Введення в експлуатацію | Порядок прийняття в експлуатацію 2024 | Київ та Київська область

пн. - пт.: 09:00 - 18:00

сб. - нд.: за домовленістю

profile icon
  • У вас ще немає нових сповіщень
profile
Введення в експлуатацію в Києві та Київській області в 2024 році

Введення в експлуатацію в Києві та Київській області в 2024 році

Об'єкти СС2 і СС3 класу відповідальності - по всій Україні

Будь-який об'єкт нерухомості після того, як завершено його будівництво, повинен бути введений в експлуатацію. Це необхідно для можливості законно провести всі комунікації до будівлі, а також повністю розпоряджатися своїм майном. 
Якщо Вам вже зараз потрібно введення в експлуатацію або необхідно узаконити самобуд, звертайтеся до експертного сервісу DOZVIL. Грамотні фахівці допоможуть вирішити Вашу проблему!

Що таке дозвіл на введення в експлуатацію?

Клієнти, які вперше зіткнулися з оформленням документів на нерухомість, не до кінця розуміють всі тонкощі законодавства. У зв'язку з цим дуже часто запитують, як отримати дозвіл на введення в експлуатацію та що це за документ. Потрібно розуміти, що такого документа не існує. Отримавши дозвіл на будівництво, потрібно закінчити зведення споруди згідно вже з наявною дозвільно. документацією. Тільки після цього можна готувати документи для подальшого оформлення нерухомості.
Документ, що підтверджує введення об'єкта в експлуатацію, не один. До таких може належати:
  1. декларація про введення об'єкта в експлуатацію (видається для садових, дачних та житлових будинків, а також будівель, що належать до СС1 класу відповідальності);
  2. сертифікат про введення об'єкта в експлуатацію (видається для всіх будівель, що належать до СС2 та СС3 класу відповідальності).

Як ввести нерухомість в експлуатацію?

Не існує єдиного документа або закону, в якому був би повністю описаний процес введення збудованого будинку в експлуатацію. Постанова Кабміну 461 обумовлює, безпосередньо, тільки процедуру подачі документів, але інших нюансів не враховує (наприклад, обов'язкове одержання технічного паспорта, оплату пайового внеску й т.і.). Якщо Ви хочете швидше розібратися в процесі введення свого об'єкта в експлуатацію та переліку необхідних документів для подачі в ДАБІ, звертайтеся до професіоналів DOZVIL.
Нижче будуть описані процедури введення в експлуатацію для різних об'єктів та ситуацій.

Які вимоги для введення об'єкта в експлуатацію?

Є певні вимоги, які слід враховувати при введенні об'єкта в експлуатацію. Перерахуємо їх:
  • наявність необхідних документів;
  • проходження технічної інвентаризації;
  • відповідність документів будівельним нормам та правилам (дотримання меж та відступів, червоних ліній).

Порядок введення в експлуатацію будівель

Етапи введення в експлуатацію мають невеликі або істотні відмінності, на які впливає вид об'єкта нерухомості. Однак існує ряд документів, які власник повинен отримати в будь-якому випадку. Наприклад, головним підтвердженням закінчення будівництва буде проведення технічної інвентаризації та видача технічного паспорта. Його отримання необхідно для будь-якої процедури.

Існує декілька процедур оформлення (для житлових, дачних та садових будинків вони не відрізняються), для того щоб зрозуміти яка підходить для Вашого будинку, потрібно визначити до якого з нижчезазначених варіантів він відноситься:

1Будинки з загальною площею до 500 квадратних метрів

Згідно із Законом України " Про регулювання містобудівної діяльності " № 3038-VI від 17 лютого 2011 року - діє "загальна" процедура оформлення будинків з загальною площею до 500 квадратних метрів, тобто не важливо, побудували Ви будинок самовільно після 09 квітня 2015 року чи тільки плануєте будівництво, процедура оформлення буде одна і та ж сама.

