвищеної небезпеки та інших, що належать до класу відповідальності СС2 і СС3. Видається сертифікат на бланку і реєструється в ДАБІ. 
  2. Декларація про готовність об'єкта до експлуатації. Її реєструють при оформленні житлових, дачних і садових будинків, магазинів, будинків, складських та офісних будівель, а також інших об'єктів, які відносяться до СС1 класу відповідальності. Як тільки декларація буде зареєстрована в реєстрі дозвільних документів ДАБІ, об'єкт вважається введеним в експлуатацію. На сьогоднішній день декларація про введення будинку в експлуатацію та інших об'єктів нерухомості видається без мокрої печатки, а відразу вноситься до електронного реєстру. 
Якщо Вас цікавить як узаконити прибудову, який порядок введення в експлуатацію житлового будинку в Україні, а також інших об'єктів нерухомості, але Ви не можете розібратися яка саме процедура підходить для Вашого об'єкту, звертайтеся в юридичну компанія DOZVIL.

Як зареєструвати декларацію про готовність об'єкта до експлуатації? 

Порядок реєстрації декларації в Україні як і сама процедура оформлення, залежить від типу об'єкта і його основних характеристик. Реєструвати декларацію необхідно не тільки при новому будівництві або для введення в експлуатацію вже побудованих об'єктів, але і після проведення реконструкції із втручанням несучих конструкцій будівлі або споруди. 
Заповнення і подання декларації в ДАБІ здійснюється забудовником або уповноваженою ним особою за дорученням. Бланк декларації перед заповненням, завжди необхідно перевіряти на актуальність на сайті ДАБІ, оскільки в законодавство часто вносять зміни і шаблони документів оновлюються. 
Існує кілька процедур оформлення декларації, тому потрібно визначити яка підходить для Вашого об'єкту: 
  • Будинок з площею не більше 300 квадратних метрів, зведений з 05.08.1992 р. по 09.04.2015 р., підпадає під спрощену процедуру оформлення - "Будівельна амністія". 
  • Будинок з площею не більше 500 квадратних метрів, зведений після 05.08.1992 р., оформляється за загальною процедурою будівництва через оформлення будівельного паспорта. 
  • Будинок, площа якого більше 500 квадратних метрів, зведений після 05.08.1992 р., оформляється за загальною процедурою будівництва через оформлення містобудівних умов і обмежень та проекту будівництва. Нежитлова будівля або будова СС1 класу наслідків (складська або офісна будівля, магазин та інші об'єкти нежитлового фонду), зведені після 05.08.1992 р., оформляються за тією ж процедурою, як і для будинку з площею понад 500 кв.м. 
Почати оформлення документів можна тільки за згодою та участю всіх співвласників земельної ділянки. Якщо один з власників недоступний (виїхав за кордон і не може оформити довіреність) або не згоден, тоді всі суперечки вирішуються в судовому порядку. 

Документи для отримання декларації про готовність об'єкта до експлуатації 

Час, витрачений для отримання декларації на нерухомість, залежить від правильно підготовленого пакету документів від власника об'єкта. Документи для подачі декларації, які знадобляться від власника: 
  • паспорт та ідентифікаційний код для фізичної особи або установчі документи для юридичної особи; 
  • документ про право власності на земельну ділянку; 
  • документи, що підтверджують право власності на існуючий об'єкт (у разі реконструкції); 
  • повідомлення про початок будівельних робіт (раніше зареєстроване в ДАБІ). 

Особливості оформлення декларації з DOZVIL 

Головні переваги співпраці з нами: 
  1. Безкоштовна консультація. У DOZVIL не беруть плату за консультування, клієнт оплачує тільки реальні послуги. 
  2. Можливість поетапної оплати. Якщо клієнт передумав продовжувати оформлення документів, ця послуга дозволяє не переплатити зайвого. Також поетапна оплата - це впевненість замовника в тому, що робота виконується. 
  3. Багаторічний досвід роботи. Компанія DOZVIL вже 12 років працює в області оформлення нерухомості. Досвідчені співробітники можуть вирішити практично будь-яке питання. 
  4. Оформлення документів під ключ. Якщо замовник не може пройти процедуру оформлення документів самостійно, то співробітники DOZVIL роблять це за нього. 
  5. Укладення договору. Замовляючи в компанії DOZVIL послуги оформлення нерухомості, клієнти обов'язково укладають договір, що гарантує чесність і 100% виконання роботи з боку компанії. 
Якщо Вас цікавить, як отримати дозвіл на будівництво або реєстрація права власності на нерухомість, читайте інформацію на нашому сайті.
Скористайтеся послугами компанії DOZVIL вже сьогодні!

Безкоштовна консультація

залиште номер телефону і ми Вам зателефонуємо

Передзвонимо через 30 секунд

Внесемо ясність в оформленні документів на нерухомість

jurist 2_2

Євген Слободянюк юрист

jurist 3_2

Олена Синявська юрист

jurist 1_2

Руслан Жураковський юрист

Передзвонимо через 30 секунд

Внесемо ясність в оформленні документів на нерухомість

Телефон повинен починатися з нуля
(Наприклад 095, 066, 096, 073 або інші)