Декларація про введення об'єкта в експлуатацію - необхідний дозвільний документ, що дозволяє використовувати об'єкт за призначенням після будівництва або реконструкції. Декларація заповнюється і подається на реєстрацію до Державної архітектурно-будівельної інспекції (далі ДАБІ).
Документи для введення в експлуатацію приватного будинку і інших об'єктів нерухомості діляться на два види:
- Сертифікат готовності об'єкта до експлуатації. Цей документ отримують після закінчення будівництва промислових, житлових і нежитлових будівель, об'єктів підвищеної небезпеки та інших, що належать до класу відповідальності СС2 і СС3. Видається сертифікат на бланку і реєструється в ДАБІ.
- Декларація про готовність об'єкта до експлуатації. Її реєструють при оформленні житлових, дачних і садових будинків, магазинів, будинків, складських та офісних будівель, а також інших об'єктів, які відносяться до СС1 класу відповідальності. Як тільки декларація буде зареєстрована в реєстрі дозвільних документів ДАБІ, об'єкт вважається введеним в експлуатацію. На сьогоднішній день декларація про введення будинку в експлуатацію та інших об'єктів нерухомості видається без мокрої печатки, а відразу вноситься до електронного реєстру.
Якщо Вас цікавить як
узаконити прибудову, який порядок введення в експлуатацію житлового будинку в Україні, а також інших об'єктів нерухомості, але Ви не можете розібратися яка саме процедура підходить для Вашого об'єкту, звертайтеся в юридичну компанія DOZVIL.
Порядок реєстрації декларації в Україні як і сама процедура оформлення, залежить від типу об'єкта і його основних характеристик. Реєструвати декларацію необхідно не тільки при новому будівництві або для введення в експлуатацію вже побудованих об'єктів, але і після проведення реконструкції із втручанням несучих конструкцій будівлі або споруди.
Заповнення і подання декларації в ДАБІ здійснюється забудовником або уповноваженою ним особою за дорученням. Бланк декларації перед заповненням, завжди необхідно перевіряти на актуальність на сайті ДАБІ, оскільки в законодавство часто вносять зміни і шаблони документів оновлюються.
Існує кілька процедур оформлення декларації, тому потрібно визначити яка підходить для Вашого об'єкту:
- Будинок з площею не більше 300 квадратних метрів, зведений з 05.08.1992 р. по 09.04.2015 р., підпадає під спрощену процедуру оформлення - "Будівельна амністія".
- Будинок з площею не більше 500 квадратних метрів, зведений після 05.08.1992 р., оформляється за загальною процедурою будівництва через оформлення будівельного паспорта.
- Будинок, площа якого більше 500 квадратних метрів, зведений після 05.08.1992 р., оформляється за загальною процедурою будівництва через оформлення містобудівних умов і обмежень та проекту будівництва. Нежитлова будівля або будова СС1 класу наслідків (складська або офісна будівля, магазин та інші об'єкти нежитлового фонду), зведені після 05.08.1992 р., оформляються за тією ж процедурою, як і для будинку з площею понад 500 кв.м.
Почати оформлення документів можна тільки за згодою та участю всіх співвласників земельної ділянки. Якщо один з власників недоступний (виїхав за кордон і не може оформити довіреність) або не згоден, тоді всі суперечки вирішуються в судовому порядку.
Час, витрачений для отримання декларації на нерухомість, залежить від правильно підготовленого пакету документів від власника об'єкта. Документи для подачі декларації, які знадобляться від власника:
- паспорт та ідентифікаційний код для фізичної особи або установчі документи для юридичної особи;
- документ про право власності на земельну ділянку;
- документи, що підтверджують право власності на існуючий об'єкт (у разі реконструкції);
- повідомлення про початок будівельних робіт (раніше зареєстроване в ДАБІ).
Головні переваги співпраці з нами:
- Безкоштовна консультація. У DOZVIL не беруть плату за консультування, клієнт оплачує тільки реальні послуги.
- Можливість поетапної оплати. Якщо клієнт передумав продовжувати оформлення документів, ця послуга дозволяє не переплатити зайвого. Також поетапна оплата - це впевненість замовника в тому, що робота виконується.
- Багаторічний досвід роботи. Компанія DOZVIL вже 12 років працює в області оформлення нерухомості. Досвідчені співробітники можуть вирішити практично будь-яке питання.
- Оформлення документів під ключ. Якщо замовник не може пройти процедуру оформлення документів самостійно, то співробітники DOZVIL роблять це за нього.
- Укладення договору. Замовляючи в компанії DOZVIL послуги оформлення нерухомості, клієнти обов'язково укладають договір, що гарантує чесність і 100% виконання роботи з боку компанії.
Скористайтеся послугами компанії DOZVIL вже сьогодні!