Ціни і терміни

Київ

від 28 500 грн.
від 1 місяця

Київська область

від 13 500 грн.
від 1 місяця

1 етап - Розробка технічного паспорта сертифікованим інженером

Відповідно до " Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Держбуду України № 127 від 24 травня 2001 року.

Технічний паспорт - це документ, у якому відображається планування, площа об'єкта, поверховість, дата будівництва, а також його технічні характеристики. Його завдання - відобразити фізичний стан об'єкта в документальному вигляді, для подальшого оформлення права власності. До 01 січня 2013 року, технічну інвентаризацію проводило тільки Бюро технічної інвентаризації, але на сьогоднішній день, провести заміри об’єкта і розробити технічний паспорт може організація, у якої в штаті співробітників є сертифікований інженер. Відповідно до змін в " Інструкцію про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 658 від 28 грудня 2012 року.

2 етап - Реєстрація декларації про введення об'єкта в експлуатацію в архітектурно-будівельній інспекції

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України " Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів " № 461 від 13 квітня 2011 року.

Зареєстрована декларація є документом, який підтверджує введення в експлуатацію Вашого об’єкту. Для проведення реєстрації її необхідно заповнити та подати до Державної архітектурно-будівельної інспекції, зробити це можна через Центр надання адміністративних послуг. Відповідно до змін, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 409 від 07 червня 2017 року " Про внесення змін до порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 461 " - декларація про готовність об'єкта до експлуатації більше не видається з проставленням печатки архітектурно-будівельною інспекцією, а вноситься в електронний реєстр дозвільних документів. Після розгляду Вашої декларації, проводиться її реєстрація з присвоєнням серії і номера, які можна перевірити в Реєстрі дозвільних документів із зазначенням дати реєстрації.

3 етап - Отримання документа про присвоєння поштової адреси новому об’єкту будівництва (Для садового/дачного будинку – кооперативом видається довідка. Для житлового будинку - органами місцевої влади видається рішення)

Після введення в експлуатацію побудованого будинку, йому необхідно присвоїти поштову адресу, для можливості проведення реєстрації права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. Але є винятки - у разі, коли у земельної ділянки вже є адреса і вона зареєстрована у реєстрі, тоді присвоєння адреси вже не потрібно. Згідно " Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1127 від 25 грудня 2012 року.

4 етап - Реєстрація права власності на об'єкт в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням Витягу з реєстру

Відповідно до " Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1127 від 25 грудня 2012 року.

Реєстрація права власності означає, що Ваш об'єкт зареєстрований на Ваше ім'я, а Витяг з реєстру відображає інформацію про це. Реєстрацію права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно проводить державний реєстратор або нотаріус. Витяг видається на білому аркуші А4, з підписом і печаткою реєстратора або нотаріуса.

Необхідні документи:

  1. Будівельний паспорт (при наявності).
  2. Повідомлення про початок будівельних робіт.
  3. Документ про право власності на земельну ділянку.
  4. Технічний паспорт (при наявності).
  5. Паспорт та ідентифікаційний код власника.

2Будинки з загальною площею, що перевищує 300 квадратних метрів

Згідно із Законом України " Про регулювання містобудівної діяльності " № 3038-VI від 17 лютого 2011 року - діє "загальна" процедура оформлення будинків із загальною площею, яка перевищує 300 квадратних метрів. Так само і в цьому випадку не важливо, побудували Ви будинок самовільно після 05 серпня 1992 року чи тільки плануєте будівництво, процедура оформлення буде одна і та ж сама.

Ціни і терміни

Київ

від 28 500 грн.
від 1 місяця

Київська область

від 13 500 грн.
від 1 місяця

1 етап - Розробка технічного паспорта сертифікованим інженером

Відповідно до " Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Держбуду України № 127 від 24 травня 2001 року.

