Реєстрація прав власності на нерухомість в Києві та Київській області

Реєстрація прав власності на нерухомість в Києві та Київській області

Внесення в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно для об’єктів в Києві та Київській області, від 4000 грн. Строки оформлення - від 5 днів

Реєстрація права власності на нерухомість має на увазі внесення даних до Державного реєстру майнових прав на нерухоме майно. Результатом реєстрації є отримання витягу з реєстру та можливість розпоряджатися власним майном (продавати, дарувати, обмінювати або здавати в оренду). Витяг не є правовстановлюючим документом, а лише підтверджує факт реєстрації. В Україні правила реєстрації для всіх областей однакові. Регулює цей процес Закон "Про державну реєстрацію майнових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".

Що таке єдиний державний реєстр прав?

Державний реєстр прав на нерухоме майно - це всеукраїнська державна інформаційна система, що дозволяє обробляти, зберігати і забезпечувати видачу відомостей про зареєстровані майнові права на нерухоме майно та їх обтяження.
До 2016 року власники отримували Свідоцтво про державну реєстрацію права власності, але змінений закон вніс корективи в цей процес. Тепер повноправним документом є інформаційна довідка з державного реєстру майнових прав (витяг). Він є підтвердженням, що право власності внесено до електронного реєстру нерухомості. Вважається завершальним кроком реєстрації даних.
Кожен власник може перевірити наявність своєї реєстрації, відвідавши кабінет "Електронних сервісів", розташований на сайті Міністерства юстиції України.

Хто реєструє право власності на нерухомість?

На сьогоднішній день проводити реєстрацію має право орган державної реєстрації, до якого відносяться державні реєстратори та нотаріуси. Раніше цю функцію виконували БТІ. Однак слід врахувати, що під час реєстрації нерухомості може виникнути безліч різних нюансів і складнощів, тому рекомендуємо в першу чергу звернутися до досвідченого юриста.

Скільки часу реєструється право власності?

Терміни державної реєстрації прав на нерухоме майно прописані в Державному реєстрі прав. Реєстраційні дії здійснюються в день подачі заяви, крім випадків, передбачених законом. Безпосередньо розгляд документів і реєстрація виконується в термін до п'яти робочих днів з дня подачі заяви.
Якщо заявник готовий оплатити відповідний адміністративний збір, то реєстрація може бути проведена в термін:
- двох годин;
- одного робочого дня;
- двох робочих днів.

Як зареєструвати право власності на нерухомість та отримати витяг з реєстру нерухомого майна?

Разом із заявою на реєстрацію свого майна заявник повинен принести повний пакет документів. Для різних об'єктів він буде відрізнятися. Нотаріус або державний реєстратор приймає документи на розгляд і в порядку черги вносить до реєстру.

Реєстрація права власності проводиться у таких випадках:

1Реєстрація нерухомого майна, у випадку якщо правовстановлюючий документ було видано до 01 січня 2013 року

Реєстрація права власності проводиться для квартир, будинків, нежитлових будівель та приміщеннь.

Ціни і терміни

Київ

від 5 000 грн.
від 1 місяця

Київська область

від 4 000 грн.
від 1 місяця

Необхідні документи:

  1. Документ про право власності на об'єкт нерухомості до 2013 року (договір купівлі-продажу, дарування, міни, свідоцтво про право власності тощо).
  2. Довідка з БТІ про зареєстроване право власності до 2013 року (при наявності).
  3. Технічний паспорт (при наявності).
  4. Паспорт та ідентифікаційний код власника.

2Реєстрація квартири або нежитлового приміщення на підставі інвестиційного договору

Реєстрація права власності на нерухоме майно, будівництво якого здійснювалося із залученням коштів від фізичних та юридичних осіб.

Ціни і терміни

Київ

індивідуально
від 1 місяця

Київська область

індивідуально
від 1 місяця

Необхідні документи:

  1. Інвестиційний договір.
  2. Акт прийому-передачі квартири або нежитлового приміщення.
  3. Довідка про 100% оплату за договором.
  4. Технічний паспорт (при наявності).
  5. Завірені копії документів від забудовника: про готовність об'єкта до експлуатації, про присвоєння будинку поштової адреси, про право власності або користування на земельну ділянку (потрібно якщо в реєстрі немає даної інформації).
  6. Документи власника (паспорт та ідентифікаційний код фізичної особи або установчі документи юридичної особи).

3Реєстрація побудованих і введених в експлуатацію об’єктів

Реєстрація права власності для житлових та садових будинків, нежитлових будівель та споруд тощо.

Ціни і терміни

Київ

від 5 000 грн.
від 1 місяця

Київська область

від 4 000 грн.
від 1 місяця

Необхідні документи:

  1. Документ про право власності на земельну ділянку.
  2. Декларація про готовність об'єкта до експлуатації.
  3. Довідка про присвоєння поштової адреси (якщо в документах на землю відсутня адреса ділянки із зазначенням назви вулиці і номера ділянки).
  4. Технічний паспорт (при наявності).
  5. Документи власника (паспорт та ідентифікаційний код фізичної особи або установчих документів юридичної особи).

4Реєстрація будинків, побудованих до 5 серпня 1992 року

Реєстрація права власності на житлові та садові будинки, господарські будівлі і споруди, прибудови до них, що побудовані до 5 серпня 1992 року, і щодо яких раніше не проводилася державна реєстрація прав власності.

