Оформлення нерухомості в Києві та Київській області

Оформлення нерухомості в Києві та Київській області

Вартість оформлення в Києві та Київській області - від 4000 грн.

Процес оформлення об'єктів нерухомості складається з багатьох етапів. Процедура для кожного випадку буде мати свої відмінності:
  1. у разі потреби переведення нерухомості з житлового фонду в нежитловий і отримання пакету відповідних документів;
  2. узаконити самобуд або проведення перепланування квартири, нежитлового приміщення, приватного будинку;
  3. зареєструвати право власності або пройти процедуру оформлення інших документів на приватне майно, варто проконсультуватися у фахівців.
Компанія DOZVIL пропонує кваліфіковану допомогу в оформленні права власності на будь-які об'єкти нерухомості. Телефонуйте або замовляйте зворотний дзвінок на сайті!

Що таке право власності?

Право власності - юридично оформлене право володіння об'єктом нерухомості, яке дає право розпоряджатися майном (можливість дарувати, продавати, обмінювати і т.д.). Підтверджується право власності правовстановлюючими документами. Таким чином, виникнення права власності настає після реєстрації документів в державному реєстрі майнових прав та отримання виписки з печаткою і підписом реєстратора.

Документи, які підтверджують право власності

Правовстановлюючих документів на нерухомість в Україні чимало і який саме документ буде у Вас залежить від способу придбання нерухомості. Перерахуємо потрібні документи, що підтверджують право власності:
  • свідоцтво про право власності (у випадку придбання нерухомості на публічних торгах, про право на спадщину за законом або заповітом і т.д.);
  • нотаріальні договори (купівлі-продажу, міни, дарування, і т.д.);
  • виписка з державного реєстру майнових прав;
  • судове рішення про визнання права власності;
  • державний акт на землю (тільки для земельних ділянок).

Чи видають зараз свідоцтво про право власності?

Люди часто цікавляться, які документи потрібні для отримання свідоцтва про право власності, як і де його отримати, при цьому не знаючи, що свідоцтво не є необхідним правовстановлюючими документом і БТІ його більше не видає. Єдиний варіант свідоцтва, яке можливо отримати сьогодні - це свідоцтво про право власності в порядку спадкування, яке видається нотаріусом в рамках спадкової справи.
До 01 січня 2016 року свідоцтво про право власності як правовстановлюючий документ, було обов'язковим і його видавали в реєстраційній службі на спеціальному бланку з водяними знаками і реєстраційним номером. Після внесення змін у законодавство, свідоцтво замінили на виписку з Державного реєстру.

Як можна переоформити нерухомість з одного власника на іншого?

При виникненні необхідності переоформити майно з одного власника на іншого, останній повинен вступити в право власності і отримати відповідні правовстановлюючі документи на об'єкт нерухомості - нотаріальний договору купівлі-продажу, дарування, міни і т.д.

Порядок оформлення нерухомості у власність

Неможливо одним реченням відповісти на питання "Як оформити документи на нерухомість?». Існують різні ситуації, для яких процес оформлення буде відбуватися відповідним способом, але з однаковим результатом - отриманням всіх необхідних правовстановлюючих документів і реєстрації права власності. Тут Ви знайдете опис найбільш популярних випадків. Якщо Ви не знайшли на сайті, як вирішити саме Вашу проблему, можете зв'язатися з нашими фахівцями з приводу особистої консультації.
На сьогоднішній день не існує єдиного закону про оформлення права власності на нерухомість. Отримати правовстановлюючі документи на нерухоме майно можна на підставі юагатьох законів, постанов та інших нормативно-правових актів.
Компанія DOZVIL надає різні послуги з оформлення документів на всіх етапах проходження будь-якої з процедур. Звертайтеся, ми допоможемо внести ясність у Ваше питання!

Які документи потрібні для оформлення власності?

При оформленні на своє майно права власності, власник повинен надати наступний перелік документів:
  • паспорт та ідентифікаційний код власника (або співвласників)
  • технічний паспорт;
  • правовстановлюючі документи на об'єкт нерухомості;
  • правовстановлюючі документи на землю (в залежності від ситуації).
Це основні документи, які потрібні. Однак в кожному окремому випадку може знадобитися додаткова документація.

Вартість послуг і терміни оформлення права власності на нерухоме майно

Ціна на послуги і терміни виконання визначаються індивідуально для кожного випадку окремо. На підсумкову вартість впливають такі параметри як:
  • місце розташування майна;
  • загальна площа нерухомості;
  • наявність документів на майно.

Отримання права власності на нерухомості з компанією DOZVIL

Наявність всієї документації, що підтверджує законність володіння даним майном, є необхідною для повного розпорядження своєю нерухомістю. Якщо Ви не знаєте, де взяти документ про право власності, телефонуйте в юридичну компанію DOZVIL.
Плюси від співпраці з DOZVIL:
  1. У нашій компанії оплачуються послуги фахівців тільки під час проходження процедури отримання документів. Консультації з інших питань, пов'язаних з майном, - безкоштовні.
  2. Кожен власник має можливість замовити оформлення документів "під ключ" - в цьому випадку не доведеться самостійно відвідувати кожну інстанцію. Потрібно буде тільки забрати готовий пакет.
  3. Робота по оформленню документів починається після укладення договору - все законно та офіційно. Різні нюанси та ризики обговорюються до проставлення підпису в договорі.
  4. Клієнти можуть розраховувати на поетапну оплату - ми піклуємося про комфорт і спокій кожного. 
Потрібно отримати документи на своє майно якомога швидше? Телефонуйте нам вже сьогодні!

Безкоштовна консультація

залиште номер телефону і ми Вам зателефонуємо

Передзвонимо через 30 секунд

Внесемо ясність в оформленні документів на нерухомість

Євген Слободянюк юрист

Альона Синявська юрист

Руслан Жураковський юрист

Передзвонимо через 30 секунд

Внесемо ясність в оформленні документів на нерухомість

Телефон повинен починатися з нуля
(Наприклад 095, 066, 096, 073 або інші)