Технічний паспорт - це документ, у якому відображається планування, площа об'єкта, поверховість, дата будівництва, а також його технічні характеристики. Його завдання - відобразити фізичний стан об'єкта в документальному вигляді, для подальшого оформлення права власності. До 01 січня 2013 року, технічну інвентаризацію проводило тільки Бюро технічної інвентаризації, але на сьогоднішній день, провести заміри будинку і розробити технічний паспорт може організація, у якої в штаті співробітників є сертифікований інженер. Відповідно до змін в " Інструкцію про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 658 від 28 грудня 2012 року.

2 етап - Укладення договору про пайову участь в будівництві від Департаменту економіки та інвестицій при місцевій адміністрації

(При будівництві будинку, загальна площа якого перевищує 300 кв.м, необхідно оплачувати податок - пайова участь в інфраструктуру міста або села. Починаючи з 01.01.2020 року податок пайової участі для житлових будинків становитиме 2% розраховується відповідно з основними показниками вартості спорудження житла по регіонах України, затвердженими державними органами, а з 01.01.2021 року оплата пайової участі скасовується повністю. Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» № 3038-VI від 17 лютого 2011 року).

3 етап - Реєстрація декларації про введення об'єкта в експлуатацію в архітектурно-будівельній інспекції

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України " Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів " № 461 від 13 квітня 2011 року.

Зареєстрована декларація є документом, який підтверджує введення в експлуатацію Вашого будинку. Для проведення реєстрації її необхідно заповнити та подати до Державної архітектурно-будівельної інспекції, зробити це можна через Центр надання адміністративних послуг. Відповідно до змін, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 409 від 07 червня 2017 року " Про внесення змін до порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 461 " - декларація про готовність об'єкта до експлуатації більше не видається з проставленням печатки архітектурно-будівельною інспекцією, а вноситься в електронний реєстр дозвільних документів. Після розгляду Вашої декларації, проводиться її реєстрація з присвоєнням серії і номера, які можна перевірити в Реєстрі дозвільних документів із зазначенням дати реєстрації.

4 етап - Отримання документа про присвоєння поштової адреси новому об’єкту будівництва (Для садового/дачного будинку – кооперативом видається довідка. Для житлового будинку - органами місцевої влади видається рішення).

Після введення в експлуатацію побудованого будинку, йому необхідно присвоїти поштову адресу, для можливості проведення реєстрації права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. Але є винятки - у разі, коли у земельної ділянки вже є адреса і вона зареєстрована у реєстрі, тоді присвоєння адреси вже не потрібно. Згідно "Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1127 від 25 грудня 2012 року.

5 етап - Реєстрація права власності на будинок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру

Відповідно до " Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1127 від 25 грудня 2012 року.

Реєстрація права власності означає, що Ваш об’єкт зареєстрований на Ваше ім'я, а Витяг з реєстру відображає інформацію про це. Реєстрацію права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно проводить державний реєстратор або нотаріус. Витяг видається на білому аркуші А4, з підписом і печаткою реєстратора або нотаріуса.

Необхідні документи:

  1. Проект будівництва (при наявності).
  2. Повідомлення про початок будівельних робіт.
  3. Документ про право власності на земельну ділянку.
  4. Технічний паспорт (при наявності).
  5. Паспорт та ідентифікаційний код власника.

3Нежитлові будівлі СС1 класу наслідків (магазини, складські та офісні будівлі тощо)

Всі об'єкти будівництва діляться на класи наслідків: СС1 - незначні наслідки, СС2 - середні наслідки, СС3 - значні наслідки. Клас наслідків визначає складність об'єкта та процедуру його оформлення. Самі класи наслідків встановлює архітектор. Раніше, до вступу в силу змін до Закону України " Про регулювання містобудівної діяльності " № 3038-VI від 17 лютого 2011 року – існувало п'ять категорій складності будівництва. Але 10 червня 2017 року, категорії складності скасували і замінили їх трьома класами відповідальності (СС1, СС2 і СС3), відповідно до Закону України " Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності " № 1817 VIІІ від 17 січня 2017 року.