Ціни і терміни

Київ

від 5 000 грн.
від 1 місяця

Київська область

від 4 000 грн.
від 1 місяця

Необхідні документи:

  1. Документ про право власності на земельну ділянку.
  2. Довідка про членство в садовому товаристві з зазначенням року побудови будинку (для садових будинків).
  3. Технічний паспорт (при наявності).
  4. Документи власника (паспорт та ідентифікаційний код фізичної особи або установчих документів юридичної особи).

5Реєстрація нерухомого майна на підставі судового рішення

Реєстрація права власності проводиться для квартир, будинків, земельних ділянок, нежитлових будівель та приміщень.

Ціни і терміни

Київ

від 5 000 грн.
від 1 місяця

Київська область

від 4 000 грн.
від 1 місяця

Необхідні документи:

  1. Судове рішення про визнання права власності на об'єкт нерухомості.
  2. Витяг з Державного земельного кадастру (для земельної ділянки).
  3. Технічний паспорт (для квартири, будинку, нежитлового будинку або приміщення).
  4. Документи власника (паспорт та ідентифікаційний код фізичної особи або установчі документи юридичної особи).

6Реєстрація об’єктів незавершеного будівництва

Реєстрація права власності для об’єкта будівництва, на який видано дозвіл на початок будівництва, але будівельні роботи не виконано на 100% і тому об'єкт не прийнято в експлуатацію.

Ціни і терміни

Київ

індивідуально
від 1 місяця

Київська область

індивідуально
від 1 місяця

Необхідні документи:

  1. Документ про право власності на земельну ділянку.
  2. Повідомлення / дозвіл на початок будівельних робіт.
  3. Довідка про присвоєння поштової адреси (якщо в документах на землю відсутня адреса ділянки із зазначенням назви вулиці і номера ділянки).
  4. Технічний паспорт (при наявності).
  5. Документи власника (паспорт та ідентифікаційний код фізичної особи або установчі документи юридичної особи).

7Реєстрація земельних ділянок

Реєстрація права власності проводиться для земельних ділянок з присвоєними кадастровими номерами.

Ціни і терміни

Київ

від 5000 грн.
від 1 місяця

Київська область

від 4000 грн.
від 1 місяця

Необхідні документи:

  1. Документ про право власності на земельну ділянку (договір купівлі-продажу, дарування, міни, свідоцтво про право власності, акт на землю тощо).
  2. Витяг з Державного земельного кадастру.
  3. Документи власника (паспорт та ідентифікаційний код фізичної особи або установчі документи юридичної особи).

Необхідні документи для реєстрації нерухомості в реєстрі нерухомого майна

Незалежно від вибору процедури реєстрації майна, необхідно підготувати пакет правовстановлюючих документів. Додаткові документи в кожному окремому випадку можуть відрізнятися.
Стандартний перелік документів наступний:
- паспорт та ідентифікаційний код власника (для всіх співвласників);
технічний паспорт (при наявності);
- документи про право власності на об'єкт нерухомості (договір дарування, купівлі-продажу, свідоцтво про право власності, судове рішення про визнання права власності на об'єкт нерухомості і т.д.);
- довідка з БТІ (якщо об'єкт не був внесений в реєстр нерухомості після 2013 року);
- документи про право власності на землю (при необхідності);
- виписка з Державного земельного кадастру (якщо ділянка не була внесена в реєстр нерухомості після 2013 року).
Разом з пакетом документів на проведення реєстраційних дій подається заява на реєстрацію, яка підписується у реєстратора або нотаріуса.
При проведенні реєстрації після введення в експлуатацію об'єкта нерухомості, необхідно щоб при реєстрації в електронному реєстрі підтягувалась декларація про готовність об'єкта.

Вартість послуг реєстрації права власності на нерухомість

Ціна реєстрації права власності розраховується в індивідуальному порядку і залежить від наступних факторів:
- місця розташування об'єкта нерухомості;
- наявності необхідної документації;
- характеристик об'єкта нерухомості.
Вартість послуг по реєстрації права власності можуть складати:
- Для Києва - від 5 000 грн.
- Для Київської області - від 4000 грн.

Внесення до реєстру нерухомості з компанією DOZVIL

Наявність повного пакету документів на своє майно дає можливість повноправно ним розпоряджатися. Обов'язковим документом, який фізично підтверджує право володіння, вважається витяг з реєстру нерухомості. Його можливо отримати самостійно або за допомогою досвідчених фахівців з сфери нерухомості DOZVIL.
Якщо Ви шукаєте інформацію, як узаконити самобуд, переходите на сайт DOZVIL. Залишилися питання? Звертайтеся за консультацією до досвідчених юристів!
Чому варто вибрати DOZVIL:
- Кожен клієнт компанії має можливість безкоштовно проконсультуватися у наших фахівців. Оплачуються тільки послуги з оформлення документів.
- Перед початком співпраці обговорюємо всі ризики та нюанси справи. Тільки після цього переходимо до процедури підписання договору.
- У компанії DOZVIL дбають про комфорт клієнтів - кожен може використовувати можливість оплачувати всі послуги поетапно.
- При необхідності швидкого оформлення документів і неможливості самостійно ходити по інстанціях, можна скористатися пакетом "під ключ".
Не знаєте з чого почати оформлення документів? Ми чекаємо Вашого дзвінка!

Безкоштовна консультація

залиште номер телефону і ми Вам зателефонуємо

Передзвонимо через 30 секунд

З радістю внесемо ясність у вирішення Вашого питання

Євген Слободянюк юрист

Руслан Жураковський юрист

Передзвонимо через 30 секунд

З радістю внесемо ясність у вирішення Вашого питання

Телефон повинен починатися з нуля
(Наприклад 095, 066, 096, 073 або інші)