Об'єкти СС1 класу наслідків (Незначні наслідки). До таких об'єктів належать: житлові будинки до чотирьох поверхів, а також об'єкти з рівнем можливої ​​небезпеки для здоров'я і життя 50 осіб, які перебувають постійно на даному об'єкті, або 100 осіб, якщо вони перебувають періодично на об'єкті.

Ціни і терміни

Київ

індивідуально
від 1 місяця

Київська область

індивідуально
від 1 місяця

1 етап - Розробка технічного паспорта сертифікованим інженером.

Відповідно до "Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна", затвердженої наказом Держбуду України № 127 від 24 травня 2001 року. 

Технічний паспорт - це документ, у якому відображається планування, площа об'єкта, поверховість, дата будівництва, а також його технічні характеристики. Його завдання - відобразити фізичний стан об'єкта в документальному вигляді, для подальшого оформлення права власності. До 01 січня 2013 року, технічну інвентаризацію проводило тільки Бюро технічної інвентаризації, але на сьогоднішній день, провести заміри об’єкта і розробити технічний паспорт може організація, у якої в штаті співробітників є сертифікований інженер. (Відповідно до змін в "Інструкцію про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України" № 658 від 28 грудня 2012 року.

2 етап - Укладення договору про пайову участь в будівництві від Департаменту економіки та інвестицій при місцевій адміністрації.

(При будівництві об'єктів СС1 класу відповідальності і прибудов до них, необхідно оплачувати податок - пайова участь в інфраструктуру міста або села. Починаючи з 01.01.2020 року податок пайової участі для нежитлових об'єктів становитиме 4% від вартості будівництва, а для промислових об'єктів - 0 %. Починаючи з 01.01.2021 року оплата пайової участі скасовується повністю. Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» № 3038-VI від 17 лютого 2011 року.

3 етап - Реєстрація декларації про введення об'єкта в експлуатацію в архітектурно-будівельній інспекції.

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України "Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів" № 461 від 13 квітня 2011 року.

Зареєстрована декларація є документом, який підтверджує введення в експлуатацію Вашого об’єкту. Для проведення реєстрації її необхідно заповнити та подати до Державної архітектурно-будівельної інспекції, зробити це можна через Центр надання адміністративних послуг. Відповідно до змін, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 409 від 07 червня 2017 року "Про внесення змін до порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 461"  - декларація про готовність об'єкта до експлуатації більше не видається з проставленням печатки архітектурно-будівельною інспекцією, а вноситься в електронний реєстр дозвільних документів. Після розгляду Вашої декларації, проводиться її реєстрація з присвоєнням серії і номера, які можна перевірити в Реєстрі дозвільних документів із зазначенням дати реєстрації.

4 етап - Реєстрація права власності на об’єкт в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням витягу з реєстру.

Відповідно до "Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1127 від 25 грудня 2012 року.

Реєстрація права власності означає, що Ваш об’єкт зареєстрований на Ваше ім'я, а Витяг з реєстру відображає інформацію про це. Реєстрацію права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно проводить державний реєстратор або нотаріус. Витяг видається на білому аркуші А4, з підписом і печаткою реєстратора або нотаріуса.

Необхідні документи:

  1. Проект будівництва (при наявності).
  2. Повідомлення про початок будівельних робіт.
  3. Документ про право власності на земельну ділянку.
  4. Технічний паспорт (при наявності).
  5. Документи власника (паспорт та ідентифікаційний код фізичної особи або установчі документи юридичної особи).

4Нежитлові будівлі СС2 і СС3 класу наслідків (промислові, житлові та нежитлові будівлі, об’єкти підвищеної небезпеки тощо)

Всі об'єкти будівництва діляться на класи наслідків: СС1 - незначні наслідки, СС2 - середні наслідки, СС3 - значні наслідки. Клас наслідків визначає складність об'єкта та процедуру його оформлення. Самі класи наслідків встановлює архітектор. Раніше, до вступу в силу змін до Закону України " Про регулювання містобудівної діяльності " № 3038-VI від 17 лютого 2011 року - існувало п'ять категорій складності будівництва. Але 10 червня 2017 року, категорії складності скасували і замінили їх трьома класами наслідків (СС1, СС2 і СС3), відповідно до Закону України " Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності " № 1817 VIІІ від 17 січня 2017 року.

Об'єкти СС2 класу наслідків (Середні наслідки). До таких об'єктів належать: об'єкти промисловості, об'єкти гідро- і теплоенергетики, потужністю не менше 1 млн. кВт., розподільні системи електромереж високої напруги, ємкості для нафти і нафтопродуктів, дороги і автомагістралі, злітні смуги, мости і тунелі протяжністю менше 1000 м, канатні дороги, вокзали, аеровокзали, вертолітні станції, магістральні трубопроводи, великі готелі та гуртожитки, об'єкти водопроводу і каналізації промислових підприємств і населених пунктів, будови видовищних і спортивних підприємств, підприємств торгівлі, підприємств громадського харчування, служби побуту, установи охорони здоров'я, будинки та споруди центральних складів для забезпечення життєвих потреб населення, склади особливо цінного обладнання і матеріалів, військові склади, житлові, громадські або багатофункціональні будівлі висотою до 100 м.)

Об'єкти СС3 класу наслідків (Значні наслідки). До таких об'єктів належать: пам'ятки культурної спадщини, об'єкти підвищеної небезпеки, житлові будинки, що перевищують 100 метрів, будівлі з рівнем можливої ​​небезпеки для людей понад 400 осіб, які постійно перебувають на об'єкті.

Ціни і терміни

Київ

індивідуально
від 1 місяця

Київська область

індивідуально
від 1 місяця

Україна

індивідуально.
від 1 місяця

1 етап - Розробка технічного паспорта сертифікованим інженером

Згідно з Інструкцією " Про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна ", затвердженої наказом Держбуду України № 127 від 24 травня 2001 року.

Технічний паспорт - це документ, в якому відображається планування, площа об'єкта, поверховість, дата побудови, а також його технічні характеристики. Його завдання - відобразити фізичний стан об'єкта в документальному вигляді, для подальшого оформлення права власності. До 01 січня 2013 року, технічну інвентаризацію проводило тільки Бюро технічної інвентаризації, але на сьогоднішній день, провести заміри об'єкта і розробити технічний паспорт може організація, у якій в штаті співробітників є сертифікований інженер. Згідно Змін до Інструкції " Про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна ", затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 658 від 28 грудня 2012 року.

2 етап - Укладення договору про пайову участь в будівництві від Департаменту економіки та інвестицій при місцевій адміністрації

(При будівництві об'єктів СС2 і СС3 класу відповідальності, необхідно оплачувати податок - пайова участь в інфраструктуру міста або села. Починаючи з 01.01.2020 року податок пайової участі для нежитлових об'єктів становитиме 4% від вартості будівництва, а починаючи з 01.01.2021 року оплата пайової участі скасовується повністю. (згідно із Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» № 3038-VI від 17 лютого 2011 року)

3 етап - Отримання сертифікату про введення об'єкта в експлуатацію в архітектурно-будівельній інспекції.

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України "Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів" № 461 від 13 квітня 2011 року.

Для проведення реєстрації та отримання сертифікату, необхідно подати пакет документів до Державної архітектурно-будівельної інспекції, зробити це можна через Центр надання адміністративних послуг. Виданий сертифікат можна перевірити в Реєстрі дозвільних документів із зазначенням дати реєстрації.

4 етап - Реєстрація права власності на об'єкт в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно з отриманням Витягу з реєстру

Згідно " Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень ", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1127 від 25 грудня 2012 року.

Реєстрація права власності означає, що Ваш об'єкт зареєстрований на Ваше ім'я, а Витяг з реєстру відобразить інформацію про це. Реєстрацію права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно проводить державний реєстратор або нотаріус. Витяг видається на білому аркуші А4, з підписом і печаткою реєстратора або нотаріуса.

Необхідні документи:

  1. Проект будівництва (при наявності).
  2. Дозвіл на початок будівельних робіт.
  3. Документ про право власності або оренди на земельну ділянку.
  4. Документи власника (паспорт та ідентифікаційний код фізичної особи або установчі документи юридичної особи).

Ціна та термін введення в експлуатацію нерухомого майна

Ціна оформлення документів на введення об'єкту нерухомості в експлуатацію розраховується в індивідуальному порядку, так як існують деякі фактори, що впливають на неї. Перерахуємо їх:
  • місце розташування об'єкта;
  • наявність необхідної документації;
  • відповідності будівельним нормам і правилам.
Мінімальна вартість введення в експлуатацію будівлі в Києві - від 28 500 грн., в Київській обл - від 13 500 грн.  Мінімальний термін оформлення з DOZVIL - 1 місяць.

Перелік документів для введення в експлуатацію закінченого будівництва

Завершивши будівництво, власник або відповідальна особа повинні підготувати необхідні документи для введення в експлуатацію об'єкта нерухомості. Що входить в пакет:
  • заява;
  • паспорт та ідентифікаційний код власника;
  • технічний паспорт (якщо є);
  • повідомлення про початок будівельних робіт;
  • довіреність на введення об'єкта в експлуатацію (потрібно при оформленні документів третьою особою);
  • правовстановлюючий документ на землю.

Як перевірити чи зданий об'єкт в експлуатацію?

Іноді буває необхідно перевірити, чи введений об'єкт нерухомості в експлуатацію. Як це зробити? Необхідно зайти на сайт ДАБІ (Прозора ДАБІ), вибрати область, в якій розташоване будівництво, та необхідний документ. Всі дані, які надає Прозора ДАБІ, відкриті.

Чи можна ввести в експлуатацію частину будівлі/приміщення?

Неможливо ввести в експлуатацію частину будівлі, якщо об'єкт є цілим й на нього видано один правовстановлюючий документ. У такому випадку за документами будівля зводиться або реконструюється повністю. Якщо об'єкт уже розділений на кілька роздільних приміщень, можлива здача в експлуатацію кожного з них окремо після проведення реконструкції.
Відразу після того, як об'єкт введено в експлуатацію, його можна використовувати відповідно до призначення.

Здача в експлуатацію завершеного будівництва з експертним сервісом DOZVIL

Компанія DOZVIL надає послуги введення в експлуатацію різних об'єктів нерухомості, досвідчені фахівці нададуть допомогу в вирішенні Вашого питання та отриманні всіх необхідних документів.
Чому з DOZVIL зручно співпрацювати:
  1. Можливість швидкого вирішення проблеми. Кожен клієнт на першій консультації може отримати розгорнуту відповідь на поставлене запитання абсолютно безкоштовно.
  2. Оформлення під ключ. Документи потрібні швидко й з гарантією? Замовляйте в DOZVIL пакет під ключ!
  3. Поетапна оплата. Експертний сервіс DOZVIL завжди піклується про своїх клієнтів, тому існує можливість оплати за надані послуги по частинах.
  4. Підписання договору. Будь-яка процедура оформлення документів відбувається законно, тому перед цим завжди підписується договір. До підписання проговорюються можливі ризики та нюанси у справі клієнта.
Потрібно узаконити будинок або оформити спадщину? Телефонуйте професіоналам DOZVIL - Ваша проблема буде вирішена в короткі терміни!

Безкоштовна консультація

залиште номер телефону і ми Вам зателефонуємо

Передзвонимо через 30 секунд

Внесемо ясність в оформленні документів на нерухомість

jurist 2_2

Євген Слободянюк юрист

jurist 3_2

Олена Синявська юрист

jurist 1_2

Руслан Жураковський юрист

Передзвонимо через 30 секунд

Внесемо ясність в оформленні документів на нерухомість

Телефон повинен починатися з нуля
(Наприклад 095, 066, 096, 073 або інші)